Ayrılıktan zor belle ölümü demişler sizcede ölmek mi zor yoksa sevdiğinden ayrılmak mı?

Pek duygusal olmamaya çalışan acı çeken ama yine bir gram göz yaşı dökmeyen insanlardanım
beni yanlışta anlamanızı istemem ula bu manyak ne diyor kafa ütülüyorda demeyin ne bileyim şurama bir şey oturdu gece gece son sevgilimin en yakın kan kardeşime yar olması iyi koymuş kabullememiş miyim
ne acıyor baya bir buruk içim neden de bilmiyorum :)

hani küçüken elimizde oyuncakları alırlardı basardık ya çığlığı o hesap o değilde bana koyuyor hala gerçekler ben ne saldırım ne sataşarım ona bunu da yediremem be ne biçim adamım dertleşmek isteyen yazabilir akıl vermek isteyende :) :)



buda benden size gelsin
#pilavüstü #acıyorkalbimustam
Güncellemeler
+1 yıl
Sor başlığı ayrılıktan zor belleme ölümü olacak bu arada kusura bakmayın pek iyi değilim yanlış yazmışım :( :(
Ayrılıktan zor belle ölümü demişler sizcede ölmek mi zor yoksa sevdiğinden ayrılmak mı?
Cevapla