Sevgilimle ayrıldık bana inancını kaybettiğini söyledi. Barışır mıyız?

Sevgilimle ayrıldık bana inancını kaybettiğini, gururunun kırıldığını, anlaşamadığımızı, mantığıyla hareket ettiğini barışsak yine aynı şeyleri yaşayacağımızı, okul bitince yine araya mesafeler gireceğini söyledi. Bir kere üzül hep üzülmektense dedi. Benim ona daha önce söylediklerimi yani. Geri döner mi? İçim acıyor yüreğim kanıyor... Sizce ne olur sonu?
Sevgilimle ayrıldık bana inancını kaybettiğini söyledi. Barışır mıyız?
Cevapla