Ayrıldıgım sevgilimi deli gibi özlüyorum, 3 aylık yoğun ilişkiyi nasıl unuturum?

deli gibi ozledim 1.5 ay olmuş aramiz açilmiş ne yapacam bilmiyorum 1.5 ayda 4 5 kız girdi işim gücüm var ondan benle olmak isteyenler oldu teklif edenler oldu ben hep güvenmedim onlarida üzdüm yok bi türlü olmadi bazen kızıyorum kendime hak etim bende beni seveni üzmüştüm bazen diyorum nasipte yokmuş ne bilim cok fazla kabarmaya başladi içimde nedenki

sildim herşeyini hata başkalarini aldim gine olmadi

ilişki 3 aylikti ama cok yoğundu her gün buluşuyorduk

Ayrıldıgım sevgilimi deli gibi özlüyorum, 3 aylık yoğun ilişkiyi nasıl unuturum?
Cevapla