AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
131Cevap
Arkadaşım dediklerin durumun farkındaysalar senin sil veya konuşma demene bile gerek olduğunu sanmıyorum.
yakın arkadaşların zaten düşman olur ama normal arkadaşlarının sırf sana kötü şeyler yaptı diye kötü davranacağını sanmıyorum
Abi bence direk kızı öldürmek daha mantikli geliyor bana arkadaşlardan kaypak olan olabilir ama kız ölürse sorun çözülür kökünden sende erkek arkadaşın için uygula 😊
Bence hakkımız var zaten gercek dostumsa bana zarar verdiğini gördükleri icin Bağlantıyı keserler zaten
hakkımdır tabi. aynı dediğinden yaşadım. söyledim aynen kestiler tüm bağlantılarını sağolsun arkadaşlarım. kesmeselerdi ayıp :)
Eski sevgilimle konusan arkadaslarimin Allah belasini versin. Acik ve netim bu konuda. İnşallah aynisini yasarlar da anlarlar
Bence hakkın değildir sonuçta sen irtibatını kesiyorsun iyi bir arkadaşsa oda mesafeyi koyardı herhalde
tabikide hakkin senin arkadaslarin onunla senin icin gorusuyo olmasi lazim seninle ayrildiginda hic bir ilgisi kalmamasi lazim
Tabiki silmeleri lazım benim arkadaslarımın artık onunla ne isi olur bunu istemek en dogal hakkın gercel dostsa siler zaten
Bırak ayrıldıktan sonrayı ben sevgilimle çıkarken de arkadaşlarımla konuşturmam zaten
Neden?
Kimseye güvenmiyorum ve kıskancım istemem.
Benden ayrıldı onlardan değil çocuksu bir istek olur bu saygı duymak gerekir
Basit bir ayrılıktan bahsetmiyorum. Aldatılmışsan mesela?
Bizzat arkadaşım yaşadı aldatanla arkadaşlığımı bitirmedim, çünkü bana bir yanlışı olmadı. Bana düşen arkadaşımı teselli etmek her daim yanında olmak destek olmak.
bence direk istemek yanlış olur ama eğer senden dolayı tanışıyorlarsa arkadaşın gerçek arkadaşsa tavrını koyar ve minimum seviyede tutar ilikisini
Hakkınız değildir siz tanıştırmış olabilirsiniz ama ondan sonrası o iki insan arasındadır karışamazsın
Yakin arkadasimsa silmeli eger ben soylersem oda silmezse problem vardir o arkadasligin devam edecegini sanmiyorum kimse vazgecilmez degildir sonucta
Eski sevgiliyle konuşan arkadaş kaşardır, sinsidir, şeytandır, yollunun önde bayrakla gidenidir, karaktersizdir, ucuzdur nokta net :d
Çok ağır oldu sanki :)
Ağır olmadı şimdi eski sevgilinle konuşan yakında ayartır merak etme şimdiden saydırmak lazım :D
Haha teşekkürler o zaman :)
tabikide hakkım. kimilerine göre bu bencilliktir ama eğer eski sevgilimle görüşmeye devamm ederse ondan bahseder ben adını duymak istesem ayrılmam zaten
Bence hakkın degil sonuçta seninle bir geçmisi olabilir ama onlarında arkadaşı bunu onlardan istemek gerçekten çocukca
Ben tanıştırdıysam?
fark etmez sonuçta insanların hür iradeleri var senin bunu onlardan istemen seni aşagılatır onların gözünde
Detayı okudun mu?
Sen İster Soruya İster Detaya göre Cevap Verin Diyince Ben Soruya göre verdim yoksa detayı okudum tabikide
Hayır hangisine göre cevap verdiğini merak ettim o yüzden
peki ama kalbini kırcak bişe söledimse eger özür dilerim
Hakkım evet ama bunu kendi yerinede koyacaksınki ona göre kesin karar vereceksin
Ayrıldıksa o anda derim zaten ailemden herkesle bağlantını kes bana daha fazla acı ve sorun yaratma
bağlarını koparmalarını istemem. kimseyi arkadaslık konusunda kısıtlayamam. ama samimi olmamalarını isterdim heralde
hakkı vardır dersem şimdi o kişi dikta rejimi uygulamış gibi birşey olur :) Ama ufaktan çıtlatırım.. Anlar herhalde eşek değil ya :)
Hahah dimi :D
Yani herkesin başından mutlaka boyle bir olay geçmiştir :)
Hakkımız. Neden konuşuyorlar hala ama tabi samimiyetleri de önemli
arkadaşımın konuşup konuşmaması elbette beni baglamaz , hm snn hmde arkadaşının yakın bir iletişim ve dostluk içerisinde oldugunu düşünürsek ,
Teşekkür ederim görüş için.
tanıştırdıktan sonra ciddi şekilde iyi arkadaş olabilirler. silin diyemem kimseye.
Ya böyle bir durumda onlarla samimi olmaya devam edwrseler aramız açılır
Sileceksin ! gibi birşey demeye hakkın yok, durumu anlatırsın silerse siler.
Tabiki konusmasinlar uyarmama ragmen hala konusuyolarsa ben baglantimi keserim
yakın arkadaşlarınsa koparmalılar zaten bunu senin söylemene fırsat vermeden
hayır değil ben kimim ki onların hayatına müdahale ediyim onlardan yalnızca beni onunla aynı ortama sokmamalarını rica ederdim
yoo benim olan ilişkim bitmiştir ama arkdaslarımla devam edebilir.
Zaten bunu sen istemeden yapmaları gerek yapmıyorsa arkadaşlığın anlamı yok
Ben görüşmezdim. Hakkında hiç bir haber almak istemezdim. Unut gitsin
böyle bir şey isteyemem. Neden ayrıldığımızı zaten öğrenir, konuşmaya devam edip etmemek tamamen o kişiye kalmış. Ben çocuk gibi onunla ilişkini kes diyemem.
Yani ben konuşmuyorum Sen Niye konuşuyon Arkadaşım :)
benimkiler ben söylemeden siler bağlantıyı koparırlar zaten
arkadaş var dost var dostunsa zaten senin yanındadır tepkisi bellidir
Tabiki haklisin asl istemezdim. Koparmak istemiosa da aklima baska seler gelirdi.
eğer arkadaşlarım samimiyse zaten ben demeden silerler...
iyi bir şekilde noktalanmamışsa görüşmelerini istemem elbette
İstememe gerek kalmaz yakınım olanlar zaten bilirler gereken tavrı..
Hakkimdir tabi ben gorusmuyorsam etrafimdakilerde gorusmeymeyecek o kadar
Böyle bir şeyi açık açık istemem. Arkadaşımsa zaten nasıl davranacağını biliyordur. He eğer istediğim gibi davranmazsa da mesafe koyarım
sna göre dogru ama rkadaslrına göre olmaya bılır sonucta herkezın kendı fıkırlerı var onların bılecegı bırsey
Tabii ki de hakkım değil hangi devirde yaşıyoruz bence çok sacma
Tabii ki onlar zaten bu durumdan sonra kendileri konusmayacaktir
lisedeyken arkadaşımın eski sevgilisiyle diyaloğu koparmamıştım. sonra arkadaşımla aram açıldı. bazı insanlar eski sevgilileriyle diyaloğumuzu kesinlikle kesmemizi istiyor
öyle bir hakkı hiç bir devlet vermiyor. yok öyle bir dünya..
Bence silmeyen arkadaşların, sevgilinle işi pişirmiş. Yoksa silerlerdi.
Kimsenin arkadaşlık ilişkisine karışamazsınki, bu olay seninle sevgilin arasında olan bişey
ben alakamı kesmişsem gerisinin ne yaptığı ile ilgilenmem...
Öyle bir hakkınız yoktur, insanlar istediği gibi istedikleri ile görüşebilirler.
Evet yaa dimi ben arkadaslarimla gece kulübüne ciktigim da onuda cagirmazlarmi bide. 😬😬😬
İstemene bile gerek yok onlarin yapmasi gereken o zaten
Kimseye seçim yaptırmam veya bişeye zorlamam. İsteyen istediğiyle konuşur
Cıks değildir. Onlar başka arkadaş artık kararı onlar vermeli
Sevgilimle arkadas kalan arkadasımı oyarım. Aşkım bitmiş de onun arkadaslıgı bitemiyo mu
Hayır degildir ! 2gun sonra birleşven barışcan sonra onlar kotu olcak ;)
Öyle basit triplik meselelerden değil ciddi şeylerden bahsediyorum
Bilmem Artı Ama Surası Kesin Kimsenin Hayatına Karışmaya Hakkın Yok İsteyen İstedigiyle Konusur.
Ben ayrıldıktan sonra ona yavşayan bile okdu arkadaşlık bu değil piçlik..
Haklısın..
Sonuçta araları pek iyi değilse ve haklıysanız olabilir ama araları iyiyse veya haksızsanız hakkınız olamaz buna
Benim vasıtam ile tanışmışlarsa, bağlantılarını kesmelerini istemek hakkım diye düşünürüm. İstemiyorlarsa benimle bağlantıyı kessinler.
yau ne gerek var.. neden insanalrın hayatlaırna müdahale ediyorsunuz ki? bırakın isteyen , istediği insanla görüşsün...