En zor ayrılıktır nefes alan birinden ayrılmak, Ölmediysek eğer anlamsızdır ayrılık, çünki ölmediysek boktan bir ayrılık. Öylese Ölmüşlere?

Demek ki neymiş, yara-ya kadar ''RAKI''
Güncellemeler
+1 yıl
? m?
En zor ayrılıktır nefes alan birinden ayrılmak, Ölmediysek eğer anlamsızdır ayrılık, çünki ölmediysek boktan bir ayrılık. Öylese Ölmüşlere?
Cevapla