Sevgilim benden ayrildi, ne yapmaliyim? yardimci olabilir misiniz?

birlikte tam bes ay gecirdik, altinci aya girerken ayrildi benden. lk zamanlarimizda hep o bana sevgisini gostermis hep o yazmis hep o cabalamis, ben bir bayan olarak agirbasliligimi korudum cok fazla sevgimi belli etmiyodum ustune dusmuyodum.. son zamanlarimizda tam tersi oldu. sanki benden intikam aliyomus gibi. hep ustune dustum ilgilendim sevgimi dile getirdim o ise bana bunlarin biriyle bile karsilik vermedi, sogumaya basladi. yazmadigini dile getirdigimde de kac ay olmus aramizda kim yazdisi mi kaldi bilmem ne sacmaladi. herseyimde kusur bulmaya basladi. her yaptigimi hata olarak gormeye basladi. bense gercekten kirici agir hatalar yaptigimi sanmiyorum, onun abartisi tamamiyle. birkac kez trip attim diye nasil tepki gosterdi inanamazsiniz. her seferindede kendimi suclu hissedip ozurumu diledim. beni bildiginiz surundurdu. oysa ben o bir hata yaptiginda ozur dilerdi ve konu kapanirdi. ben ozurde dilesem yalvarsamda gunlerce sogukluk oluyordu aramizda. ilk mesajlarimiza bakiyorum da sevgilimler canimlar merak etmeler kiskancliklar. son zamanlarda hepsi yok oldu. bu durum beni o kadar uzuyordu ki. en son tartistik yine pireyi deve yapti. ve bana "eminim benden daha iyisini bulsan aninda vazgecersin" gibi agir birseyi soyledi. dedigi seyin agirligini dusunmesini ve bana birdaha asla yazmamasini soyledim tavrimi koydum ilk defa. yazdiklarini gorup cevap vermedim. en sonda yazdigimi yanlis anlama ozur dilerim dedi. ki benim hemen yumusayacagimi biliyo ozur dileyerek. bunun yanlis anlasilacak bir tarafi yok. upuzun bir yazi yazdi ve bunu en basindan beri dusundugunu soyledi bitirmek istedigini soyledi. cok yalvardim kac kez aradim hicbirine geri donmedi. ona gore tabikide ben sucluyum. yalvardim yazdim zorla konustu resmen. tamam biraz birbirimize zaman taniyalim dedim ve orda bitti konusma. sizce ne yapmaliyim degerimi anlamasi kendisininde kusursuz olmadigini gosterebilmem icin? iki gun gecti aradan ses yok sizce benmi yazayim?
Sevgilim benden ayrildi, ne yapmaliyim? yardimci olabilir misiniz?
Cevapla