AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
136Cevap
Aile çok önemli ama aşkın da önemli :(
Ben aşkımı seçerdim çünkü ailem zamanla beni affeder , bundan eminim.
Şimdi karşı çıkabilirler ama zamanla beni anlayacaklarını tahmin ediyorum
Abimin sacma egolarina sevdigimi birakmam. Annem babam mantikli bir sebep sunuyorsa olabilir.
Biraz ego var ama mantıklı sebepler de var her ikisi de
o zaman ayrıl tabi
bir insanin gecmisi.. tozlu camurlu olabilir.. gercek hazinesi yuregindedir... tanimaya firsat ver mucadele et... abinde onyargili olmasin.. herkesin hayatta bir defa sansi olmali...
bunu abim de anlamalı :)
Elinden geleni yapmalısın bence.
Kültür farklılıkları ileride sorun yaratabilir bu doğrudur. Ama sevgi denilen şey ise kolay bulunur birşey değildir.
İkiniz de elinizden geleni yaparsanız, en doğru sonuca ulaşırsınız diye düşünüyorum.
Beni tercih yapmak zorunda bıraktıkları için ikisindende vazgecerim. . beni seven yanimda olur.
aklımda yok değil de annem öyle değil işte
seçimi onlar yapar ben değil.
Ailen sevmek zorunda degil sen seviyorsan sonuna kadar mucadele etmelisin.
Hani bir sarki var ya
Benim kararim benim hayatim sonucuna raziyim.. Diye :-D boyle dusunuyosan ayrilmamalisin.
Sevip seviliyosan daha iyisini mi bulcan?
Ama seven insan bu soruyu sormazdı
Aileni seçmen daha hayırlı olur.
Sen beni kesinlikle yargılayamazsın seven insan bu soruyu sormaz diye. Hayatımı bilmiyorsun. sana düşmez cevabını vermen yeterli haddini bil
Yargilamiyorum dusunmen icin gorus yapiorum agzini topla gerizekali
Millete iyilikde yaramiyo ak
ailenin yeri ayrı , eşin yeri ayrı , evladın yeri ayrı.
seçim yapmak yerine , yapılması gerekeni yapma taraftarıyım.
ille bir seçim yapılıcaksa kendimden ödün veririm
bu arada soru çok saçma
Neden saçma? Ortada olan durum bu sonuçta. Gerekeni yaptım bende ama kolay bişey değil
Mücadele et ama aileler genelde haklıdır. Bir aşkı kenara bırak ve onun hareketlerini olc biç. Aşk kör eder çünkü ona göre karar ver
bir türkü vardır artık dayanacak gücüm kalmadı ana derdi suna derdi yar derdi şaka bir yana baban annen ve abin tabiki
Eğer sevginiz mum ışığı gibi değilse mücadele edersiniz rüzgarın sizi söndürmesine kolay kolay izin vermessiniz belkide sizi daha güçlü yapar. Elbet bir çözümü vardır mücadele etmelisin. Eğer olmuyorsa ailen tabiki. Herkes gider onlar kalır.
Güzel benzetme ki ilişkimiz her zorlukta daha çok güçlendi
bu durumun bedelini 1 kere çok ağır ödedim kesinlikle ailem.
Gecerli gerekceleri olmak zorinda.. sevmedim gozum tutmadi yeterli degil.
duruma göre değişir doğru düzgün konuyu yazmamışsın.
Daha nasıl açıklayabilirim
abinin neden sevğilini istemediğini ve karekterlerini yazmamışsın sonuç olarak net ve doğru anlatmamışsın biraz aileni kayırmışsın objektif olmamışsın
Evet haklısın tam olarak anlatmadım çok özele inmek istemedim ama az çok yorumlar da açıklama yapanlar olmuş fikir sahibi olmama yardımcı oldu
evlenecek ömür gecirecek olan sensin. aile elbette önemli ama, boyu boyuna huyu huyuna derler bu sana layık degil derler layık gördükleri de döver söver, bilemezsin. kalbinin sesini dinle.
Sevdiğim adamı bırakmam ama aileme de asla sırt çevirmem. Kavusana kadar ikna için mücadele diyorum ben.
Aile ön plandadır. Ama bir anda seçilmez, biraz çırpınır insan Karadeniz gibi. Baktın olmuyor, bakmazsın.
Bence ailenin vardır bir bildiği. Kimse çocuğunun veya kardeşinin kötülüğünü istemez sonuçta. Ailene kulak vermelisin :)
Ailemin dusuncelriniz benim için önemli onları dediklerine bakarim. çünkü insan çok kapılir aşık olursa bazı şeyleri goremeyebilior. aileni dinle derim okumadim yazinizida
Peki abin neden istemiyor mantıklı bir açıklaması var mı aile de cok onemlı tabiki ama sonucta evleneceğin kısı ıle de aile olacaksın
Benim ailem kültür farkından farklı memleketten olduğu için istmemişti
Aynı sebep canım benimki de
Ben Bulgaristan o doğudandı ama çok sevmiştim çok pişmanım onu sevmediğim için ailemle hala bozduğum normal konuşuyorum. Siz nereliydiniz
Sevdiğim gerçekten gelecekte mutlu olacağım biriyse onunla hayırlı bir şekilde yaşayaçağımı ümit ediyorsam sevgilimi tercih ederim ancak bizi büyüterek iyiliğimizi isterler ve onların duaları kabul olur ona göre fikir yürütmek gerekir
ilk önce 2 tarafıda dinlemek lazım bence hangisi mantıksızsa onu bırakırım hemen şu demem
okadar uç birini bulmam ya sonuçta ailem kendi istedikleri gibi yetiştirdiler beni gidipte metalci bir gelin getirmem çok büyük olasılıkla :)
dünyada sevebileceğin milyonlarda kız var ama bir anne babayı bula bilir misin işde o zor be dostum bence aile en iyi kızın *
:)
Abini, haklı bulup kendi görüşüme geçiyorum..
Eğer gerçekten çok seversem eşim olacak kişiyi seçerim zaten aile yok bende diyebiliriz..
Ailen evlenmeyecek sen evleneceksin görecekleri en fazla bayramdan bayrama istemiyorlarsa o zamanda görmezler!!!
herşey evlenene kadar işte o evlenme süreci sıkıntı çekecekler uzaklaşsınlar istemiyorum iki aile de neden bir araya gelmesin ki
getire biliyorsan getir baktın olmuyor ikisini de ayrı ayrı idare et sen sevdiysen her şey bitmiştir
sağolasın :)
sen seversin aileni terk edersin pişman olursan sahip çıkan ailen olur sevdiğim dedin adamı abim dediğin adama deişirmisin
Aile sonuçta bu ya o yaşa kadar getirmiş
abin mi iyi sevgilin mi insani açıdan bak kişilik olarak
İkisini de çok iyi tanıyorum bunun cevabı bende net :)
o zaman birini seç biri sana cinsellik verecek diğeri kardeşlik ve ötesiii o zaman kararını ver
Sevgili eş dediğin cinsellik değil sadece indirgemek haksızlık olur
ben kız olsam hemen güvenmezdim abin neden istemiyor peki sıkıntı ne
Sevgili zor olsada unutulur ama aile tekrar kazanılmaz ve unutulmaz.
Mücadele etmelisin erkek arkadaşının kötü bir alışkanlığı yoksa ailen zamanla kabul eder
sevdiğim.. ailem zaten karışmaz o yüzden bir seçim yapmamda gerekmez :)
Zaten oyle bir ailede mutlu olamassin oyuden sevgilimi secerdim
ailemdir. ne olursa olsun. herkes gider ailem kalır.
Çabala ailen sevdiğini anlayınca tamam diyeceklerdir bir yerde.
insanları tanımak bir sanattır ben olsam neden abime onun la birlikte olamayacağımın sebeblerini sorardım belki abin senden daha iyi insanları tanıyordur.
abimi kendimi ve sevgilimi iyi tanıyorum bende gördüm onun kadar
Kalmam. O duruma gelmeden coktan ailemi secmis olurum..
Al sana yni benim durumumdan biri cikti benimde basima aynisi geldi
E ne oldu
Sevdigimi sectim
Ailemin tercihi sevdiği insanlardan yana olup beni arkalarında bıraktıkları için sevdiğimi tercih ederdim
sonuna kadar mücadele ederim ama ailemi seçerim
bu zamanda kimseye güven olmaz herkes gider ama aile kalıyor
Sevgili, arkadaş, eş dost hepsi bir gün gider de geriye sadece aile kalır. Bu yüzden aile diyorum.
bende böyle bir durumda kaldım ama ailemi seçtim ve doğru karar aldığımada eminim
Mücadele etmelisin. Ben ederim. Öyle hemen direk ailemi seçmem, tabi seçeceğim kişi aileem olur ama mücadele etmeden bitti denilecek bir ilişki olmasın işte ;)
Bu soru mu? Babamin tirnagini degismem el adamina !
D hiçbiri için uğraşmaya değmez... hayat benim hayatım..
iyi aksamlar arkadaslar acil Xper lazım yardım edecek bırı var mı?
Ne yapacan xperi cinsellik sorusu soracaksan ben senin yerine sorarım :D
Kalmam.. hangi taraf beni secime zorlarsa elenir. Bu kadar basit.
ailen geleceğini senden daha iyi görür.. aile önemli
Mucadele etmek. en kutsali. diger 2 secenekte aşk olmaz zaten.
aynen öyle..
Mücadele et. Ama sınırları fazla zorlayıp aileni geri plana atma.
bnimde düşüncem o
Sevdiğimi seçerim aileyle olan sorunlar halledilir.
herşeye rağmen olmuyorsa aile, sevgili herzaman gelir aile tektir.
İki tarafında ikna olmasini sağlarım ama benim ailem o konuda pek baskici değiller çok şükür
Mücadele ederim, olmuyorsa da ailemi seçerim tabii ki..
Arkadaş siz geri zekalı mısınız? Abin mi gerdeğe girecek adamla?
Ailem hep ön plandadir es bulunurda bir anne baba bir daha bulunmaz.
@97samet bence sen sevgili de bir daha bulamazsin
Beni kendinle kariştirma 😂😂😂
Emin olma canım
Uzun uzun yazmaya çizmeye gerek yok kısa ve net
AİLEM.
Ailemi seçerdim. büyükler objektif baktığı hep haklı çıkıyorlar
gittiği kadar git belki evlenirsiniz niye ortada bişey yokken ayrılmaya alıştırasın ki kendini!
Ailem dedigim benim icin ablalarim ve abimdir. Zaten az kisiyiz. Ailem dedim.
Zaten eşcinselim her zaman arada kalacağım ve bir imkansızlık olucak ailem eşcinsel olduğumu biliyor