AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
468Cevap
başka biriyle mutlu olduğunu görmektense acı çektiğini süründüğünü görmek isterim.
tabi canım niye istemim oda benm adımada istesin :)
Bnden uzak olsunda ister mutlu olsun istersede gebersin
adı ustunde eskı sevıglı eskımıs artık onemsız naparsa yapsın benden uzak olsun
ben olamadıysam onun yuzunden oda olmasın surunsun :)
Nasıl ayrıldığımıza bağlı. Hala onu seviyorsam mutlu olsun istemem ama sevmiyorsam umurumda olmaz
tabiki istemem, hep beni hatırlasın ama dönmesin. hep mutsuz olsun
Bana ne demesini bilmeli insan eski sonucta herkez kendi hayatına baksın
Iyide ayrilsak kotude ayrilsak benden sonra asla mutlu olmasini istemem
Allah belasını versin şerefsizin :) @ohadiyorummm un oğluyla evlenir inşallah görür ebesininkini :)
isterim neden istemeyeyim benden ayrıldı diye hayatı boyunca mutsuz mu olsun kız
Aynen ya :D
Yani pek umrumda olmaz ister mutlu olsun ister mutsuz
Beni mutsuz eden birinin mutlu olmasini neden istiyim
ben ondan sonra mutluysam sorun yok ne yaparsa yapsın :)
Benden nasıl gittiği önemli, eğer zerre hata yapmadığım sadece iyi olduğum için gitmişse asla mutlu olmasın hatam varsa da hatamı çekiyorum der susarım
o kimseyle istesede mutlu olamaz zaten. banane ne hali varsa gorsun.
Hayatının her alanında mutlu olmasını isterim. Umarım karşısına benden daha iyileri çıkar
benden sonraki ilişkisinde değil asla istemem ama evlenirse çokmutlu olsun
Olsun olsun. Ne kadar kevaşe de olsa olsun l*n :D
mutlu olsun tabbıkıde ya. ama sadece buyuk bır yanlıs yapmadıysa yanı kahpelık yapmadıysa ALLAH yolunu açık etsın dıyecek bırsey yok
Cehennemin dipine kadar yollun var!!!
Giden sevgilin Ardından sesleniyorum Yürü Be kim Tutar seni !!!
Ben isterim mutlu olmasını bana yaptığı onca şeyden sonra bile ama mutlu olurmu eğer bu dünyada olursa diğer dünyada sanmıyorum.
Sevgilim olsa zaten eski olmazdı
Eski demişsem zaten sevgilim değildir
Sevgilim değilse zaten umurumda değildir
Hyr Agzini yzunu kirmak isterim.
https://hizliresim.com/qmGYD3
Sakin:)
Merak etme kiramam ztn hic sevglm olmadi /:
Bu yasanan sona bagli, mesela ben biri varki en iyilerine layk goruorum, biri varki insallah diorum karhanelerde patron olur
Beni ilgilendirmez sahsen mutlulugu bitti gitti herkez kendi hayatina bakar..
Herkes yoluna..
olamaz ki benim kıymetimi bilemedi. sadık ve ölene kadar sevecek birini bulursa mutlu olsun ne diyeyim
İsterim ama benden uzakta gözüm görmesin haberini almayayim oda mutlu olsun bende ama arasıra aklına gelmek isterim bu cocukta iyiysi diye..
Tabiki mutlu olmasını isterim çünkü o benim ondan sonra arkadaşım olarak kalır amaBeni başkası için terk ettiyse o kızla mutsuz olmasını isterim
mutlu olsunda kiminle mutlu oldugunun bir önemi yok
Adı Üstünde eski sevgili bana eski olan Kime Yeni olur Beni hiç ilgilendirmez ilgilendirseydi eski sevgili olmazdı bana uzak Allaha yakın derler ya Aynen öyle ışte:)
Ayrıldığımız gün, kalkmaz inşallah diye dua etmiştim. yeni sevgilisi düşünsün.
Mutlu olsun ki mutlu olayım. Dünya bir günlük değil beddua dönüp dolaşıp sahibini bulur. İşte bunun için mutlu olsun ama benden uzak olsun diye düşünüyorum.
Valla hiç olmadığı için böyle şeylere kafamı yormadım ama neden mutlu olmasın ki sonuçta herşeyin bir sonu var onunda mutlaka bir sonu olur bırakalımda o süreçte mutlu olsun.
gönül borcu varsa iyiliği isteyemem. ama beddua da etmem tüm kalp kıranların akıbetini Allah bilir..
Evet hepsinin mutlu olmasını isterim.
Herkes mutlu olsun.
Neden istemeyim ki.
Bencillik olur diye düşünüyorum eğer olumsuz düşünürsem.
Mutlu olmayı hakketseydi halen benimle olurdu Allah belasını versin.
Amin.
İstemezdim ama ayrılma nedenine bağlı daha çok, beni aldattıysa ya da ben bilerek ayrıldıysam gibi. Ama yinede sahiplendiğim insanı hep benim olmasını isterdim.
Ben terkedersen mutlu olsun beni terkederse gebersin it
kesinlikle isterdim. çünkü hak ediyor. sevdiğim kişilerin üzülmesini istemem
olsun mutlu olsun. bende mutlu olayım herkes mutlu olsun :)
nasibini bulsun baskalarinida uzmesin :) mutlulugu bulsun bana yeter beddua bana gore degil
isterim yolu açık olsun. Ayrıca onca yorum vrken Eig sectıgın seyde mantıklı olmamıs
Olsun ya mutluluk onunda hakkı inşallah mutlu olur :)
mutlu olmasını isterim fakat olacağını zannetmiyorum. ben merkezli yaşayan kimse mutlu olamaz.
kız kafasını kırsın azıyla burnu yer değiştirsin inşallah onun
Benim hakkımda ne düşünürse Allah 1000 katını ona nasip etsin :)
bensiz illa ki mutlu gunlerı olur ama mutsuz gunlerınde aklında ben olurum !!!
Sevdiysem isterim tabii ama sevmediysem ne hali varsa gorsun :)
Olseler sevinirim ama mutlu olmalari beni ilgilendirmez
Kesinlikle dünyanın en mutlu insanı olmasını isterim
Eski sevgilim adindan belli bir alakam olamaz umrumdada olmaz ki..
Severek ayrildiysam isterim ama kavgayla ayrilgysam istemem ;))
hiç sevmediysem evet isterim ama sevdiğim ve unutamadığım biriyse lanet ederim
Kimsenin kotulugunu istemem allah herkesin gonlune gore versin
mutlu olsun tabiki onun mutsuzluğunu istersem kendimde mutlu olamam...
Aradan yıllar geçtikten sonra mal mal mesajlar atıcaksa, baskasıyla mutlu olsun daha iyi bence..
Ya benden gitmişse nasıl mutlu olabilir? bu olaya böyle bakıcaksın
Her sevdiği kişide ayrılmama izin verdiği için pişman olsun gebersin üzüntüden pişmanlıktan :P
İstemem ya ben ya hiç, ki zaten kimseyle yapamamış benden ayrıldıktan sonra...