Merhaba arkadaşlar yaklaşık 15 gün önce kız arkadaşımdan ayrıldım daha dogrusu ayrıldık hemde konuşmadan yaklaşık 15 gündürde görüşmüyoruz aynı iş yerinde çalışıyoruz ayrıldıktan 3 gün sonra hastaneye yanıma refakatçi kalmak için geldi ama olması gerektiği için geri gönderdim ve daha sonrasında ablasının instagram hesabından benim hesabıma onun yaklaşık 1 yıl önceki videosuna yorum geldi ( ablasıyla hiç bir ilişkimiz, konuşmuşluğumuz merhabamız bile yok hiç bir sosyal mecrada ekli değiliz kaldi ki benim hesabımı adımı soyadımı yazıp bulamaz) bu 15 gün içinde etraftan benim olduğumu soruyormuş benim adım geçtiğinde surat ifadesi değişiyormuş. kısa keseyim ben bu kıza kaybetme korkusu hayatından tamamen çıkma korkusunu yaşatmam lazım yardım edin lütfen...
Güncellemeler
+1 yıl
amaç can yakmak değil kalp kırmak değil
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar