
Tercih değil nasıl bir çözüm arardınız? Çözemez iseniz ne yapardınız?

Tercih değil nasıl bir çözüm arardınız? Çözemez iseniz ne yapardınız?
Ben sevdiğim insanı seçerdim her zaman. çünkü ailemi sevmiyorum zaten. eğer kendi ayaklarımın üzerinde durabileceksem ki böyle olmadan zaten bir ilişkiye başlamam. o zaman hiç düşünmeden sevgilimi seçerdim. çünkü bu hayatta insan tek aile kendisi bence. yani kendi sevdiği veya kendi çocuğudur.
Aıleyle sevgılı arasında kalınmaz. Sevgılı aıleye saygı duyacak aılem sevgılıme hangısı saygı duymuyorsa zorla duydururum.
Argümanları mantıklıysa kızdan vazgeçerım mantıksızsa sevgılılığe devam gerekırse ızınsız evlenırım.
Kımse hayatıma karışamaz. Ama sevgılım de aılemı küçümser ezıklerse o da tekmeyı yer.
Cevap
8Cevap
Böyle bir durumda kalmam hepsini toplar düğün yaparız piknik yaparız
Beni seviyorlarsa iyi gecinsinler
Ailem pürüz insanlar değil, beğenmiyorlarsa muhtemelen ciddi bir kusur vardır
Kalmam. Kalıyorsam da tercih yap diyenden vazgeçerim ama ailemden asla tabiki😍
Ailem için kolay kolay kimseyi karşıma almam
Ailem önce gelir ama hangi taraf beni zorlamaya çalışırsa o tarafı yok sayarım.
Genelde çözemezdim bağırıp çağırıp iki tarafı da kırardım büyük ihtimalle
Kendi fikrime basvururdum
Hang taraf hakliysa o tarafta olurm
İntaar ederdim.
Sevdiğim
Her ikisinden de vaz geçmem.
Kim haklıysa ondan yana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?