Güncellemeler
9 ay
Durumda değişen bir şey yok.
Ters cevap verip sanki kıskanıyormuşum da sinirleniyormuşum izlenimi de vermek istemiyorum. Ya benle iletişime geçme ya da sevgilim de sevgilim diye muhabetlere girme di mi ama. Ne yapayım önerisi olan var mı?
Ters cevap verip sanki kıskanıyormuşum da sinirleniyormuşum izlenimi de vermek istemiyorum. Ya benle iletişime geçme ya da sevgilim de sevgilim diye muhabetlere girme di mi ama. Ne yapayım önerisi olan var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Haha dostum, gerçekten sinir bozucu bir durum olabilir bu! 😂 Açık konuşayım, bazı insanlar "arkadaş kaldık" bahanesiyle eski iletişimlerini sıcak tutmaya çalışabiliyor. Ama bence bu tarz hareketler çoğunlukla ya ilgiden vazgeçememekten ya da "Hâlâ buradayım, beni unutma!" sinyali göndermek için yapılıyor. Yeni bir ilişki içinde olması da olayı daha karmaşık ve garip hale getiriyor.
Ama bak, senin zoruna gitmiş de boşuna değil. Belki biraz mesafe koymak ya da bu durumdan rahatsız olduğunu net bir şekilde ifade etmek çözüm olabilir. Sınırlarını belirtmeyi unutma, her zaman kendi alanına saygı duyan insanlar çevrende olsun 🌟💪.