Kalbimin ortasına oturan bir sey var... Ne yapmalıyım psikolojik olarak acı çekiyorum?

2 yıldır evliyiz cocuk istedigimi soyledim. Çalışmayı bi süre bırakıp cocugumu kendim büyütmek istedigimi söyledim. Bana karşı tavırları degisti. Kendine yakıştırmıyor gibi davranıyor. İlgisi azaldi bencillesti beni durduk yere elestiriyor ayna karşısında daha cok vakit geciriyor. Beni kıymetsiz görüyor hiçbir konuda ona kusur etmediğim halde.
Kalbimin ortasına oturan bir sey var... Ne yapmalıyım psikolojik olarak acı çekiyorum?
Cevapla