Eski sevgiliye selam verilmeli mi? Yoksa gormezden mi gelinmeli?

Eski sevgilim beni terk etti hem de bu ilk degil. Daha once de bir iki kere ayrilmisti benden. Daha sonra dayanamadik baristik. Ben affettim. Yine ayrildi benden. Ben cok cok uzuldum. Gururum kirildi dogal olarak. Artik bana karsi sevgililikle ilgili duygular beslemiyomus, insan olarak cok seviyomus ama ask iliskisi bakimindan bir hissiyati yokmus. O bunlari bana soylerken onkadar gururum kirildi ki anlatamam ben ona karsi her zaman merhametli oldum, degil baskasinin zarar vermesi, kendimin bile onu kirmasina izin vermedim hic. Bu yuzden kaybettim biliyorum, cok sevdigimden ve bunu belli ettigimden elimden avucumdan kayip gitti. Cok aci cektim hala da cekiyorum. Ama sorun var biz ayni ortamlarda bulunmak zorundayiz. Ayni isyerindeyiz, surekli birbirimizi gormuyoruz ama her an karsilasabiliriz. Ne yapmaliyim sizce selam vermeli miyim, ya da gormezden mi gelmeliyim? Gecen gun o bana gulumseyerek selam verdi. Tabiki karsiliksiz birakmadim ama bundan sonrasi icin ne yapmaliyim? Sirf selam degil genel olarak nasil davranislarda bulunmaliyim?
Eski sevgiliye selam verilmeli mi? Yoksa gormezden mi gelinmeli?
Cevapla