Sırf kapandım diye ayrıldı. Kapanmak kötü bir şey mi?

İki senelik sevgilim ben kapandim diye ayrıldı. Beni ortamına sokmaya utaniyormus. Ailesi açık. Benim annem ve ablam da açık. Ama ben tamamen araştırmalarım sonucunda kapanmayı doğru gördüm ve kapandim. Yobaz geri kafalı değilim. "Ya açıl ya bitsin" dedi o zaman yol senin dedim. Kapanmak yanlış veya kötü bir şey mi :(
Sırf kapandım diye ayrıldı. Kapanmak kötü bir şey mi?
Cevapla