AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
468Cevap
Mutlu olsun yaa belki o da benim için aynısını isterse bende mutlu olabilirim ^^
Umrumda bile olmaz ama illaki bir seçenek seç dersen Hayır sürünsun pislik
Benden baskasiyla mutlu olursa allah belasini verir :)
eski sevgililerimizin sonraki iliskilerinde mutlu olmasını istemeyi isteriz hepimiz.
ne hali varsa görsün isterse mutluluktan ölsün umrumda değil
Tabiki ama eger hakediyorsa haketmeyen birisi zqten mutlu olamaz
Olsun ama benleyken oldugu mutluluktan fazla olmasin :D asdfs
Ayrilma nedenine bagli.
Terk edilmisdem mutlu olmasini asla istemem
Ona karşı hala bişi hissediyorsam canı cehenneme >_< ama sevmiyorsam mutlu olsun banane umrumda bile olmaz
Mutlu Olmasını isterim tabi ki benimle olan ilişkisi bitmiş bir daha ona beddua edemem doğrusu.
Bence mutlu olsun her yasadigi kotu iliskide benide anar allah belasini versin diye bunu istemem :)
Mutlu olsun tabii.. yollar ayrılsa da herkes iyi olsun
Ne mutlu olmasi mutluluk onun bulundugu sokaga dahi ugramasin
İsterim, umarım hep mutlu olur. Benim canımı çok acıttı ama Allah gönlüne göre versin...
Olsun tabi yaa fesat mıyım ben beddua edicem. Herkes iyi olsun mutlu olsun
Mümkünse çok mutlu olsun. Sonra gelip bana sarmasın...
Beni mutsuz etmiş demek ki ve o yüzden eski olmuş o da mutlu olmasın ya da başkasını mutlu etmesin
istemem ben hele haksızlık ettiyse belasını Allah'tan bulsun
İyi bir şekilde ayrılmışsak evet mutlu olmasını isterim. Mutsuz olmasını istemem gereken bir durum yok fakat ayrılığı haketmediğim halde ayrılmışsak istemem..
Sadece ilişkisinde değil komple hayatında mutsuz olsun ölsün istiyorum sonra ben başkasıyla olunca umrumda bile olmuyo mutlu da olsa mutsuz da olsa farketmez hiç tanımadığım biri gibi :)
Elbette benden ayrıldı diye mutsuz olmak değil ama beni aldatan o zeynep varya onun iki yakası bir araya gelmesin sifrinti :D
Allaha havale et.
Yav diyorum ama koyamiyorum da bebeği oldu simdi 2 aylık ya
Mutlu olmasını isterim ama başka ilişkisinin olmasını istemem. Başka yerde bulsun mutluluğu. (Hala seviyorsam)
Çok iyi.
BEnı terkederse oda mutsuz olsun sürünsün ben ayrıldıysamda kesın bı hatası olmustur gene mutsuz olsun
Sürünsün it :))
Aynen
eğer çok sevdiysem İstemem
Benim yarim olmasını istediğim kişi sonuçta
istemem valla kim ne derse desin ben duygusal değilim artık..
Ben isterim çnkü ben onu yarı yolda bıraktım ailewi sırunlar yüzünden !
Asla da mutlu olmasini istemem. Mutlu da degil zaten
isterim hemde çok isterim benden uzakta olması için.
Mutsuz olmasını isteyen birinin özünde iyi biri olduğunu zannetmiyorum.
Benim sadakatimde düşme olmuyacağı için benden ayrılsada mutlu olmasını isterim
bir tek dileğim var mutlu ol yeter:p diyesim geldi:) kimseye kin beslemem..
isterim tabiki herkez mutlu olsun su dunya uzulmek için çok kısa
benden binlerce kat daha iyi birini sevsin sevilsin allah mutlu mesut etsin amin inşallah
terk eden ben isem mutlu olmasını isterim. o beni terk etmişse mutsuz olsun isterim
severek ayrıldığımız için mutlu olmasını isterim kardeşim
isterim tabi ya, sonuçta eskide kalmış. kıskanmak veya kötülüğünü istemek saçma
Bilmem hiç düşünmedim ztn 1 tane oldu bugüne kadar oda birkaç yıl sürdü hayr istememm
normalde herkes gebersin ölsün vs der ama bence onu gerçekten seviyorsan mutluluğunu istemelisin :)
Bazılarının mesela gözde vardı allah bütün güzellikleri onunla yapsın dünyanın en iyi insanıydı hala aklıma geldikçe dua ederim ona birde yeliz vardı allah başını beladan çıkarmasın inşallah
Ne yaptı Yeliz bu kadar :).
bende Gözde'yi merak ettim. Güzel dua ettiğiniz insandan neden ayrıldınız?
Yeliz beni aldattı öğrendim buluşalım dedim baba yüzüne bir balgam çaktım içimin yağları eridi gözde bir ay parçası gülcemal kim bilir ne yapıyor şimdi bilmem mutludur ama çünkü fazlasıyla hak ediyor
Benim mutsuzluğum üstüne mutluluk kuramaz kuramıyorda
altından mı?
Hayır gümüşten salak :D
Zamanında beni üzmediyse mutlu olsun isterim ama üzdüyse olmasın
Evet , hepsi fazlaca mutlu olsunlar hatta. Dilerim yüzleri hep güler :>)
Isterim
Cunku : neden istemeyeyim yurumeyen iyi gitmeyen bir iliskimis yasanmis ( o nedenden ya da bu nedenden ) ayrildiktan sonrada iyi veya kotu bir iliski yasamasini temenni edemem fakat. Engelde olmam. Iyi olmayi herkes hak ediyor ;)
istemem öyle şeymi olurlan :D o benım.. ha ayrıldıysam bıtmısdır olsun der geçerm :D
Mutlu olsun ama benden ırakta görmek duymak bilmek istemem ama mutlu olsun üzülmesin onun üzüldüğünü bilsem ben burada ağlarım
Kiyamam:)
hayır. bensiz mutlu olamaz * onu öldürürüm asdfsgdhdjdjdh
Sevmiyorsam cok mutlu olsun, seviyorsam da beni ilgilendirmez.
Birisi evet digeri hayir beni unutamasin asla aklindan cikaramasin
Istemek istememek değil ama ilgilenmem yani mutluluğuyla ya da mutsuzluğuyla.
İsterim kesinlikle çünkü iyi biri gerçekten vicdan sahibi sevebilen az sayıda insanlardan biri
istemem ki zaten benimle mutlu olmayan kimseyle mutlu olamaz :D :D
Bana sırtını döndü öylece bıraktı şimdilik böyle olması lazım dedi , dönse de olmaz artık şu an çok kötüyüm beni bu hale sokan ben mutlu olana kadar olmasın
İlişki dediğin için hayır. Benimle mutlu olmayan başkasıyla da olmasın. Benim onu mutlu ettiğim günleri hatırlasın sürünsün bana ne
Olsun tabiki birlikte. mutlu dik diye bir omur. mutsuzluk cok acimasiz herjez mutlu olshn kisacik dunya
. Hep mutlu olsun isteyeceksin bence, sana bir süre nefes almayı unutturmuş bir insandan senden sonra nefes almayı bırakmasını isteyemezsin
Neden istemiyim ki? Oda sonuç olarak bir insan evladı. Olmamışsa olan biriyle mutlu olsun tabiki, aynı zamanda bende..
1.5 Ay Önce Olsa Bu Soruya Cevabım Hayır Olurdu.. Ama Şimdi İsterim Herkes Mutlu Olsun.. ALLAH Kimseyi Bunu Düşünür Hale Getirmesin. Amin..
Asla ölsün gebersin hatta ölemiyosa ben zwhirler gebertirip adi pislik lanet olası bakteri maymun kıçı dangalak tansiyonum düştü geneeee
Asıl olmazsa çok üzülürüm, bana baglı kalırsa cok acı ceker, en az bende onun kadar acı cekerim herkes oldugu yerde mutlu olsun insallah
Tabiki isterim ayrılmamaın sonucu ne olursa olsun herkesin mutlu olmaya hakkı vardır ben kendi acımdan mutlu olmak istersem o neden olmasinki