Seviyormuş gibi yapıp beni bırakıp giden adama karşı ne yapmalıyım?

Bu erkek şimdi 1 buçuk yıl sevmiş gbi yapıp gitmeme sebep olup böyle içimi yaktysa yanında kalirmi.. uzun uzun paragraf bedua ettim yapggm şey yanlış sezizce gitmem lazımdı ama çok içim acıdı yapamadm ayrılmayı bile beceremedim pargrfca yazdm pislk herif mhftti bni.. :(

Seviyormuş gibi yapıp beni bırakıp giden adama karşı ne yapmalıyım?
Cevapla