Erkek arkadasim aska zamanim yok ve ayrilalim dedi :( ?

Sevgilimle 3haftadr gorusemiyorduk hep bulusma ayarladigimizda aksilikler cikiyor veya bir bahanesi oluyordu ya ailesi ya akrabasi ya da is guc bende dayanamadim patladim bu sekil nasil iliski yurutuceksin dedm oda haklisn gorusmedkce aradaki baglar kopuo ama elimden birsy gelmyr en iyisi yol yakinken bitsn seni oyalamis gbi oluyorm bunu isteyerek soylemiyorm seni seviyrm ama en dogru karar bu ben sana vakit ayiramicm dedi ben kabullenmedm bastan o bitmesi icin dil döktü en sonda kabullendim ama hala cok seviyorum onu:( beni sevdiğini söylediği halde neden bitirdi sizce Geri dönermi?
Erkek arkadasim aska zamanim yok ve ayrilalim dedi :( ?
Cevapla