Çaresizlikteyim ve sevgilim benimle zaman kaybetme dedi?

5 aylık bir sevgilim var ciddi olmadığını bana dile getirdi Ben de bazı şeyleri düşündüm ve dedim madem dedim ciddi değilsin o zaman dedim benim senin hayatına senin benim hayatıma dedim karışmaya dedim hakkın yok O da dedi ki o zaman benim ne zaman kaybetme peki dedim O zaman niye yanıma geliyorsun dedi özlüyorum seni de çok seni seviyorum Vallahi dedim orasını dedim Bilmiyorum dedim Gratis'te dedim indirim varmış gittik kredisi bir şeyler aldık Sonra Biraz dolaştık ettik onu otobüse kadar bindirdim o gitti ben de evime geldim ama çaresizlik o yanıma geldiğinde kendimi kötü hissediyorum ama evde durunca da canım sıkılıyor ona dedim ki o zaman ben dedim başkasıyla konuşacağım yok dedi öyle bir şey dedi yapma dedi gerek dedi yok dedi o zaman dedim Benim ne dedim ciddi dedim ol bende de ciddi olsam dedi ailem dedi olmaz dedi ailem dedi Her şey dedi karışıyor dedi evde dedi Bir bardak dedi su içiyorum niye su içiyorsun muhabbeti yaptı sende de ailemle dedi geçinemezsin Annem var Anneannem var onlarla dedi geçinemezsin dediği kadın kadına dedi düşmanlık dedi sağlıyor dedi İyi peki dedim Kafam çok karışık WhatsApp'a tarih koyuyor duvar kağıdı var klavyesinde fotoğrafımız var yani sevmeyen bir erkek bunları neden yapsın gün içerisinde arar sorar merak eder beni ben bu insanı nasıl bir ciddi bir yola sokabilirim , ?
Çaresizlikteyim ve sevgilim benimle zaman kaybetme dedi?
Cevapla