Yürekten ah ettim tutar mı bilmiyorum ama acı cekiyorum çok, fikre ihtiyacım var?

onun yuzunden aylardır gozyası dokuyorum beni ablam benden buyuk akrabam dedigi kızla aldattı meger sevgiisymiş alası falan degilmiş. ikimizi biarada etmiş. ben gercekleri oğrendim ama o kız bilmiyor mutlu mesut aşklarını yaşıyorlar. kıza guller hediyeler falan yaptırmış. hiç mi vicdanı sızlamıyor hayret ediyorum. hani derlerya birini ağlatıp biriyle gulecek kadar karaktersz olmayın dye. o kimseyi umursamıyor. bugun bagıra bagıra agladım yaptıkları aklıma geldi. bir ozur bir af dilemeden gitti. hiç bisey olmamış gibi hayatına devam ediyor. bu dunyada hiç adalet yok hemde hiç...
Yürekten ah ettim tutar mı bilmiyorum ama acı cekiyorum çok, fikre ihtiyacım var?
Cevapla