Arkadaşlar merhaba. Benim 1 aylık bir ilişkim oldu. Komik gelebilir ama gerçekten sevdim. 4 senelik bir ilişkisi vardı, ayrıldı, biz sevgili olduk ve hayatımda ilk defa birisine karşı duygusal bir şey hissettim. Biz 1 aylık ilişkideyken sevgilisi bedelli askere gitmişti ve ayrılıp yanıma gelmişti, sevgilisi askerden dönünce de yüzük almış ve daha bana ayrıldık bile demeden yüzüğü takmış. Burada anlattığım şeyler yazarken bile çok komik, farkındayım ama erkekler beni anlayacaktır. Kandırdıysa bile veya gerçekten sevdiyse bile ben onu sevmiştim. Ayrılalı 1 ay kadar oldu. Başlarda hala devam edebiliriz gibi yanaşıyordum ama şu sıralar son bir haftadır daha aklı başında düşünebiliyorum ve bu üzüntü, yorgunluk halinden bıktım usandım. Belki gülüp küfür edeceksiniz 1 aylık ilişkiden ne olur diye. Bilmiyorum, ben de birini sevmeyi ilk defa tattım, gerçekten garipmiş. Daha önce 6 aylık ilişkim oldu, ayrılırken zerre zorlanmadık, ikimiz de tamam ayrılalım dedik ve yolumuza baktık. Bu garipti, etki bıraktı bende. Hala fotoğraflarımız var, bendeki anıları var, ben atmak istiyorum ama elim gitmiyor. O belki çoktan atmıştır bile, bana atmayacağını söylemişti ama artık onun söylediklerinin ne kadarı doğru onu bile bilmiyorum. Atlatmak istiyorum. Aklıma gelmemesini istiyorum. Çok yoğun yaşıyorum aklıma gelince. Bu soruyu buraya sormama ve insanlardan destek almama karar verdiren olay da şu oldu. Ben bir keresinde onunla anahtarlık takarken gözüme bir şey geldi şakası yapmıştım be, o oturup hüngür hüngür ağladı. Erkekler anlar diye düşünüyorum, birisi kaç defa siz zarar gördünüz diye ağladı? O kadar şaşırdım ki ne yapacağımı bilememiştim, şaka mı yapsam sarılsam mı çok tuhaf hissetmiştim. Bunun gibi birçok garip duygu ve hissiyat yaşattı, dolayısıyla çok zorlanıyorum diye tahmin ediyorum ama bu doğru değil, farkındayım. Önüme bakmak istiyorum, eminim her kadın aynı değildir ama iyi olduğu kadar kötü etkisi de oldu bana. Mesela bundan sonra kolay kolay güvenmem kimseye ve seni seviyorum kelimesi o kadar anlamsızlaştı ki anlatamam. Çok rahat diyordu bana ve şimdi başkasının yüzüğü var elinde. Belki de onların ilişkisinde araya giren canım bir duraktım bilmiyorum ama ne bileyim, çok değerli bir konuma oturtmuştum onu ve şimdi de tamamen kalkmasını istiyorum. Bu konu hakkında bir çözüm yolu bilen var mı?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer