O kadar saat seni aç bırakan adama çoktan tekmeyi basman lazımdı bence. Bu nedir ya kimse onun kölesi değilki. Nişanda da cimrilik yapmış. Bence o seninle evlense geçimi ailesine yaslayacakdı belkide o yüzden seni denediler. Yani aç kalınca tepki veriyomu felan diye baktılar. Sonra nişanda senin ailenin maddi durumunuda görünce sana yetemeyeceklerini anladılar ve geri çekildiler bence. Yani bencede o sana uygun biri değilmiş.
12 Yorumla- +1 yıl
:((( Ama herseye olumlu bakiyordu :;((
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 465 cevap paylaştı.
+1 yılAbi sen bir hatunu sabah cıkarıp eve akşam geç getiriyorsan bu nasıl bir adamlıktır l*n . bak ben bile tutumluyumdur ama o saatte cıkarıp o saatte geri götürüyorsam en azından 3 kere yemek yediririm ona yemicem mi diyor? küserim zorla azına tıkarım ben.
36 Yorumla- +1 yıl
:((((( Aynen öyle oldu yemin ederim. Sabah 10:00 da buluşuyorduk. Akşam 19:00'da eve bırakıyordu ve tek yemek yedirmiyordu, sadece içeçek...
- +1 yıl
parası yoktur dicem. bir simit ayran romantıklıgıdemı yapmıyordu.. o kadar saat napıyordunuz peki?
- +1 yıl
Hayır sadece kafeterya da içecek.. Ayrıca kendisi gayet medeni (!), herşeyi çok iyi bilir ama son derece pinti ve benden bekledi. Bir erkek bir kıza (bir kahveyide sen ısmarla sen de çalışıyorsun dermi?)
- +1 yıl
çalışıyorsa der neden demesin :D sende onamı taktın ya. ben sadece yemek ısmarlamama konusunda senın yanındayım. diger konuda diyebilir.
- +1 yıl
:( off of :(
- +1 yıl
ayrıca 31 yaşındayın yani. Kilolumusun
Ayni durum benim başimada geldi. Biz daha sözlenmemiştik sadece istemeye gelmişlerdi söz ve nişan bir arada yapacaktik ben bir gün kalasi herşeyi iptal ettim. Bu iş zaten olmayacakti ailesi ayni senin eski nişanlinin ailesi gibiydi oğlanda aileler taniştiktan sonra çok değişmişti hep onlari tutuyordu halbuki aileler tanişmadan önce butun hatalarini anlatirdi vs vs
19 Yorumla- +1 yıl
Canim cok uzgunum, gecmisler olsun, insallah iyi olur hersey bizler icin, mutsuz ve umutsuzum... :(
- +1 yıl
Çok haklısın, değerli yorumların için teşekkür ederim :( ama hayalkırıklığı çok kötü bişey. Düşünsene 10 ün önce nişanlandın ve mutlusun, nişandan sadece 10 gün sonra iş bitiyor durduk yere, beynim mahfoldu, ruhum duygularım gururum :(((
- +1 yıl
Seni çok iyi anliyorum canim tabiki mahvoluyor insan. Hayaller suya düşüyor ve geleceğe dair bütün planlar birden yok oluyor. Tipa tip ayni olaylar geçti başimdan o yüzden şu an ne hissettiğini en iyi ben biliyorum. Eski nişanlinin hareketleri seni rüyadan uyandirip gerçek hayata döndürdü bunu eline erken geçen büyük bir şans olarak gör. Keşke herşey kurduğumuz hayallerdeki gibi olsa ama aciyi tatmadan tatlinin tadini alamazsin. Ben eminim sen ilerde bu olayi hatirladiğinda keşke değil iyiki diyeceksin!
- +1 yıl
İnşallah iyiik olmadı dediğim günler geliriçim çok acıyor çok umutsuuzm :(((( hayallerin kırık...
- +1 yıl
Hayırlı bir kısmet çıksa ve eski nişanlım deli gibipişman olsa :((( olrumu sence ben bunu görmek çok isterim :(((((
- +1 yıl
:(((((((((
Allha yat kalk dua et bence. Eli dar olan adamin kalbide dar olur. Sana b yemek soyleyemeyen adam sevmeyi hic bilemz. Iki yuzuk istemisin millet neler yaptirio ona laf edilr mi zaten almasi zorunlu bisi. Hic uzulme arkadasm allh kalbine gore birini verir ins
15 Yorumla- +1 yıl
Degilmi :( yuzuk ayaklara dustu. Bunda ne var :(
- +1 yıl
Ac getiriyordu beni evime ya , ötesi var mi :(((
- +1 yıl
Haklısın :(
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
senin kalbin temiz yaptıkların belli bu dünyada kimsenin yaptıgı yanına kalmaz merak etme sen Allah'a havale et ya eninden ya canından derler ya cıkar bu ettikleri..
13 Yorumla- +1 yıl
Canım benim ben gelinim. alt tarafı alınan 2 adet yüzük. hiçbişey de takılmadı. bu yüzüzkler gözüne geldi kaynananın:(bir de ailesi hiç aramadı. biz bişey bilmiyoruz gibisinden aptalı oynadılar... Ailesi hiç aramadı. Bitmiş hakkınızı helal edin bile demediler. Sanki beni sokaktan bulmuşlar gibi.
- +1 yıl
İnsallah canım :( bir gorsen yasama sevincim gitti mutsuz bir insan oldum :(((
Aşk İlişkileri konusunda 365 cevap paylaştı. Açıkça anlaşılıyor ki seni aç güzlü ve azla yetinmeyi bilmeyen biri olarak görmüşler ve sen de bunun farkındasın.
111 Yorumla- +1 yıl
Vallahi aç olmadığımı yaşantımdan ve ailemin yaşadığı ortamdan gördüler...
- +1 yıl
ama tabiki gelinini istediği alınır. Bunda ne var? Komşunun dediğimi alınsın? !
- +1 yıl
Ya tabii ki gelinin istediği alınır ama adamı zor durumda bırakacaksa istediği şey biraz daha uygun bir şey istenir. Hatta istemen de hata. Bırak o seçsin. Çok mu önemli bir yüzük yani. Bu mudur evlilikte önemli olan. aha sonra alırsın başka bir yüzük. Bunu ön planda tutarak bence güvenini sarsmışsın ailenin.
- +1 yıl
Vallahi güven sarsacak bir durum değil bu. Bana ne istedğimi sordu ben de söyledim. Gayet de memnun bir şekilde alındı. sonra ne olduysa eve gittikten sonra değişti. 2 adet yüzüğün de lafı yapılmaz.
- +1 yıl
Vallahi lafı yapılır veya yapılmaz. Adam buna bozulmuş, bu çok açık. Güven sarsması konusunu açayım biraz. Adam senin bu tarz bir şey çok sorun etmeyeceğini ve daha makul bir şeyi seçeceğini düşünmüş ve sen de seçmeyince biraz şaşırmış ve bu tavrına bozulmuş ve sana olan güveni zedelenmiş. Yani senin tutumlu olmadığını düşünmüş. Bu ayrılma sebebi midir orası ayrı konu, ama senin durumunda erkek tarafının düşüncesi bence bu. Çünkü her şey yüzük işinden sonra değişiyor. Başka bir şey olamaz.
- +1 yıl
İyi de 2 yuzuk alindi bunun neresi ac gozluluk Allah askina :( pirlanta ayaklara dustu :( zaten baska bir talebim de olmadi... Nasil bu kanita varabildiniz cok uzuldim :(
- +1 yıl
anYaş: 31
ŞimdiŞikayet
İyi de 2 yuzuk alindi bunun neresi ac gozluluk Allah askina :( pirlanta ayaklara dustu :( zaten baska bir talebim de olmadi... Nasil bu kaniya varabildiniz cok uzuldum :( - +1 yıl
Fawkes bir bilsen. Ben zaten herşeyin en güzelini ailemde gördüm. Gitmediğim güzel yer gezmediğim yemediğim kalmadı. Yani evlilikten tek beklentim mutluluk ve huzurdu. ama elbette bir gelin olarak isteğim olacak. Neticede dul değilim. :( Ama neyazııkki ailesi beni yaşım geçmiş diye bedavaya almak istedi :(((
+1 yılCanım böyleleri için üzülmeye değmez hatta sevin çünkü yol yakınken dönmüşsün. Bir Ömür böyle geçermiydi sence? Bırak böyle insanlar zaten mutlu olamaz, için rahat olsun
13 Yorumla- +1 yıl
:( İnşallah ama herkesler düğünü sorarken bitti demek çok acı :((( beni hiçbişey yokken ortada bıraktı. Belki birisi bile vardır. O kadar hızlıca bitirdiki o nişan yüzüğümü ben çıkarıp ona verince bir hızlı alıp cebine koyuşu vardı anlatamam. Sanki kurtulmuş gibi... Kendimi çok kötü hissettirdi.:((Ben pişman olsun istiyorum geri dönsün ama ben istemyeyeim. ama hiç öyle pişman olacak gibi bir hali yoktu :(((
- +1 yıl
Böyleleri pişman olmaz ki zaten. Bekleyeceksin aklı başına gelince, insanlığı hatırlayınca pişman olur. Yoksa böyle devam eder o. Bırak hak ettiğini yaşayacaktır. Sende atlatacaksın zamanla, keşke yerine iyiki diyeceksin inan bana :)
- +1 yıl
İnsallah oyle diyecegim gunler olur, cok mutsuzum :(
+1 yılailesini seni alana kadar hep iyi davranmış ama vazgec o adamdan evlenince acı cekersin cekilmez o adam evlenincede hep pintilik yapar ayrıca sende yüzsüzlğük yap acıktım de
24 Yorumla- +1 yıl
Evet çok utanıyordum nasıl acıktım dicem diye :((( yani insanız 3 öğünü bırakın günde iinsan 2 öğün yer. bunu düşünmeyen bir adam :(
- +1 yıl
senin yerinde olsam laf carpıtırım bu işler böyle hatta kendi paranla gidip simit al karnım acıktı diyede utansın biraz utanmıyosa sana koca olmaz o adam
- +1 yıl
Diyemem ayrıldık bitti zaten, bir de o bitirdi :(((
- +1 yıl
boşer işte
+1 yılBazen onsuz yapamayacaksın bazen özliceksin bazen * ediceksin bazen umursamicaksın bazen arayasın gelicek bazenlerle iniş çıkışlarla uğraşıcaksın ölüceksin ama yaşayacaksın sonra derin bir nefes çekiceksin eskisi gibi olacaksın hiç o olmamış gibi.
05 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel tarfiledin. Yaşadıklarımı ve yaşıyor olduklarımı anlattın adeta :( çok mutsuzum ve umutsuz... keşke herşey güzel olsa... :((((
- +1 yıl
Geçiş süresi tamamen kişiye bağlıdır tamamen hayatından çıkarırsan unutman daha kolay olur bunun tek bir ilacı var oda zaman kimseyi tam olarak unutamayız ama beynimizde merkezimizden uzaklaştırırız zamanla arkalara doğru iteriz eğer ilgilenirsen merkezinde kalır ve geçmez bu dönemlerde yapılacak tek şey hayatında olan okul ya da iş neyse sımsıkı ona sarılmak oyalanmak ve yeni çevreler edinmek yeni insanlar tanımak sizi anlayabilen insanlarla konuşmak ama en fazla 10 dakika hayatında ona dair hiçbirşey kalmicak zamanla yeni bir insan tanıyacaksın onunla mutlu olucaksın bu yaşadıklarına da gülüceksin merak etme geçicek bazen rüyanda bile görüceksin ama geçicek bitmeyen geçmeyen hiç bir şey yoktur.
- +1 yıl
Çok doğru diyorsunuz... :( ama yaşım gereği çok umutsuzum. Hayalkırıklığından sonra hiçbir beklentim veumudum kalmadı. Heryerde moralsiz ve suratsız neşesiz bir kız oldum çıktım... :((((((ahımın çıkmasını gerçekten çok istiyorum :(((((
- +1 yıl
Herkes ettiğini bulur buna emin ol. intikam peşinde koşma hiç bir şeye yaramaz hatayına devam etmelisin.
- +1 yıl
haklısın :(((
ne kadar karışık işler ya.
insan sevdiğine yemek yedirmez mi ya. ikincisi bohça nedir ya eskide kaldı yani.
Karşı tarafın maddi durumu iyi olmayabilir. Maddiyata fazla yüklenmiş olabilirsiniz02 Yorumla- +1 yıl
Maddi durumu gayet iyiydi... Evi arabası olan bir adam. anne baba çalışıyor ve maaş alıyor...
- +1 yıl
Hayir maddi durumu iyi, bir yemek ismarlamakla iflas etmez insan:( bir de bana utanmadan kahve ismarlaman gerekirdi sen de calisiyorsun dedi :(
Sadece sana yüzüksüz gelmiş yani başka birisi vardı sanırım allah yardımcın olsun.
Bu arada 31 yaşında mısın baya yaşı gelmiş keske 25 gibi olsaydınız iyiydi.00 Yorumla
+1 yılOha l*n 2 satirlik seyi nasil bukadar uzatarak yazdin bacim
01 Yorumla- +1 yıl
Derdim çok... :(((
+1 yılEvlenme derim fakat sende herseyi yaptim diyerek erkegi kucuk dusurmeye calismissin anlattiklarina gore
04 Yorumla- +1 yıl
Yok onu niye ezeyim onore ettim :((
- +1 yıl
Yani ailesi seni begenmedigini dusunuyorsan artik sakin evlenme pisman olursun
- +1 yıl
ailesi istedi sonra anne bozdu... :(
- +1 yıl
Bosver hayatini bunlara bagli yasamak zorunda degilsin
Gizli Üye(30-35)+1 yılseni begenen annesi ve babasi olunca seni begenmedikleri zaman böyle Nisan attirirlar adama..
13 Yorumla- +1 yıl
Hakkıma girdiler...
Cevap sahibi+1 yılorasi öyle.. ama biraz mantik evliligi yapar gibi bir hava sezdim..
seni seven adamla evlen..
ayrilmaniz senin yararina oldu bence.. herseyin bir hayiri var
kurtulduguna sükret- +1 yıl
Hakkımı helal etmedim :( ah etttim. :( İnşallah ama herkesler düğünü sorarken bitti demek çok acı :((( beni hiçbişey yokken ortada bıraktı. Belki birisi bile vardır. O kadar hızlıca bitirdiki o nişan yüzüğümü ben çıkarıp ona verince bir hızlı alıp cebine koyuşu vardı anlatamam. Sanki kurtulmuş gibi... Kendimi çok kötü hissettirdi.:((Ben pişman olsun istiyorum geri dönsün ama ben istemyeyeim. ama hiç öyle pişman olacak gibi bir hali yoktu :(((
çanakkalede yaşıyorken İstanbul'da nişan niye yapılıyor ki :)
01 Yorumla- +1 yıl
Sanırım işaretlemede hata olmuş, düzeltme için teşekkürler... Yeni üyeyim..
+1 yılHiç bir sorun tek taraflı değildir. Bir de karşı taraftan dinlemek lazım.
03 Yorumla- +1 yıl
Bir kiz olarak yapilacagindan fazlasininyaptim :(
- +1 yıl
Ben abimin nişan ve evlilik sürecini bizzt şahit oldum. O yüzden diyorum ya tek taraflı düşünülemez.
- +1 yıl
Ne olmustu kisaca bahsedermisin:(
Şunlara bak la sanki 7 kocali 7 çocuklu kadin aliyolar
18 Yorumla- +1 yıl
Değil mi :(((
- +1 yıl
teşekkür ederim. Ama gerçekten ortada bişey yokken bırakılmak çok çirkin :( ahım çıkar inşallah :(
- +1 yıl
Sevmek derken benimsedim
Onu ben:( icsellestirdim :( ne yazikki o bitirmis :( herkesler düğünü sorarken bitti demek çok acı :((( beni hiçbişey yokken ortada bıraktı. Belki birisi bile vardır. O kadar hızlıca bitirdiki o nişan yüzüğümü ben çıkarıp ona verince bir hızlı alıp cebine koyuşu vardı anlatamam. Sanki kurtulmuş gibi... Kendimi çok kötü hissettirdi.:((Ben pişman olsun istiyorum geri dönsün ama ben istemyeyeim. ama hiç öyle pişman olacak gibi bir hali yoktu :((( - +1 yıl
Yok degilim..
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllah bildiği gibi yapsın böyle insanları yazık günah..
18 Yorumla- +1 yıl
Evet, bir de ailesi hiç aramadı. biz bişey bilmiyoruz gibisinden aptalı oynadılar... Ailesi hiç aramadı. Bitmiş hakkınızı helal edin bile demediler. Sanki beni sokaktan bulmuşlar gibi.
Cevap sahibi+1 yılonlara kız olsunda başka bir şey olmasın. gerçekten büyük ayıp etmişler.. İnşALLAH yaptıklarını fazlasıyla görürler sende çok mutlu olursun umarım bundan sonra
- +1 yıl
evet canım :( İnşallah ama herkesler düğünü sorarken bitti demek çok acı :((( beni hiçbişey yokken ortada bıraktı. Belki birisi bile vardır. O kadar hızlıca bitirdiki o nişan yüzüğümü ben çıkarıp ona verince bir hızlı alıp cebine koyuşu vardı anlatamam. Sanki kurtulmuş gibi... Kendimi çok kötü hissettirdi.:((Ben pişman olsun istiyorum geri dönsün ama ben istemyeyeim. ama hiç öyle pişman olacak gibi bir hali yoktu :(((
Cevap sahibi+1 yılyazdıklarına bakılırsa çok dolusun seni senden başka anlayacak yok ne kadar çok şey yazılsada.. sana bir yanlış yapılmış zaten mutlaka bunun cezasını verecek Allah ama sende artık kendi hayatına bakmalısın insanlar çok acımasız bizde onlara üzüldüğümüzü göstermeyip gülüşlerimizle ceza vermeliyiz
- +1 yıl
Haklısın :( ama çok mutsuz ve suratsız biri oldum çıktım, hayat sevincim gitti adeta... :(
Cevap sahibi+1 yılmutlu olmak bizim elimizde unutma :) hayata tutun
- +1 yıl
:(((((
Cevap sahibi+1 yılooo senin durum baya kötü :((((
Gizli Üye(30-35)+1 yılKeşke ayrılmadan içinde ne varsa soyleseydin benim içime oturdu sana yaptıkları.
12 Yorumla- +1 yıl
hanımlığımı bozmadım ama neye yarar :(((((
Cevap sahibi+1 yılBen olsam sicardim ağzına
Gizli Üye(30-35)+1 yılsana kötü davranıyorlarmış ve istemiyorlarmış işte hepsi, neden buraya gelip ağlanıyorsun
03 Yorumla- +1 yıl
Degilmi :( derdimi anlatmiyim :(
Cevap sahibi+1 yılderdini anlat ama böyle ağlayıp sızlama, sevene can feda sevmeyene elveda de
- +1 yıl
Haklısın :(
Asıl nokta havada kaldı. Konuşmaya geldi. Meğer?
18 Yorumla- +1 yıl
e annesi annemi ne babası babamı aramadı. Kendisi başıboş gibi sanki biz pastanede tanışmışız gibi kendi kendimize oracıkta bitirdik. Benim bildiğim erkeğin ailesi arar bakın kısmet olmadı ama biz çok üzüldük biz yine ahbabız deyip devreye girer. ama onlardan hiç ses gelmedi. Biz serseri gibi kendi kendimize görüştük bitti. Ben eve geldiğimde arabayı kullanırken donakaldım. Dönerken bir şok yaşamıştım. Parmağımda yüzük yoktu artık. Günlerce ağladım ve ah ettim.
- +1 yıl
:( İnşallah ama herkesler düğünü sorarken bitti demek çok acı :((( beni hiçbişey yokken ortada bıraktı. Belki birisi bile vardır. O kadar hızlıca bitirdiki o nişan yüzüğümü ben çıkarıp ona verince bir hızlı alıp cebine koyuşu vardı anlatamam. Sanki kurtulmuş gibi... Kendimi çok kötü hissettirdi.:((Ben pişman olsun istiyorum geri dönsün ama ben istemyeyeim. ama hiç öyle pişman olacak gibi bir hali yoktu :(((
- +1 yıl
Yani konunun en son buluşma boyutunda siz çözüme gidelim diye uğraşırken o bitirmeyi amaçlamış ve orada noktalamışsınız. Şimdi kendinizi rahatlatacak çözümü o yeniden size gelsin ama bu sefer ben onu istemeyeyim olarak görüyorsunuz. Bu hırs sizi yıpratır. Yazdıklarınızı okuduğumda beklentilerinizin hem gelenekçi anlayış, hem de modern anlayışa sahip olduğunuzu görüyorum. Siz bu kapsamda sentezlenmiş bir hayat sürerken o gelenekçi bir anlayışla duruma yaklaşıyor. Şu herkes işini bir kenara bırakın. Sizin hayatınızı herkes yaşamayacakki. Soranlara bunu söylemekten gocunmamalısınız. Bu noktada sevgili @Fawkes in yorumuna katılıyorum. Gelenekçi anlayış karşısında modern çizgileriniz hem nişanlınızın hem de ailesinin gözünü kortkutmuş. Ha korkutamaz mı? Olabilir tabi ama bu korkunun altında yatan neden ne? Sadece parasal mı? Bence hayır. Nişanlınızın nedense evlilik yapması yönünde telkinlerle bu işe yani ilişkiye başladığını düşünüyorum. Onun ailesi çok büyük etken onun için.
- +1 yıl
Evet zaten aileso sorundu, annesi otoriter ve baskindi.. Beni isteyen annesi idi bitiren de o oldu. Oysa tek oglum var tek gelinim. Mutlu olsunlar demeliydi...
- +1 yıl
Aile bağlarında anne babanın hakim olduğu durumlar vardır. Şöyleki (erkek için konuşuyorum) anne ve baba özellikle akrabalık bağı içerisinde belirli bir yer ve düzeye erişmiş kişilerse çocuklarının evliliğinden gelinlerin evde nasıl davranacağına kadar yine erkeğin ailesi tarafından yönlendirilir. Erkeğin buna itirazı olmaz. Bu şekilde yetiştirilmiştir. Size evlatlarına eş gözüyle değil o aileye dahil olacak bir gelin gözüyle bakmışlar belliki. Yani siz sadece nişanlınızla bir birlikteliğe değil erkek tarafının ailesiyle birlikteliğe gidiyordunuz. Bu aynı evde yaşamak anlamında değil. Farklı evlerde de olsa sizlere istedikleri gibi yön verip şekillendirmek anlamında.
- +1 yıl
Evet dediğiniz gibi. Zira zaten annesi ve babası beni çok sevdi. Ama sırf yüzüklerden konu çok farklı noktalar aulaştı. Oysa birşey talep etmedim. :(((
- +1 yıl
Mesele sadece yüzük değil. Beklentileriniz yüksek gelmiştir onlara. Sizin beklentileriniz aşırı mı? Olanaklar çerçevesinde değil ama bu beklentiler onların gözünü korkutmuştur. Bu noktada ne denir açıkcası bilemiyorum. Sizin kendi aileniz olaya nasıl bakıyor vb. bunlarda önemli. Size sadece anlattıklarınızdan yola çıkarak evliliğe dair şuanki yaşadığınız sürecin hayırlı olduğuna dair gerekçeleri sıralaya bilirim. Bitirilmemesi gerektiğine dair gerekçeleri de sıralaya bilirim. Önemli olan tüm bu yaşanmışlıktan sonra ileriye yönelik sizin yapmak istedikleriniz. Asıl mesele yüzük, beklenti vs. değil. Hayatta yol almak istediğiniz ortağınız o mu? Sizin için belki evet oydu. Ama onun için ailesinin dediği idi. Bu cepheden bakın olaya. Aileleri dinlemek tabiki önemli. Burada beklenilen ailesini karşısına alıp rest çekmek değil. Ama bu kadar etkin bir aile yapısı evlilikten sonra da olsa büyük problemlere gebe.
- +1 yıl
Çok haklısınız ama zaten ailesi beni ilk etapta görüp beğendi ve oğullarına tavsiye etti... :((( sonra annesi bozdu işi. Ben kimsyi karşına al demedim. Ama ne talebim oldu ise ablamların yönlenridiğini ve çok şey isteidğimi söyledi. Oysa iki yüzük alındı sadece ve düğün istedim. sonra düğündne de vazgeçtim. allah aşkına nikaha bile tamam dedim. O istemedi...
Beynini annesi yönetiyor böyle iş mi olur ya
11 Yorumla- +1 yıl
:((((
+1 yılayrildimi kesin adam smdi
014 Yorumla- +1 yıl
Evet :( herkesler düğünü sorarken bitti demek çok acı :((( beni hiçbişey yokken ortada bıraktı. Belki birisi bile vardır. O kadar hızlıca bitirdiki o nişan yüzüğümü ben çıkarıp ona verince bir hızlı alıp cebine koyuşu vardı anlatamam. Sanki kurtulmuş gibi... Kendimi çok kötü hissettirdi.:((Ben pişman olsun istiyorum geri dönsün ama ben istemyeyeim. ama hiç öyle pişman olacak gibi bir hali yoktu :(((
- +1 yıl
ya ben kız istemeye gidecekken kız caydı tam bişeye hazırlanırken cok acı oluyo anlıyorum seni tam 10 ay gecti kıza bir hissim kalmadı ama yediğim kazık hala içimde durur zamanla azalıyo korkma gececek yaşın ileriyse zamn kaybetme genelde bunun adına başkasını bulamassam sendromu diyorlar ama kötü bir evlilik bekar olmaktan daha kötüdür
- +1 yıl
Çok haklısınz :( Ben zaten böyle ortada bişey yokken birden bırakılmaya ve bırakılış şekline çok kırıldım ve kanıma dokundu. annem hasta iken bunun olmasına ayrıca incindim. Allah alsın hakkımı... :(
- +1 yıl
seni gözden çıkaran kişi senin düştüğün durumu zaten düşünmez sana şöle geliyo bna bunu nası yapar o seni düşünmüyo ble şu an sende onu kafanda önemsizleştirmen lazım ana en iyi cevap onu yok saymaktır
- +1 yıl
benim kızı annem istemiyodu mesela çünkü bencil ve tutarsızdı aileside problemliydi çok üzüldüm ama geçti simdi 10 ay sürdü şimdi hayatıma kimseyi sokmadım daha yanlız yaşıyorum dinleniyorum sahip olduklarım olamadıklarımdan daha çok doktorum araba aldm mutlu olmaya çalışıyorum spora başladım mesela aklıma getirmiyorum artık bişey ile uğraş boş durma
- +1 yıl
Keşke ben de devam edeb, lsem :// kızlar erkeklerden daha çok etkileniyor ve yara alıyorlar :(((
- +1 yıl
ama ben 2 ay yemek yemedim uyumadm kinusmaya calistim onunla hep kacti bikac ay sonrada birisini bulmus belki aldatmis bile olabilir ben uzulurken o eglenmis sonra ogrwndim sonra dedimki degmezmis
- +1 yıl
tam bir hainlik :((((((
- +1 yıl
yani buldugu adam benim yanimda cok basit sacma sapan birisi duyunca cok uzuldum acidim ona ama insan heyecan arayabilir sozunden cayabilir herkes durust olmak zorunda degil babasi akil hastasi mesela ben sorun yapmadm ailesinin durumu iyi degil onlari bile ustlenmeyi kabul ettim ama degismedi durum
- +1 yıl
Allah hepimiz için en güzelini nasip etsn :(((
- +1 yıl
uzuldm ama gecti ilk nisandan donen sen degilsn sonda olmayacaksn zaten nisanlanmak bu ise yariyo ilerde bisansan daha kotu
- +1 yıl
Haklisin sma ben pisman olsun istiyorum :((
- +1 yıl
yani cekip vuracak halin yok sonucta hic bisi yapamassn bu ofke zamanla geciyo benim icimde hic ofke kalmadi mesela seninde gececek cunku ofkeyle yasamak cok zor hergun kudurdum aylarca ama bisver allah ne yazdiysa o olur
- +1 yıl
Kardeşim durumun nasıl şuanda
Allaha havale et kardeş insanlar kahpe
16 Yorumla- +1 yıl
Hem de cok :( cok aci cekiyorum :( cok mutsuz bir insan oldum...
- +1 yıl
:((((( umutsuzum...
- +1 yıl
:(((
Gizli Üye(30-35)+1 yılMeğer? Devamı ne canım başkasınımı bulmuş yoksa?
02 Yorumla- +1 yıl
Canım benim meğer yüzüğü çotan atmış. ne annesi annemi ne babası babamı aramadı. Kendisi başıboş gibi sanki biz pastanede tanışmışız gibi kendi kendimize oracıkta bitirdik. Benim bildiğim erkeğin ailesi arar bakın kısmet olmadı ama biz çok üzüldük biz yine ahbabız deyip devreye girer. ama onlardan hiç ses gelmedi. Biz serseri gibi kendi kendimize görüştük bitti. Ben eve geldiğimde arabayı kullanırken donakaldım. Dönerken bir şok yaşamıştım. Parmağımda yüzük yoktu artık. Günlerce ağladım ve ah ettim.
- +1 yıl
:( İnşallah ama herkesler düğünü sorarken bitti demek çok acı :((( beni hiçbişey yokken ortada bıraktı. Belki birisi bile vardır. O kadar hızlıca bitirdiki o nişan yüzüğümü ben çıkarıp ona verince bir hızlı alıp cebine koyuşu vardı anlatamam. Sanki kurtulmuş gibi... Kendimi çok kötü hissettirdi.:((Ben pişman olsun istiyorum geri dönsün ama ben istemyeyeim. ama hiç öyle pişman olacak gibi bir hali yoktu :(((
+1 yılBosver ya onunla hayatmi gecer...
11 Yorumla- +1 yıl
::(((((
+1 yılÇok uzun yazdın okumadım
08 Yorumla- +1 yıl
Kisaca durduk yere terkedildim...
- +1 yıl
bir sebebi vardır elbet?
- +1 yıl
Eften puften seylerin sorun olacagini dusundu...
- +1 yıl
Boşver ya daha iyisini bulursun emin oldu
- +1 yıl
Daha iyisi çıkmıyor ki :(
- +1 yıl
Çıkar çıkar
- +1 yıl
Çıkarsa sana yazacağım burdan :((( yaşım geçti...
- +1 yıl
Yaş kaç?
Görücü usulü evlilikleri desteklemiyorum.
03 Yorumla- +1 yıl
:( ben destekliyodum...
- +1 yıl
:( nasip...
+1 yılen güzeli Allaha havale etmek
13 Yorumla- +1 yıl
Ahım çıksın istiyorum çok üzgünüm :( durduk yere bitirdi...
- +1 yıl
allah herkese hak ettiğini verir... sanada ona da bana da
- +1 yıl
İnsallah :(
Seni beğenmemişler bence
03 Yorumla- +1 yıl
Begenmeseler ogullarina istemezlerdi:( anne ve babasi ilk gordu begendi..
- +1 yıl
Bilmiyorum artık :( Allah'a havale ediyorum ahım çıksın istiyorum. Bir kızın gururunun incitilip ortada bırakılması nasıl bişeydir görsünler Allah'tan :((
Bu acinin uzerinden gecebildin mi?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBırak etsin terbiyesizler
01 Yorumla- +1 yıl
:( anlamadım
Bnun ozeti yok mu. s
01 Yorumla- +1 yıl
Canım özetle durduk yere terk edildim. Ve ailesi bizi hiç aramadı. Ortada hiçbişey yokken ...
sende onu bırak
01 Yorumla- +1 yıl
O beni bıraktı :(((((
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar