Küs olduğum kişinin doğum günü yaklaşıyor ne yapmalıyım?

arkadaşalr öz ablamın değil ama bir tanığım ablamon doğum günü yaklaşıyor yaklaşık olarak 8 aydır küsüz ben baruşmak için çok denedim ama olmadı neyse arkdaşalr dopum günü yakalıyor 2 hafta sonra ona doğum günün kutlu olsun diye mesaj atayım mı bu arada ben barışmak için çok denedim iyice yapıkan görünsüsü de vermekten korkuyorum eğer olayı çok merak eden varsa ben özlleden mesaj olarak yazarım da sizce kutlamalı mıyım bu arada yanına g, demem çok uzak mesaje var 1 günüm yollarda geçer
Küs olduğum kişinin doğum günü yaklaşıyor ne yapmalıyım?
Cevapla