AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
468Cevap
Benım umutlarımı söndürenin mutlu olmasını istersem inandıgım degerlere ıhanet etmıs olurum. Allah belasını versın
Eskide kalmis sonucda iyi kotu zamanlar gecdi kötulugunu isdiyemezdim mutlu olsun benden uzakolsun allaha emanet ederim biter
umrumda bile olmaz beni kaybettigine pisman olsun isterim geneldede oyle oldu kimseyi yari yolda birakmadim
Benimle yapamadiysa tabikide bende oda baska kisilerle birlikte olacağız birdaha konusmayacagiz ama kötü dusunmem mutlu olmasini dilerim mutlu olmak onunda hakkı.
Onlar mutluluktan ölsün sende kedinin ciğere baktığı gibi bak uzaktan gözlerin dolsun boğazın düğümlensin ölümüne ağla sonuç? ne hali varsa görsün bu kadar basit.
İsterim tabi
Kaliteli olgun bireyler olarak böyle düşünülmesi gerek
ilişki güzel yürüseydi zaten kız /erkek sorun yaşamazdı
birine zorla beni sev diyemezsin ki
kuyruk acısına gerek yok
Şöyle eyer o beni terkettiyse ve bir suçum olmadan terkettiyse mutlu olmasın ama bir suçum varsa mutluluklar ya da ben bıraktıysam daha mutlu olabileceğine inandığım için bırakmışımdır
Benden ayrıldıktan sonra normal bir insan neyse o da odur, yani beni ilgilendirmez
Hayır, her türlü bedduayı edebilirim yeter ki sonuç onun için hüsran olsun.
İsterdim de olamıyor zaten. Gerçi o kafada birinin mutlu olması na mümkün ya neyse.
Çok egoist bir insanımdır ve benden başka kimseyle mutlu olmasını istememm :D
Cehenneme kadar yolu var anca orada mutlu olur yanarken. .
Mutsuz olup bana geri dönmeyi düşüneceğine mutlu olup beni de kendini de özgürleştirmenisi isterim.
Belki çok klişe kaçacak ama cidden isterim. Neden üzgün olsun ki, hayat çok kısa.
isterim tabiki mutlu olmak herkezin hakkı geçmiş geçmişte kalmış..
Eğer sevdmde o ayrldysa asla. Ben ayrldysam umrumda olmaz
Bayankurukafa diyorki :tabiki hayır. bensiz mutluysa gebersin.
benim canımı çok yaktıysa mutlu olmasını istemezdim ama normal bir şekilde ayrıldıysak mutlu olsun
Mutlu olsun tabii..
Ne yaşanmış olursa olsun bitti sonuçta ve ona karşı kin tutmam.
sorunsuz bir şekilde ayrılmışsak benden uzak allaha yakın olsun..
ne istiycem ya benden mutlu olamayan başkısındanda olamasın gebersin
Allah belasını versin ya ne demek yeni birisiiiiiiiiiii
evet isterim çünkü iyi olduğunu bilmek bnı mutlu eder :)
Eğer iyi ayrıldıysak isterim, ama kötü ayrıldıysak asla
Allah sahibine bagislasin derim, ben kurtuldum diger kiz ceksin kaygisini derim :D
Mutlu olmak mı Yaşadı her gün her an için isyan Etsin isterim aldığı nefes göğsünü daraltsın yaşamak haram zehir zıkkım olsun isterim
Hayır istemezdim hiç mutlu olamasın sürekli acı çeksin
Kimse mutsuz olmayı haketmez. "başkasında bulsun, aradığını" derim elbet.
Şöyleki en son sevgilimden öncekiler mutlu olsun isterim yani kötü bişey düşünmem ama son sevgilimi galiba baya adamakıllı sevdim benden baskasıyla mutlu olcaksa olmasın gebersin
Olsun tabii ki yaa,
ama imkansız birşey benden ayrı mutlu olması da :)
Mutlu olsun isterim. Çirkef eski sevgili olmak istemem
ne isticem ya Allah cezasını versin ben mutsuzum oda mutlu olmasın
Eger onu düşünücek vaktim olsaydı bu soruya cevap verirdim :)
Ya her insanin mutlu olmaya hakki vardir yani onun baska sevgilisi varsa benimde baska sevgilim olur hayat boyle belki benimle olsa mutsuz olurdu
Dilde olsun demek istiyorum ama kalbim helallik vermiyor.
istersiniz ama gördükten sonrada kızarsınız bu duruma
istemem ben
aslına bakarsan istenmez.
Seviyosam istemem gebersin :d ama sevmiyosam isterse her gün önümden geçsin sevgilisiyle umrumda olmaz :D
ben yenilikçi bir insanım eskilerle pek kafamı meşgul etmem.
bu arada ben ne dilesem dileyim mutlu olmak insanların kendi ellerindedir.
benden baskasıyla ılıskısı olmayacak yanı bana oyle dedı bızımkısı 5 sene falan surdu sanırım yanı sozunu tutar, umarım, inşallah, amin
Eski sevgilimin benden sonra lezbiyen olmasını isterdim :D
Benimkide gay olsun mümkünse :D
Ayrılma Nedenine Bağlı
Isterdim onunda bir hayati var benle mutlu olmadi diye mutsuz olmasini istemem hep mutlu olsun askimi kalbime gomerim
Eski sevgilimin yeni ilişkisini kafaya takıyorsam bende bir sorun var demektir. Hayatıma bakarım onun için hayırlısı olsun derim. Temiz iş...
İyide ayrılmış olsam, kötüde ayrılmış olsam Allah hepsinin bahtını güzel yazsın ve mutlu etsin hepsini inşallah.
isterim ya mutlu olsun maden ben mutlu edemedim onu beceremedim ayrıldı benden gitsin yuvasunı kursun mutlu olsun
Benden başkasıyla daha mutlu olucağını görmektense öleyim yani o derece
Sen eşittir ben.
Eski nisanlimin sonraki iliskisinde benimle oldugundan daha mutlu olmasini isterim. sonraki iliskileri olmasin iliskisi olsun isterim.
eskiye mazı ... gerisini biliyosun gerek var mı sence
Anladım ;)
anladıgına sevindimm
Benden öncesi ve sonrası için "tanımadığım diğer insanlar kategorisinde" olduğundan onun hakkında bir fikrim ve temennim olmaz. Herkes için neyi diliyorsam onun için de aynısını dilerim.
hayir aslaa istemem benden sonra hic kimse onu mutlu etmesinnn :d
ama citf tarafli vi ayriliksa yani birbirmize aci vermeden ayrildiysak benden sonrasini mutlu olsun isterdim ne bilim ya
Sen istermiydin? İlk önce kendine sor bu soruyu. Sen mutsuzken eski sevgilinin mutluluğu sinirlendirir seni ama sen mutluysan onun Mutluluğu ilgilendirmez seni yani bence
Evet isterim mutlu olsun ben dusmanima bile mutsuzluk dilemem
ölsün gebersin pislik. leşini akbabalar yesin. kemikleri çürüsün inşallah
Olsun Tabi Çok Mutlu Olsun Hatta Baya Mutlu Olsun Aşırı Mutlu Olsun Falan İşte :)
BENİ DÜŞÜNSÜN HER ZAMAN AKLINA GELEYİM RÜYALARINA KADAR GİREYİM AĞLASIN ÖZLESİN BENİ YENİ SEVGİLİSİ BIRAKSIN ORTAYA ATSIN KAPIMA GELSİN PİŞMAN OLSUN
Tamda bunu istiyorum:D
hani mutlu olsun da ne bileyim yaaa, insanın da içi acır..
Gebersin gozumun önünde yansa ateşiyle sigarami yakar keyifli keyifli keyiflice içerim
Bunun nedeni aldatan erkek kadin olsa fark etmez o çocuğudur dedim
Bu düşüncemi bile bile beni aldatti
Baskasina gittiyse bende bitmistir zaten...
isrerse vermedigi adam kalmasin...
mutlu olsun ama yalnız kaldığındada ben aklına geleyim ve keşke... desin
Mutlu olsun tabi ki. Ben nasıl mutlu olmak istiyorsam onunda mutlu olmak gibi bir hakkı var. :)