Napmalıyım sizce?, kapalıydım açıldım ayrıldı benden. detayları okumadan yargılama?

4 senelik bir ilişkim vardı. 2 sene önce o istedi diye içimden gelmeyerek kapandım kapanmazsan biter diye tehtit etti çok seviyordum çünkü bende kapandım. biliyorum bu sadce allah rızası için olan bişeey. sonra askere gitti bekledm geldi başka facesini yakaladm kızlarla ne konsmalar. yani arkadaşlar bana hata üstüne hata yaptı. uzatmadan özetle anlatıyorum ve daha birçok şey. neyse asıl sorum şu ;

2sene sonrası açıldım ve beni oldugum gibi kabul etmesiini söyledim. eger kapanıcaksam birgün yanlız allah için kapanırım kulları için degil dedim. çok ikna etmeye çalıştım ama başaramadm ayrıldı benden. ama seviyo beni biliyorum.. geri döncek onuda biliyorum ama cesaret edemiyo ters teperim diye geçen gün mesaj attı çok agır konustum...
sizce napmalıyım napmalıyız durum vu arkadaşlar...
Napmalıyım sizce?, kapalıydım açıldım ayrıldı benden. detayları okumadan yargılama?
Cevapla