Ayrıldığım kişiyi sürekli merak edip yazma alışkanlığını nasıl bırakabilirim?

2 yıllık çok yıpratıcı bir ilişkim bitti. Bana iyi gelmeyen biri olduğunu biliyorum ama yine de ondan haber almak istiyorum. Yazmadığında aklıma kötü şeyler geliyor ve kendimi tutamayıp yazıyorum. Bu bir alışkanlık gibi oldu.
Bu merak etme ve yazma isteğini nasıl durdurabilirim?
Ayrıldığım kişiyi sürekli merak edip yazma alışkanlığını nasıl bırakabilirim?
Cevapla