İlişkiye girdiğim adam ben yarı yolda bıraktı.. Sizce ne yapmalıyım?

Biriyle 2 sene çıktım ve ilişkiye girdik ama o beni bıraktı sevmiyomuş artık ve bende prşinden koşmaktan bıktım . Sizce ne yapmalıyım ?
İlişkiye girdiğim adam ben yarı yolda bıraktı.. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla