2 aylık ilişkiyi 3 haftadır unutamıyorum nasıl geçecek bu sol yanın sancısı?

3 yıllık iliskisinden yeni cıkmıstı bense 3 4 senedir hayatına aşk anlamında kimseyi sokmayan birisiydim neden bilmiyorum ama gözlerimin içine bakarak konusuyordu seninle cok mutluyum diye bir şekilde cok güvendim bazen cocukca hatalarım oldu keske hic olmasaydı diyorum seninle hic olmadığım kadar mutlu oldum diyen kızı bin defa mutlu ettim bir kere mutsuz edecek bir cocukluk yaptım ya kapının önüne koyuldum onu herseyden cok kıskanırdım bana kendi gelmisti unuttum onu seninle daha mutluyum derken 3 hafta önce duygularımdan emin değilim gecmisimi tamamen silemediğimi yeni anladım dedi benim çıkardığım bir kavga da kıvılcımı oldu cok umut vermişti bana ciddi yaklasmıstı evlilikten korkan ben bu kıza cok güvenmistim geleceğim olsun istedim o su an hic takmıyor nefret ediyor bense nasıl unutacagım bilmiyorum ben kalbimi ona unutmak için mi açtım kendi halinde birisiydim..
Güncellemeler
+1 yıl
Bardan çıktım onu gördüm yürüyordum kafam hafif iyidi onla karşılaştım cok kötü oldum ya ben unutmak için o kadar içeyim edeyim tm cıktım nasıl denk geldi ya tanımadı bile beni bakmadı aklımdan çıkarıyorum tam pat karşımda :(
2 aylık ilişkiyi 3 haftadır unutamıyorum nasıl geçecek bu sol yanın sancısı?
Cevapla