AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
468Cevap
Hayır.. Allah belasını versin!! Verecekte zaten.. Inşallah hiç mutlu olmaz.
İsterim tabiki ama onlar benim mutlu olmamı istemez
Elbette benim kadar mutlu 😂 olmasını isterim benden daha fazla olsun hatta
Umrumda olmaz daha beter olabilir cokta güzel olur mutlu olurun o zaman
:D:D:D
eski sevgililer umurumuzda olsaydı yenisini aramazdık
Yeni biri eskinin anlamsızlığının kanıtıymış..
yoksa neden mazide kalsın
Mutlu olmasini isterdik ayni sekilde o da bizim mutlu olmamizi istemez miydi. Her ne kadar kin nefret de olsa ortaa yasanmislik var...
Eğer ben ayrılmışsam mutlu olsun o ayrılmışsa beter olsun bensizliği çeksin gelicek olursada artık çok geç 😄
Bana haksızlık etmiş olsa da ben onun da mutlu olmasını isti... şaka la şaka sürünsün köpek
İstemem. Çünkü benden eğer o ayrıldıysa beni üzdüyse oda üzülsün. Anlasın değerimi.
Herşey bittikten sonra anlamış, ne fayda eder?
Faydasını benim dediğimi yaşadığında görürsün.
Bela okuma gece gece :)
Okumadım ki zaten.
Ahh be keke oda insan sonuçta mutlu olsun be QeQe..
ben mutlu olmasını isterdim evet. ama hakeden biriyse tabiki
tabıkı ısterım neden ıstemeyım benle mutlulugu yakalayamadıysa baskasıyla mutllu olsun kızcagız :)
Tabiki hayır benimle degilde bir başkasıyla mutlu olmasını istemem . .
Nasıl ayrıldığımıza bağlı. İyi de ayrılsak kötü de ayrılsak istemem :D
elbette isterim. biz mutlu olamadık diye ilerde o da mutlu olamasın diye bir kural yok.
Mutlu olsun dünyalar kadar, mutsuzluğun ne faydası var insanlara.
İsterdim tabiki benim hayatima girmisse evvelden mutlu olmayi hakeden bir insandir :)
Onun için ölürüm, biterim, yaşayamam diyip. Ayrıldıktan sonra, etmediği küfürü bırakmayan, ters davranan ortak arkadaşlardan uzaklaştırmaya çalışıpta ka
Karaktersizlik eden insan yaşamasın. İnsanlar kusursuz değildir bir sebepten dolayı ayrılsanızda küçülmenin alemi yok.
bir tarafım çok ister bir tarafım ise beter olsun modundadır
Ne olursa olsun beddua etmem ve mutlu bir hayat dilerim. Öyle de yaptım
istemeyiz gebersin bir zahmet sürüm sürüm sürünsün. :D
olsun ya mutlu. benimle mutlu olamamışsa bunun sebebi benimdir.
Wallaha eeskisinin adını duymak istemem ister mutlu ister mutsuz olsun..
Ben işimi hallettikten sonra ne hali varsa görsün ;)
İsterdim onun hiç bir şekilde kötülüğünü düşünmezzdim
Vallah benden once atak yapti mutluydu ben şu an mutluyum deliye bağladı :D
Ölsün diye dua ediyorum dediğine bak :D aldattı ırısbı
neden onu mu takip edicem sen gibi tren çarpsın salasını bizim horoz okusun :D
olsun ya eski olduğu için sıradan biridir benm ıcın
Umrumda olmaz ister mutlu veya mutsuz ben açık kapı bırakırım yinede :)
Benim kadar mutlu edermi bilemem :) ama mutlu olsun isterdim.
herkes mutlu olsun bence:) biz kendimize bakalım sonrasında.
bir daha bana yaklasmasında kımle ne yerse yesin benı ılgılendırmez onun sorunu :)
Eski eskide kalır. Kimsenin kalbi kırılmasına gerek yok, mutlu olsun.
Neden mutlu olmasınki onunda mutlu olmaya hakkı var bende sonra mutluluk peşinden hiç ayrilmasin
hep istedim ama bundan sonra beter olsun!!! Neler neler yapmış belasını bulsun!!!
U ayrılma nedenine bağlı eğer çok uzdyse beni benim cektklerimi çeksin diye dua ederm :) ama düzgün bir şekilde ayrilmissak tabi isterm mumutlu olsun
Bir zamanlar sevdiğim biri olduğu için isterim ama benden uzak olsun
farketmez bir şaf vardır giden ggitmiştir gittiği gün bitmiştir ;)
Hayırlısı olsun dediğim gün bütün herşeyden vazgeçmişimdir zaten
Asla istemem allah belasını versin ölsün gebersin delirsin kendini dağa taşa vursun intihar etsin ama ölmesin sürünsün :)
Beni aldatması evet mutlu olsun isterim çünkü ben mutlu olmak için onu bırakmıştır vede onunda mutlu olmasını isterim
Ben istemem valla benle mutlu olamayıp ayrıldıysa onlada mutlu olamayıp ayrılsın. Mutluluk ne haddine onun?
hiç sevgilim olmadığı için bu soruyu cevapyalamıyacağım
Olunca ve ondan ayrılınca uğra olur mu?
İsterim. Biten bir ilişkinin ardından yeni ilişkiler başlar. Ta ki gerçek aşkını bulana kadar. Doğrusu o ise, bırak mutlu olsun.
Hem isterim hem istemem eğer seviyorsam istemem mutsuzluktan gebersin sevmiyorsam mutlu olsun mutsuzluğu bir işime yaramaz :)
Eger Ben Ondan Ayrildiktan sonra aci cekiyorsam oda ceksin ama ayrildiktan sonra aci yok ise zaten hic sevmemisim mutlu olabilir sikinti yoh yani
herkey umdugunu degil buldugunu yermis en ixisi o defteri kapayip keyfine bakmaktir e nede olsa enn buyuk ders onu umursamamaktir
Bir daha Hakkında herhangi bir bilgi akışına maruz kalmayacağimdan onun ruh haliyle ilgili bir yorumu içimde barındırmam!!
Diktirsin gitsin 😊Tüm Türkiye münasip yerine parmak kosun 😊😊
Allah herkesin gönlüne göre versin. Bu durumda eğer eski sevgilim iyi insansa tabiki mutlu olsun. Fesat kıskanc ise mutlu olmasını istemem.
Eğer ciğeri beş para etmeyen biriyse allah onu bildiği gibi yapsın ama eğer gerçeken iyiyse ve anlaşamadığımız için bittiyse mutlu olsun isterim
Ayrilmanin neden olduğuna bagli bence ben çok seviyordum o ayrildi benden mutlu olmasini tabii isterim ama baskasiyla görmeye dayanamam
Kucaktan kucaklara otursun
:D :D :D +1
Sürünsün isterim ve sonra bana geri dönmek istemesini.
Varlğında bir hatam olmamışsa olmasın isterim eğer hata benimse bunu çekerim olsun tabi oda insan
Tabi ki mutlu olsun herkesin hayatı kendine kimseye kin bağlayıp beddua etmeye gerek yok
olsun ya. anasını sattığımın dünyasında birilerinin mutlu olmaya ihtiyacı var
bir daha karşıma çıkmasın da isterse rüya gibi yaşasın beni ilgilendirmez
Isterim tabi eger benimle mutlu olamadiysa mutlu olmucak diye bisey yok