Ailevi sorunlar yüzünden sevgilisinden ayrılır mı insanlar?

Sevgilim ile hiç bir sorunum yoktu. Çooook fazla iyi aramız sürekli geleceğe yönelik hayaller çabalamalarımız var. Benim yanımdaykende çok mutlu birbirimizi çok seviyoruzz. Bugün işe gidene kadar çok iyidik ama o biraz rahatsızdı hastaydı. işe giderken çok sevdiğini söyledi öptü ve gitti. 1 saat sonra mesaj attım aradım açmadı. Neden açmadığını sordum bir sorunmu var diye yok bişey diyip durdu sürekli ne desem bişey yok dedi. sonra benimi istemiyosun dedim evet dedi. Neden dedim bir sorun yoktu seviyodun noldu felan diye sordum. sevmiyorum hep yalandı sevgim dedi. inanmıyorum bu söylediklerine beni sevdiğini biliyorum. Aksam aradı konustuk biraz ailevi sorunları olduğunu söyledi. Bunun kendisini etkilediğini bana zarar vermek istemediğini söyledi. Ben bitirmek istemedim kim istemiyor biri bişeymi dedi sana dedim yok dedi. peki ailenmi istemiyor bizi dedim evet dedi. sende mutlu olmaya bak felan diyip bitirdiğini söyledi.

Anlamıyorum sürekli sevdiğini söylüyordu benim için bir çok şey yaptı. Birden bire işe gidince 1 saat sonra ayrılmak istediğini söyledi acaba iş yerinde annesi vardı onunlamı kavga ettilerde benden böyle uzak duruyor anlayamadım :( Normal zamanda bırakıcak birisi değil çok seviyoruz birbirimizi. Sizce ne yapmalıyım sevmediğini söylüyor ama yalan söylüyor sevdiğini biliyorum. Ailevi sorunlarım var dedi işe gittikten sonra oldu sizce nolmuş olabilir?
Ailevi sorunlar yüzünden sevgilisinden ayrılır mı insanlar?
Cevapla