AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
468Cevap
Vallah neden ayrıldıgımıza gore.
Anlasamamıssak, baskasıyla mutlu olmasını tabii isterim.. ama nedeni ihanet ise gebersinnn
İsterim elbette, hiç bir ilişkim kötü sonlanmadı çok şükür, onların da benim için aynı şeyi dilediklerine eminim.
Güzel.
Uzulmussem Allahindan bulsun dönüp dolaşıp gelecek o zaman gorecek derim, cok onemsememissem mutlu olsun derim :)
İster olsun ister olmasın bana ne. Zira bitti ise marketin kasasasında ki kasiyer benim için neyi ifade ediyorsa oda artık aynı şeyi ifade ediyordur.
Eski sevgilim bana çok çektirdi ama mutlu olsun demem ama onun hakkında hayırlısını isterim kimsenin kötülüğünü istemem, söverim evet :D ama hakkında hayırlısını dilerim hep.
İsterim çünkü geçmiş geçmiştir gelecek ve an her zaman önemlidir her zaman muylu olmasını isterim çünkü kötü olmasını istemem benim hakkım değil
niye istensin ki manyak mıyım gebersin acıdan ölsün, kız onun başının etini yesin mutsuzluktan gebersin... tabi eski ilişkisi olanlar için bu..
Ben sevdiğimden mutlu olması için ayrıldım. Benden sonra başkasıyla oldu ve evlendi. Sevmek belki de böyle bişey. Ona dokunulması canımı çok yaktı ama mutlu olduğunu bilmek hepsinin en önündeydi.
Bana cektırdıklerının aynısını yasasın ne eksık ne fazla apaynısını yasasın. Ve asla hakkımı helal etmıyorum. Sadece bu.
Aldattı p*zevenk olmasın. Ama olsun olcaksa ya iyiki aldatmış yoksa şimdi ki sevgilim olmazdı ve ben şimdikiyle çooooook mutluyum☺
Allah ayırmasın.
Cok tesekkur ederim ☺ ☺ ☺
O beni mutlu etmek için elinden geleni yaptı, bense hiç bişey.. O yüzden fazlasıyla hakediyor inşallah mutlu olur..
Isterım ama bazı serefsızler var ayrılsan bıle kurtulamıyorsun hala zarar verıyorlar onlar hıc bırzaman mutlu olmasın
Isterim
sonuçta o belli bir dönemde benim hayatima girmis
ikimizde birbirimize değer vermisiz
ayrilmis olmam onun kötü biri olduğunu değil yaşam tarzimizin uymamasindan kaynaklanir
umarim oda mutlu olur
Yaşattığı herşey için teşekkür edebilmeli insan sevgiliye, asıl marifet budur. Ama eski olmasının sebebi aldatmak vs. benzeri kabul görülmeyecek şeylerse onlara zaten sevgili sıfatıyla bakılması normal değil.
Nasil bir insan olduguna bagli.. Mesela aldatmis olan bire eski sevgilinin kimse mutlulugunu istemez galiba.. :D
Hayır tabiiki. Hele beni üzüp gittiyse iki yakası gelmesin bir araya :D en birinci mutlu ben olmalıyım!
Eskiyse eskide kalmıştır. Benden sonra ne yaparsa yapsın beni ilgilendirmez. Fakat eski sevgilim yoook =P
Ben o kadar iyi bir insan değilim galiba. Keşke olsaydım ama seviyorsam hala yalnız olmasını isterim :))
ben istedim son ilişkimden sonra gerçekten seviyordum ve mutsuz olmasını istemiyorumm o yüzden inşallah mutlu olsun dedim
Önce çok mutlu olsun, sonra ondan fena bir kazık yiyip daha çok üzülsün isterim.
Katmerli katmerli :)
Benden sonra benden uzak mutlu olsun ki cıkıp gelmesin benim kafamıda karıştırmasın çunkiii ondan daha iyisine sahibimm:)
Durumu bağlı nasıl eskidiğine bağlı.
Kimi ayrılınsa da saygıyı hakeder kimi etmez.
Tabiki isterim. Mutlu olsunlar. Ben mutlu olmak isterim. Onlar da mutlu olsun. Bencil davranamam sonuçta.
Su ana kadar mutlulukdan agzi kulaklarina varsin adam gibi adam dedigim bir tek eski sevgilim oldu.
Kimse haketmez o hakeder.
Ama digerlerinin Allah belasini verebilir benim icin sorun yok
Hiç öyle bir insan olamadım. Sonuçta bir zamanlar sevgiliysen onu seviyorsundur. İnsan değer verdiği birinin kötülüğünü neden istesin
ayrılık sebebi her nolursa olsun
eski sevgili yeni sevgili geçmiş sevgili şimdiki sevgili gelecek sevgili... arkadaşlar hayat bu kadar basit değil böyle bir dünyada yok kusura bakmayın, bir erkek iki şey ister sadakat ve itaat
valla istemem ne yalan söyliyim çünkü ona değer veriyosam benle mutlu olmasını isterim başkasıyla değil zaten başkasıyla görünce içi acır ne mutlu olması bunlar yalan sözler :)
şu an mutlu değil kendi itiraf etti evlendi ve dediği su kelime hiç aklımdan çıkmıyor " eşimle yatağa girdiğimde yanımda sen varmissin gibi hayal ediyorum" ama mutlu olsun isterim
Eksi ayakkabi degil ya l*n bu insan insan elbette mutlu olsunlar hatta dunyanin en mutlu insanlari olsunlar ama benim haberim olmasin kiskanirsam sövebilirim.
Kalpten geçen bir ahım var. Beter olsun. Allah layığını versin. Umutlarımı , hayallerimi çaldı. Nasıl mutlu olucak? Allah korkusu olan biri zaten bunu yapmaz. Yarı yolda bırakmaz. Hele ki evleneceğiz diyerek.
hayır gebersin ölsün beter olsun yüzü gülmesin namussuzun kızının
ne şekilde ayrıldıgımıza bağlı eğer ihanet vb. birşey yapmışsa gebersin
Onun hakkında en ufak bir şey bile istemem. Bana bulaşmasın yeter
Bence mutlu olsun çünkü çoğu mutlu olmazsa hemen geri dönme çabaları ;)
eğer gerçekten sevdiysen onu başkasıyla düşünmek bile koyar adama mutlu olsun ama ben bilmiyim haberini almamak en iyisi
Hayır :P sürünsün, gebersin, mutlu olamasın, şans yüzüne tükürsün.
birlikteyken iyi hoş da delikanlı adam kimsenin arkasından konuşmaz, Allah yolunu ve bahtını açık etsin. onun da benim de nasip değilmiş.
Bu konuda bencilim. Tabikide istemem mutlu olmasını
İsterim çünkü hala seviyorum sevgim bitersede isterim.
Benden sonrası beni bağlamıyor.. Bu yuzden mutlu olup olmamasıyla da ilgilenmem. Ne hali varsa gorsun modunda..
Ayrılma nedenime bağlı ya da Ayrılma Şeklimize deyim insan gibi bitirebildiysrk isterim tabiki...
Olsun niye olmasın, sadist miyim ben. banane ne olursa olsun.
olmasın çok olası vardıysa zamanında benimle olsaymış
Hayır istemem. Azına s. çsınlar. Kıymetini bilmediği her şeyi köpek gibi arasın ama bulamasın.
İstememm. Benle mutlu olamadiysa başkasıyla da olmasın Kefaaşee :))
mutluluğu hakediosa isterim haketmiosa zaten düşünmem mutlu mu deilmi umrumda deildir
Olsun tabi inşallah... Ama kendimi için söylemiyorum sadece bunu (Sizden giden daha iyisine gitmiyodur) ...
mutlu solun benden uzak olsunda ne halt yıyorsa yesın
Neden mutlu olsun beni elinden kacirmis olmasin gebersin i*ne
Hem beni birakip gidicek hemde mutlu yasiyicak yok oyle bir dunyaa
mutlu olsun tabi, insan değil mi? benimle mutlu olamayan başkasıyla da mutlu olmasın demem.
isterim tabikide.. oda insan. ben onu sevdiysem güzell bir özelliği vardır elbet
Eğer seviyorsam biraz bencilce ama hayır mutlu olmasın tabi ki
Hayir Gebermesin. Ne halt yerse yesin, benim gözümden uzak olsun da.
hiç de bile gebersin. sürüm sürüm sürünsün. evini ateşler alsın. kurda kuşa yem olsun...
öykü berk der ki: eğer bir bahçeye giremezsen yıkıp viran eyleme
Tamamen unutunca aklima gelirse mutlu olsun diyorum ama yeni ayrilmissak unutamamissam birileri kullansinda akli basina gelsin diyorum
Kötü ayrıldıysak ve beni çok üzdüyse istemem vala ama bişeyler bittiyse ve ayrılmamız gerekiyorsa Allah gönlüne göre versin ne diyim yazık :))
ister mutlu olsun ister mutsuz kendi tercihi beni alakadar etmez ^^
Umrumda değil. Eski kategorisine girdiği gün yabancidan farki yok benim icin.