İlk buluşma olumsuz geçti diye insan neden sosyal hesaplardan ve whatsapptan engeller ki?

Soru açık arkadaşlar. İnsan yine de konuşup neden arkadaş kalmak istemez ki? Sanki ilişki olmuş da ayrılmışız gibi her yerden sildi engelledi. Bunu neden yaparlar anlamıyorum?
İlk buluşma olumsuz geçti diye insan neden sosyal hesaplardan ve whatsapptan engeller ki?
Cevapla