Üzülemiyorum , ayrılık acısı çekemiyorum yok mu bunu açıklayabilecek biri?

Ayrıldıktan sonra bende hiç bir duygu değişimi olmuyor. Üzülemiyorum işte olmuyor yani hadi bu sefer üzülecem oldu diyorum. yok yine olmuyor. Bende aşk acısı çekmek istiyorum. Sevgiliyken bir şeyler hissediyor musun de o da yok. Bu nasıl bişey?
Güncellemeler
+1 yıl
Sonunda biri mantıklı bişey yazdı.
Üzülemiyorum , ayrılık acısı çekemiyorum yok mu bunu açıklayabilecek biri?
Cevapla