Geçenlerde sevdigimle konuşmayı kestim yazması için neler yapabilirim?

Canlar. Bir çocuğa açıldım ve arkadaşı beni sevdiği için konuşmayı kesti. Ama takiplesiyoruz. Ne yazsam bana yazma ihtiyacı hisseder. Ya da olayı böyle düşünmeyin. Kız veya erkek arkadasinizla konusmuyorsunuz. Konuşmayı o kesti. Ama deli gibi konuşmak istiyorsunuz. Ne yapardınız size yazması için. Ya da aklına düşmek için. Numarası var ama cesaretim yok. Snaptan takiplesiyoruz. Sizce ne yapabilirim.
Geçenlerde sevdigimle konuşmayı kestim yazması için neler yapabilirim?
Cevapla