O kadar üzüldüm ki boşa mı üzülüyorum onu da anlamıyorum?

Dün sınıftan 5 arkadaşım beraber dışarıdan fotoğraf atmışlar. ben aralarından 2 sine yakınım diğer üçüyle de konuşuyorum ama yakın değilim. niye beni çağırmadılar diye düşündüm, üzüldüm ama sonra sonuçta sınıfça bi şey olmadığı için belki kütüphane çıkışı caddeye gidelim demişlerdir diye düşündüm. arkadaşlarımdan birine "siz naptınız, kütüphane çıkışı gitme işi vibe ı aldım" yazdım.7.30 da mesaja görüldü atmış. daha önce de cevaplamadığı mesajlar oldu ama gri tikte kalıyordu bu sefer direkt mavi tik oldu. Çok üzüldüm. bu arkadaşım bana samimi davranan daha geçtiğimiz günlerde bana cansın kankam demiş, abisi diye hitap eden, yıllık özetime alev atmış beğeni atmış, bana güvenerek bi şeyler anlatmış ameliyat olduğumda birçok kişiyi gruptan geçmiş olsun derken o özelden ileten bi arkadaşımdı. geçtiğimiz haftalarda bi konuda gerilmiştik 3 hafta konuşmamıştık ama ben ona dostlukla alakalı reels videosu atınca çözülmüştü kendiliğinden.

O kadar üzüldüm ki boşa mı üzülüyorum onu da anlamıyorum?
Cevapla