Eski sevgilimi çok seviyorum ve unutamıyorum ilk sevgilimdi, nolur detaya bakın ne yapmalıyım?

Hayatımda ilk kez aşık oldum. Nolur okuyun Çok zor seven birisiyim. Sevili işlerini de çok saçma buluyorum zaten. İlk defa sevgilim oldu sadece görüp beğenme ve kendimi ona yakın hissetmemle başladı her şey. Benim peşimden çok koştu. Sevgili olduktan sonra çok zor seven birisi olduğum için çok sevgimi belli edemedim bende sıkılmıştım sevgili iken biraz da daha sonra o benden ayrıldı sevgini belli etmiyorsun diye ilk ayrıldığımızda çok üzülmedim ama haftalar aylar geçtikçe aşık olmaya başladım ona aşık oldum ona resmen. Birisini kendinde bulursun ya ben onu kendimde buldum. Her gün ağlıyorum ayrıdıktan bir ay sonra çok özledim yazdım uzun uzun ve istemedi üstüne rahat bıraksan dedi çok kırıldım hatta dedi ki: karşıma birisi çıksın istiyorum, ben birini sevmek istiyorum artık deyince çok üzüldüm demek ki beni unuttu tamamen diye ama aylar geçtikçe onu unutmak yerine daha çok aşık oluyorum. Ne yapmam lazım bu durumda? Gurur yapma yaz diyecekler için yazdım ve sonuç bu ne yapmam lazım? Bazı kızlar olsa ısrarla yazardı benım karakterıme uymaz ama oyle mı yapmalıyım onu cok sevıyorum. İlk zamanlar ben ondan sıkıldım sonra aşık oldum o da geri sevmeye başlaamz mı? Soğumuş sevgimi belli etmedim diye geri dönüşü yok mu?
Eski sevgilimi çok seviyorum ve unutamıyorum ilk sevgilimdi, nolur detaya bakın ne yapmalıyım?
Cevapla