Yeter artık, ilişkimiz 1 buçuk ay sürdü ve ayrılalı 4 buçuk ay olmasına rağmen hâlâ unutamıyorum silinmiyor aklımdan, bir şekilde 7/24 aklıma geliyor, yapmadığım kalmadı, bütün mesajlarımızı, fotoğraflarımızı, ona dair her şeyi sildim, stalklamayı da bıraktım ama olmuyor bir şekilde çıkmıyor kalbimden, benden sonra da bir sürü sevgili yaptı zaten şu an da sevgilisi var, canım çok yanıyor, unutmaya çok çalışıyorum ama olmuyor hiçbir şekilde, bugün de onu gördüm dışarıda ve kalbim yine ilk günkü gibi attı, yine çok heyecanlandım fakat onun umurunda bile değildi maalesef düzgün bir insan da değil, beni kullandığı çok bariz belliydi gerçekten sevmedi beni ama ben ne yaparsam yapayım onu unutamıyorum ilk sevgilim olduğu için galiba.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer