Bir Kadına Kaybetme Korkusu Nasıl Yaşatılır?

Merhaba arkadaşlar yaklaşık 15 gün önce kız arkadaşımdan ayrıldım daha dogrusu ayrıldık hemde konuşmadan yaklaşık 15 gündürde görüşmüyoruz aynı iş yerinde çalışıyoruz ayrıldıktan 3 gün sonra hastaneye yanıma refakatçi kalmak için geldi ama olması gerektiği için geri gönderdim ve daha sonrasında ablasının instagram hesabından benim hesabıma onun yaklaşık 1 yıl önceki videosuna yorum geldi ( ablasıyla hiç bir ilişkimiz, konuşmuşluğumuz merhabamız bile yok hiç bir sosyal mecrada ekli değiliz kaldi ki benim hesabımı adımı soyadımı yazıp bulamaz) bu 15 gün içinde etraftan benim olduğumu soruyormuş benim adım geçtiğinde surat ifadesi değişiyormuş. kısa keseyim ben bu kıza kaybetme korkusu hayatından tamamen çıkma korkusunu yaşatmam lazım yardım edin lütfen...
Güncellemeler
+1 yıl
amaç can yakmak değil kalp kırmak değil
Bir Kadına Kaybetme Korkusu Nasıl Yaşatılır?
Cevapla