
İyi kötü bir ilişki yaşanmış ve bitmiştir.. Ama sonrasında birden o sevdiğiniz insan gider ve yerine bambaşka çirkef birisi gelir.. Daha önce görmediği bir yüzünü görürsünüz.
Peki buradaki amaç nedir?

Basitlik olarak goruyorum.. iyi kotu yasanmislik varsa zorlamanin anlami yok.. unutmak kolay degil ama yuzune bakabilecek sekilde saygiyla bitirebilmek onemli
Kişi kaybetmeyi kendisine yediremediği için olur genelde.
Hazmadememek
Cevap
1Cevap
Susmuş bir kadın için bitmişsiniz demektir demiş Sokrates'in sol başaklarından biri.
Seviyordur hala. Başka birine teslim etmeye hazır değildir.
acı çeken insanlar çaresizce çırpınır. kimi egoları için kimi sevgisi için...
Kaybetmek istemiyor olabilir
Ya da egosuna hasar gelmiş de olabilir
kendilerini daha da aciz gösterebilmektir herhalde.
Sadece kötü anıları hatırlayıp gereksiz intikam alma isteği.
Yedirememe durumu sen kimsinde beni birakabiliyosun dusuncesi falan filan
Çaresizliğin getirdiği bir durum.
Yapılmamalı
Gelen gideni aratir demisler.
Karakter meselesi biraz da.
Bitince herkes gösteriyor gerçek yüzünü
Amacı boşver. gerçek yüzü çıkıyor işte ortaya
Karaktersizlik
kıskanmak..
Cirkeflik
Kuyruk acisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar