AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
ben senin yerinde olsam o nişanlısına bu olayı gösteririm onunda başı yanmasın.. sen de dua et evlenmeden kurtul böyle rezil birinden.. en iyisi mi yine aynı şekilde denk getirdiğinde ikisini bir arada al o nişanlısını da birşey demeden oldukları yere götür ve çıkın karşılarına en doğruusu
Rüyalardan anlarım.. O ucurumdan atlayan kızın ruhu senin vicdanına seslenmek istemiş, sen kurtuldun ama bildiğin halde bile bile o kızın kendini uçurumdan atmasına müsade edıyorsun onunda bilmeye hakkı var.. Evlilik bu neticede karaktersiz biriyle kimse beraber olmak istemez değil mi?
Baba durumuna üzüldüm yapacak çok ssey var ama hangisini yapacaksin kuskulu ya unutcaksin ya da intikam alacaksin ya da ikisinide rezil etceksin bunlara karar ver ondan sonra yolunu izlersin
Seni seviyorsa direk ayrilmalisin olayi soylemeden baya koyar ona veya ne biliyim allah belanizi versin de ikisinede sonra düşünme bidaha
izinde çok düşündüm ve o gün açmadığım kapıyı başka zaman açtım. şimdi elimde büyük bir kanıt ve böyle birşeyden habersiz 3 kişi. ama MAYISTA öğrenecekler. hemde düğün günü. o misafirlerinin içinde. bende herşeyden habersiz mişim gibi orda öğreneceğim. zaten kızdan ayrıldım. çoçuğun nişanlısınında öğrenmeye hakkı var.. acı bir şekilde öğrenecek ve çok üzülecek ama canım çok yandı ve canını yakacağım günü beklemeye başladım
Ya ne yapıyımımı var kır ağzını burnunu ne bu kız gibi insan müsvettesi diyosun ulan bildiğin çenesini eline ver arkadaşının kız arkadaşınada dersini ver yol ver elim titredi giremedim nedemek ya
Keşke kapıyı açıp girseydin içeri sen değil onun korkması gerekir ben olsam suç üstü yapar onu rezil ederdim yaptığı hatadan kolay kurtulmasına izin verme
O kıza söyle onunda hakkı bilmek. İlerde evlenince bu adam yine aynı bkları yiyecek. O kızın hayatının mahvolmasına izin verme! Göz göre göre o pisliğin ellerine bırakma kızı.
Allah kimseye gostermesin. Sen onun nisanlisini da kurtarmalisin. Anlatmalisin, kararını da kendisi versin. Sen de kafani dinle rahatla. Baska kizlarla tanış ve hayatına bak. Kimseden intikam da alma
Allah kolaylık versin öncelikle zor durum fakat bence biraz sinirinin geçmesini bekleyip yüzleş hepsiyle sonra da sen onlar sağ sen selamet yoluna bakmaya çalış.
Karsindaki insana söylemen ve beraber yakalamaniz en mantıklisi. Cok gecmeden icindeki aciya son ver kardeş. Sonra alisirsin zamanla ama nisanlisina kesinlikle soylemelisin
Senin arkadaşının nisanlisiyla konusmaman büyük bencillik. O kızın bunu ogrenmeye hakki var gerçekleri ondan saklayamazsin bu senin vereceğin bir karar değil
öğrenecek ama düğün günü
Çok yanlis isler yapyosun o kizi herkese rezil edip daha cok uzulmesini saglicaksin sadece. Neyse benim sorunum degil
ben böyle istiyorum. benim canımı yakanın canını misliyle yakarım. elimde artık büyük bir kanıtım var. düğün günü herşey ayyuka çıkacak. uçurumdan kurtaracağım o kızı ama düğüne kadar beklemeli
Fikir vermek isterdim ama baya zaman geçmiş üzerinden ama şunu sormak istedim. Kendini nasıl hissediyorsun?
şu an hislerimi yitirdim ve mayıs ayını bekliyorum. elimde büyük bir kanıt var. düğün o çoçuğa dar olacak. hemde büyük bir kalabalık içinde. iyi ki zamanında o kapıyı açmamışım. belki katil olurdum ama daha sonra o kapıyı açtım. anladın sen onu.. kanıtım acayip derecede ilginç. eminim düğündeki misafirlere de ilginç gelecek
Kıza yazık değil mi
bana yazık değil miydi?
Sanada yazık ama kıza söyleyebilirdin en azından
düğün günü öğrenecek
bu kıza asla guvenme yaptığının haddi hesabı yok ve arkadasınla birde.. yumusak davranmıssın bence direk ayrıl ve herseyden haberin olduğunu yüzüne bakmamasını felan söyle ve unut onu şimdi böyle yapan bunu yapan evlenince neler neler yapmazki
Git sende onun nişanlısını ayart.
Ayartamam dersen de en azından gördüklerini söyle ki adamın nasıl bir pislik olduğunu anlasın. En azından kıza bir iyilik yapmış olursun.
karaktersizlerin yapacağı bir şey bu
Ne zaman sormuştun bu soruyu?
2 yıl oldu
Ee durumun nasıl?
İyi değilim saç, alıyorum ama içimde garip bir huzur var. sadece olayı başta o kıza anlatamadığım için pişmanım çünkü kendi olayı çözdü 1 ay öncesi şu an boşanma aşamasında. diğerleri yıllık izne gidip geldiler ama duymayan kalmadı zoğlu günler geçiriyorlar. insanlar 2 yıl önce bitirmeme rağmen hala bana acıyarak bakiiyot bu acı
Boşver üzülme kendileri düşünsün şimdi. Sen sevinmeslisin ki böyle bir şeyi erkenden öğrendin.
Böyle birşey beni çok uzdüzdü kendimi 50 yaşında hissediyorum
Arkadaşının nişanlısının da bilmeye hakkı var bence. Kesinlikle ona anlatmalısın. Öyle biriyle evlenip hayatını mahvetmesin. Sevgilinin de o arkadaşın olcak şerefsizinde yüzüne tükür kendi pisliklerinde boğulsunlar.
O kızın da sevgilisinin yediği haltlardan haberi olması lazım. Yoksa o pislikle evlenecek ve hayatı mahvolacak. Herkese her şeyi anlat ve bu yükten kurtul. Sevgilini de arkadaşını da s. ktir et gitsin.
düğün günü öğrenecek
Eğer gidip onun nişanlısı na soylemesen en alcak en haysiyet siz en şerefsiz en korkak adamsın... sevgilisi ne söyle inandırıcı ol... durumu anlat. .. ayrılacağını da şöyle
Sen söyle mesen ilerde evlenir ayrılır larsa vebali senin dir... git söyle sevgilini elinden alıyor kedi gibisin
Sakın üzülme evlendikten sonra öğrenseydin ne olacaktı? Kadına ne yapacağın ise çok belli hiç bir şekilde yüz verme, cevap verme sen hatalısın deme bırak peşinde köpek gibi koşsun
Sevene bu yapılırmı lan?
#Tabisi
Allahın sevgili kuluysun ki bu kadının bu halini gördün..
yapacak iki şey var bana kalırsa..
1. dostum dediğin insanın ağzıyla burnunu yer değiştir.
2. dostunun nişanlısına herşeyi anlat, o kızın başı da yanmasın..
Bu pislikleri acilen ifşa etmelisin. Keşke kapiyi calip girseydin de görseydin pislikleri eline böyle bir koz geçmişken neden yapmadin bunu neyse birak o kötü kadin kizini allahin cezasi o. İğren artik ondan aldatmanin affi olmaz ona kisa ve öz yas gönder gitsin k. şar
O diğer kötü kadin çocuğununda nisanlisina haber et anlat herşeyi o kizinda başı yanmasın onuda kurtarmalisin
bir erkeğin bu durumda yapması bellidir. Git elemanı vur kızında yüzüne bile bakma. Bunu bence burda söylemen bile hata yapman gereken belli.
Nişanlısınada söyle ne bok olduğunu öğrensin. Sevgilinede söyle gördüğünü sonra niye demesin diyemezde zaten. Ama yuzyuze konusmaniz gerek.
yılların hayvanıyım ama arkadaşıma bunu yapmam.
ikisinden de uzak dur.
zamanla neyim eksikti gibi saçma düşüncelere gireceksin, girme. erken fark etmiş kendini kurtarmışsın
ıcımden yınede ıyımser olmak geldı nedense ben bıle ınanmak ıstemedım yüzlesmen taraftarıyım snrada sana yakısanı yap sıktır et hayatına devam et
Kendini niye yiyip bitiriyorsun kardeş değmez unutur gidersin inan bas tekmeyi gitsin kız mı kalmadı o şerefsizi komalık etmene değmez. Arkadaşının nişanlısını da uyar kız yol yakınken ayrılsın bu pislikten
o şerrefsizin nişanlısına durumu anlat bu onun hakkı
ve senin kıza gelirsek allah şahit ben komaya sokana kadar kırbaçlardım
sonra bırakır giderdim
Arkadasım cok buyuk hata yapıyosun vebalını alma bak mayısta evlencek o nısanlısına soyle bunu haketmıyo nişanlısının uerıne koy kendını hayatını yakma onunda
Konussana o kizla. Sen onları sakladikca senin içinde patlicak. Yazık değilmi mayısta evlencek diyosun 😢
İkisiyle de bir daha muhattap olma Türk kadınına güven olmaz. Git Kürt bul, Suriyeli bul, Laz bul, İranlı bile bul ama Türk bulma benden sana tavsiye.
Ne alaka? Insanin ici pis ise bunun Türklükle ne alakasi var?
@Melek1984 bir alakası var abla bu 95 ve sonrasından bir nane olmaz.
Vallah bilemicem.. Türkiyedeki kizlari Şu an bilmiyorum.. Yorum yapamicam ancak bende Türk kiziyim ve benim icim bu tarz seylere el vermez.. Vijdan ve Merhamet versin Allah herkeze...
@Melek1984 O ikisi pek yok artık işte. Bu yüzden bence en iyisi yabancı ile evlenmek ya da bekar kalmak.
Benim Yabanci bir Erkekle 8 Sene iliskim oldu.. Sözlendik ve sonunda ayrildik.. Yine Türk Insanlari farkli öyle deme.. Özlüyor Insan
@Melek1984 Vuuu hu 8 sene. Demek ki iyi bir türk bulamamışsın ki gavura gitmişsin.
Ilk sevgilim oldu o.. Kader iste karsima cikti.. Şu an Türk sevgilim var ve cok Sükür Yabanciyla yasadigim tüm eksiklileri onda yasiyorum...
aldatabilir nolmüş yani ayrıl başkasını bul sanki çok büyük bir olaymış gibi yazmış da yazmış
herkes sizin gibi böyle durumlar karşısında bu derece soğuk kanlı kararlar alamıyor. ayrıldım zaten ama düğünü bekliyorum. hemde büyük bir kanıtla
Allah bizi böyle karaktersiz insanlardan korusun cok üzüldüm senin adina ve ayni zamanda artik nasil bir insana güveneceğiz, bunu da dusunuyorum. Ne kadar serefsiz insanlar var. Bence nisanlisina anlatmalisin herseyi..
hiç mi akıl yok sende kardeşim devlet kurumunda çalışıyorsan bu olayı afişe edip ilk önce işlerine son verilmesini sağlamalısın sonra da nişanlısına gerçeği söylemelisin bence düğünlerine doğru söyle daha güzel olur.
kötü bir duruma düşmüşsün nişanlı kızada söyle bence
noldu dıger kıza soyledınız mı
Hayır olayın üstünden 2 yıl geçti. evliler ama boşanma surecindeler
Arkadasinin sevgilisine de anlat ki boyle bir insan ile evlenip hayatini karartmasin.
düğün günü öğrenecek hemde büyük bir kanıtla büyük bir kalabalık içinde
Nasil bir kanit? Onceden nikah yapmamış olsalar bari
yapmadılar. nikah düğünde olacak
Kanitin ne cok merak ettim
Kıza derhal yol ver. Arkadasının nişanlısının da gercegi bir şekilde ogrenmesini sağla. Evlenme teklif etmeden once gercegi ogrendgn için şanslısın dostum
En basindan farketmen senin acından çok çok iyi olmus kardesim allah kotunun eline düşürmesn kimseyi kendi kaybetti sen hiç uzme kendini degmez boyle ucuz insanlara şükret
O kızında bilmeye hakkı var sen bu pislikten kurtulmuş olabilirsin peki onun kurtulmaya hakkı yokmu? Bildiklerini gördüklerini paylaş vebal attında kalma.
İlk. başta çok uzun dedim. okumayacaktım şu an okudum ve sana tavsiye falan vereceğim yok ne yapacağını kestirecek yaşta ve olgunluktasın
Düşünmen hata bitirmelisin ama kesinlikle böyke birşeyden eminsen onada bunu söylemelisin tabiki
ayrıl tayin iste uzaklaş oradan değmez üzülmeye bile ben onların kanlarını s... ne diyeyim
Belki yanlış anlamissindir keşke o kapıyı açıp ne olup bittiğini gorseydin hem bir delilin olurdu
Offf ayril yuzlerine soyle. birkq onlar dusunsun ne bok yiceklerini
Yol yakinken dön gardaş boyle insanlara yol verecen. Ama gercekten eminsen bunu yap emin degilsen yapma sonra geri donusu olmayan yanlis anlamalar olabilir
bence arkdaşının nişanlısı ile baskın yapın. rezil edin
ilk olarak sakinleş normal ayrıl olayı büyütme evet iğrenç bir şey yaptıkları bırak onlar utansın
üzüldüm be abi ne dıyebılırım ki Rabiim sana yardım etsın üzüldüm allah kahretsın ya :(
Daha sevgilim diyon bunu bile bile ne yardımından bahsedion ikisinide ayrı ayrı bir cafe cagir ben aranızdan çekiliyorum de bitsin boşver
bedelini öderler Allaha bırak.. ama nişanlısına anlatmalısın
kıyamam ya yaşları kaç bu arada ne kadar terbiyesizlik takma desem olmaz ama görmemezlikten gel ve Allaha bırak bence değmez bunlara
kız arkadaşım denen müsvette 28 arkadaşım denen şahıs 27 onun nişanlısı 29.. ben ise 28 yaşındayım.. görmezlikten geldim ama düğün günü bir süprizim var herkese
bence hic girme düğün isine masraf hep
Merak ettim nedir sürprizin?
Allah yardımcın olsun çok zor bir durum anlattigina göre olay ortada yani bu durumda kizdan ayrilip grubunu değiştir ve onlarla ilişkini kes Allaha havale et bol bol dua et :(
Ben arkadaşının evleneceği kızı düşünüyorum valla bak, sen kurtulmuşsun bu insan görünümlü yaratıklardan ya o kız napsın? Vebali senin boynuna. Böyle bişeyi o bilip sana söylemeseydi?
ne yap biliyomusun dordunuz biraraya gelin sevgilin sen ark ve nisanlisi masaya oturun tek cumle ortak iyi vakit gecirdinmi de sadece at ortaya rezil kepaze et onlari orda ayril yoluna bak
Anlamamizliktan gel onlara oyle bir oyun oynaki pişman olsunlar o seni atlattığını değilde senin onu atlattığını düşünsün
anlamadım ki zaten düğün gününü bekliyorum büyük bir kanıtla
Kanka zili çalar evdeki olanları kameraya kaydeder nişanlısını gosterirdim sevgiline ne yapacağına gelince öylesi zaten utanmaz ne yaparsan yap boşver gitsin
Buna benzer bişeyler yaşadım. Allah sabır versin gerçekten zor bir durum. İmkanın varsa şehri terk et
tayin döneminde tayin isteyeceğim ama çıkması imkansız gibi bir şey. Şu an yapabileceğim tek şey izin alıp uzaklaşıp düşünmek
sana ne iyi gelecekse onu yapmalıısın
teşekkür ederim iyi geceler
Bro Allah yardımcın olsun hepsini okudum berbat bir durum. Diyeceğim tek şey şanslısın ki şimdiden yani evlenmeden bunlar olmuş ya evlilikten böyle olsaydı Allah korusun.. Allah hayırlısıyla bundan kurtulmanı nasip etsin sana
arkadasinin nisanlisina da söylemelisin ne kadar adi biriyle nisanli oldugunu bilmeli!!!
Senin yerinde olsaydım o gece kapıyı çalardım ve ağızlarının payını verirdim. Nişanlısına da durumu anlatırdım
kapıyı çalmama gerek yoktu. anahtar vardı ama iyi ki açmamışım. çünkü daha sonra açtım ve kanıtımı aldım. elbette nişanlısıda öğrenecek ama düğün gününde.. düğünde büyük bir süprizim var arkadaşıma
Kötü biri için uzulmeye değmez işten çıkma meydanı onlara bırakma zamanla geçecek aliscaksin unutcaksin ama yüzlerine dahi bakma yeni sevgili yaparsın gözünün önünde
İşin zor be kardeş bırak ayrıl başka hayat kur kendine iyiki şimdiden gerçeği gormussun ya evlenseydin daha kötü olurdun. Allahın sevilen kuluymussun bak
Eğer eminsen arkadaşının nişanlısınıda sen götür 😉 kısasa kısas yap kardeş. O da anlamış olur nasıl bişey olduğunu. ama kesin eminsen diorum bak.
kardeşim o yatma işini yapmam. gecenin 4 en yakın arkadaşın isten erken çıkmış senin sevgilinin evinin önünde arabası var. buna belki tesadüf dersin ama ayakkabıyı açıklayamassın. evde ışıklar yanmasına rağmen sevgilim telefonumu açmadı. uyuyorum dei. bunlariyi bir şey olmasa gerek.
Arkadaşının nişanlısını götür işte. eğer bukadar olaydan sonra arkanı donup gideceksen yolun açık olsun derim 😃 hadi sana kolay gele