• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Eski sevgilinizin, sonraki ilişkilerinde mutlu olmasını ister misiniz? (Sayfa 2)

MerveSinem
MerveSinem Takip Et
Xper 7 Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
23
Yapay Zekaya Sor
Eski sevgilinizin, sonraki ilişkilerinde mutlu olmasını ister misiniz?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

399

Cevap

468

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    Benden ayrildiktan sonra mutlu olur mutsuz olur bu onun sorunu :)

    4
    0 Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 897 cevap paylaştı.

    Benden uzak olması yeterli. :):
    https://i.hizliresim.com/oYrrl9.jpg

    1
    0 Yorumla
  • havalıhatunn
    havalıhatunn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Mutlu olsun istiyorum her şekilde kiminle Nerede olursa olsun pişman değilim hayatıma girdiği için tanıdığım içinde çok mutluyum ama böyle olması gerekiyormuş asla acı çeksin istemem

    1
    0 Yorumla
  • NickSize
    NickSize Takip Et
    Guru Yaş: 86 , eic 43%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 391 cevap paylaştı.

    Evet isterim tabi ki..! Biz anlaşamamış, uyuşamamış ayrılmış olabiliriz. Bu yüzden bed niyette olmak veya ah salmak ne insanlığa uyar, ne de din imana..!

    0
    0 Yorumla
  • DwyaneWade3
    DwyaneWade3 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 32%
    +1 yıl

    O kişinin benim hayatımdan çıktıktan sonraki hayatı beni ilgilendirmez. Ne onun adına bir şeye üzülürüm, ne onun adına bir şeye sevinirim. Hatta haberim bile olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • toprak87
    toprak87 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    kişiliklere göre değişir bence sevginiz tükenip ayrıldıysanız ama onun kişiliğine şahsına karşı saygın varsa ve saygı sevgi çerçevesinde ayrıldıysam mutlu olmasını isterim tabiki ama severek ayrıldıysam beni hayal kırıklığı içinde bırakıp gitti ise başkası ile mutlu olmasını istemem kahrolurum ama beddua etmem hayatım bir ucunda tutarım yeniden... unutmamak lazım her acı bir tecrübe her bitiş başlangıçtır bu hayatta!!!

    0
    0 Yorumla
  • iştekuzukuzugeldim
    iştekuzukuzugeldim Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 60%
    +1 yıl

    Bir haksızlık olmuşsa öncelikle karma borcunu ödeyecektir... Ödedikten sonra mutlu olsun tabii... Evrene güzel enerjiler aksın... Mevlana "Benim canımı yakanı yakma Allah'ım!" demedi mi...

    0
    0 Yorumla
  • karpekmez
    karpekmez Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40 , eic 49%
    +1 yıl

    Eğer yalanı yanlısı yoksa, dürüstse ama karakter uyusma sorunu yasamıssam varsın mutlu olsun.
    Tam tersıyse pişman olsun gerı donsun de bır tekme vurayım.

    0
    0 Yorumla
  • melodi7
    melodi7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 37%
    +1 yıl

    Ben elimden geleni yaptiysam o yapmadiysa mutsuz olsun isterim ki oyle de olur. Ama bende bitmesini istediysem birbirimizi kirip uzmeden biten bir iliskiyse mutlu olsun isterim tabiki.

    0
    0 Yorumla
  • Fallbehind
    Fallbehind Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 36%
    +1 yıl

    6 ay geçirdiğim eski sevgilim hep mutsuz olsun aradığını bulamasın inşallah. ama diğer eski sevgililerime bişey demiyorum allah gönüllerine göre versin :D

    0
    0 Yorumla
  • SADE1991
    SADE1991 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 47%
    +1 yıl

    geberip gidebilir. Beni mutsuz ederek ayrılıp gittiyse neden mutlu olsun ki?
    Mutlu olmayı hakediyor mu?

    0
    2 Yorumla
    • MerveSinem
      MerveSinem
      +1 yıl

      Etmiyor bence :)

      Yorumla
    • SADE1991
      SADE1991
      +1 yıl

      Yani ben ilahi adalete inanırım biz ne istersek isteyelim Allah hakedene hakettiği şeyi yaşatıyor. Sadece mutlu olmasın diye bol bol dua ederim hak yerini bulur zaten dimi kardeşim ;)

      Yorumla
  • Maruladam
    Maruladam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 49 , eic 47%
    +1 yıl

    Ben isterim. Benden göremediği mutluluğu eninde sonunda bulsun isterim. Zaten eski kız arkadaşlarımın hepsi benden ayrıldıktan sonra max 1 sene içinde evlendi. Bir sekilde kısmet açıyorum sanırım :)

    0
    0 Yorumla
  • depresifyanak
    depresifyanak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    Isterim mutlu olsun. Bencil olmamak lazım. * dünyasında herkesin mutlu olmaya hakki var zaten benim dogru inansim degilmis gitmis... başkasının dogrusu olabilir

    0
    0 Yorumla
  • Karbonikasit
    Karbonikasit Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 52%
    +1 yıl

    Valla öküzün önde gideniyse eğer değil mutlu olmasını gebermesini isterim. Ama cici mi cici ayrılsak bile dostluğunu özleyeceğim bir arkadaşımıza bütün mutluluklar onun olsun ne diyeyim hayırlısı..

    0
    0 Yorumla
  • kelimetaciri
    kelimetaciri Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47 , eic 69%
    +1 yıl

    Ayrılık sanırım çok da önemsenmeyecek şeyler bırakır şimdiye ait...
    Ayrılıktan kalan sadece geçmiş zamandır / ötesi hastalıklı bir ruh halinden öteye gitmez.

    0
    0 Yorumla
  • asosyalruh
    asosyalruh Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    NEDEN İSTİYİM ölsün mümkünse zaten eskiden çıktıysak sevmişimdir ve ayrıldığımızda muhtemelen o ayrılmıştır.

    0
    1 Yorumla
    • MerveSinem
      MerveSinem
      +1 yıl

      :)))))

      Yorumla
  • limonludidi
    limonludidi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 51%
    +1 yıl

    Tabikide istemem. bensiz bir ilişkisi olacaksa ölsün daha iyi. benden baskasinin olmasına katlanamam

    0
    1 Yorumla
    • MerveSinem
      MerveSinem
      +1 yıl

      Bende.

      Yorumla
  • Muratsoruyor
    Muratsoruyor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 34%
    +1 yıl

    Egerki karsilikli anlasarak ayrildiysak iste yapamiyoruz olmuyo etmiyo filan ozaman isterim ama kotu ayrildiysak mutlu olsun ama pisman olmasinibisterim yinede

    0
    0 Yorumla
  • SmartPeople
    SmartPeople Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 30%
    +1 yıl

    Mutlu olmasını isterim çünkü beddua etmeye bile değmez ne hali varsa görsün en iyisi ya da ne bileyim hatırladım şimdi eski sevgilimi allah bin belasını versin sürünsün

    0
    0 Yorumla
  • NightCat
    NightCat Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 42%
    +1 yıl

    ben kin tutmam, kin tutmayı da sevmem, benden sonra ne yaptığı da beni hiç ilgilendirmiyor o yüzden isterse mutlu olsun isterse evlensin hiç umrumda değil...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Merak etmem. İster mutlu olsun ister olmasın.
    Eden bulur.
    Mantıgım mutlu olaun derken duygularım hayallerimi yıktıgı icin onunda hayalleri yıkılsın istiyorum. Benim beduam fena tutar kendimi zor tutuyorum.
    Bana acı cektireni yıllar gecsede unutmam birgün fırsatını bulacam ve onun mutsuzlugumu gözümle görcem

    0
    0 Yorumla
  • aviso
    aviso Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    Ayrılığa bağlı bir durum. Medeni ayrılan insanlar, mutlu olmasını isterken.
    Acı çekenler, bırakın mutlu olmasını, öç almak için elinden geleni yapmaktan çekinmezler.

    1
    0 Yorumla
  • drhedonist
    drhedonist Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ne isticem be allah onun bin belasını versin ölmesin sürünsün domuz

    1
    0 Yorumla
  • nescafemnerde
    nescafemnerde Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 31%
    +1 yıl

    olacaksa da haberim olmadan olsun. Mutlu oldugunu ögrenince üzülüyom

    1
    1 Yorumla
    • MerveSinem
      MerveSinem
      +1 yıl

      Üzülme kız değmiyor.

      Yorumla
  • AyınŞarkısı
    AyınŞarkısı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 64%
    +1 yıl

    Allah belasını versin bana yasattıklarını yasasın ne mutluluğu

    1
    1 Yorumla
    • MerveSinem
      MerveSinem
      +1 yıl

      Tabi can. :)

      Yorumla
  • MarlynJeanne
    MarlynJeanne Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 47%
    +1 yıl

    İsterim. Mutlu olsun ki sonra ben ebelerini siktiğmde o mutluluğn tadı damaklarında kalsın.

    1
    2 Yorumla
    • MerveSinem
      MerveSinem
      +1 yıl

      Yuva yıkanın yuvası olmaz.

      Yorumla
    • EtiPufff
      EtiPufff
      +1 yıl

      Ahahaaaha :D

      Yorumla
  • Aşıkoldumlan
    Aşıkoldumlan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 50%
    +1 yıl

    Mutsuzluktan gebersin, benim yanımda mutlu değilse gitsin başklarıyla mutlu olsun tabi olursa. Onu Allah bilir sadece.

    1
    0 Yorumla
  • elegysun
    elegysun Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 45%
    +1 yıl

    Tum insanlar mutlu olmayi hak eder ki benim icin bir sekilde ozel olmus biri ise onun mutlu olmasini cok osterim

    1
    0 Yorumla
  • üyeadımyokkk
    üyeadımyokkk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 50%
    +1 yıl

    eğer iyi bir insansa isterim tabiki neden istemiyim benle oluyosa başkasıylada olmicak diye bişi yok..

    1
    0 Yorumla
  • vampirkraliçe
    vampirkraliçe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl

    Eski sevgilimi hala seviyorsam ve eski sevgilim olmasını ben değil de o istediyse tabiki de mutlu olmasını isterim.

    1
    0 Yorumla
  • İsviçreliii
    İsviçreliii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110
    +1 yıl

    mutlu bir hayat sürmesini dilerim. eğer benle mutlu alamıyorsa, mutlu olacak birilerini bulsun. niye kimsenin kötülüğünü isteyeyim. g*t müyüm ben?

    bir tek dileğim var, mutlu ol yeter.

    0
    0 Yorumla
  • cakkal
    cakkal Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    nereye mutlu oluyo la o nereye oluyo? ben mutsuz olmuşum ayrılınca kahrından gebersin yine mutlu olmasın... kıymet bilmez kız milleti nolacak. :d

    şaka bir yana olmuş bitmiş. benim gözümün önünde mutlu olmadıkça sorun yok. :)

    0
    0 Yorumla
  • cuntaxx
    cuntaxx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    benle mutlu olmadığı için eskidir zaten. mutlu edebilseydim hala yanımda olurdu. ben onun mutlu olmasını istedğim için yanında değilim zaten. benım mutsuzluğum onun mutluluğuysa ben mutsuz olmayı yeğlerim..
    :((

    0
    0 Yorumla
  • papatya_
    papatya_ Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    Tabiki isterim bir ilişki bittiyse bitmiştir herkez kendi yolunda benim mutlu olmayı hakettiğim gibi oda hakediyor ki benim geçmişimde kötü zamnlar geçirmeme sebep olmuş olsa bile öyle bir sıkıntım yok

    0
    0 Yorumla
  • PembeOjeliKatil
    PembeOjeliKatil Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 48%
    +1 yıl

    Elbette ayrılma nedenimize göre değişebilecek bir durum ama ben yine de kimsenin mutsuz olmasını istemem yaa..

    0
    0 Yorumla
  • MaviRenkliBirCanavar
    MaviRenkliBirCanavar Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 37%
    +1 yıl

    Duruma göre değişir, zuhaha :D
    Eskiyse beni bağlamıyordur canı ne isterse yapsın ister mutlu olsun ister mutsuz :)

    0
    0 Yorumla
  • ibo9700
    ibo9700 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43 , eic 76%
    +1 yıl

    Kişiler bir birini tanır anlaşır, Anlaşamaz ayrılır.

    Ayrılığın sebebi önemi Aldatma-aynı anda-zamanda başkasıyla flört etme olmuşsa beter olsun

    0
    0 Yorumla
  • macaronia
    macaronia Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    isterim elbette herkesin kendine ait bir hayatı var ve ikimiz için ne hayırlıysa o olsun derim. gebersin falan... hoş değil. bencillik bu.

    0
    0 Yorumla
  • Showme
    Showme Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33 , eic 35%
    +1 yıl

    Kesinlikle mutlu olmalı benim hayatıma aldığım adam kötü bir şeyi hak etmiyor o benim için her zaman özel.

    0
    0 Yorumla
  • lazkiziçağla
    lazkiziçağla Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 42%
    +1 yıl

    O hayatımda yokken nasıl davranıyorsam o şekilde yaşamaya devam ederim benden gittikten sonra ister gebersin ister eğlensin

    0
    0 Yorumla
  • wonder22
    wonder22 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34 , eic 61%
    +1 yıl

    Ben ömür boyu onun yasını tutamicama göre onunda bensiz mutlu olmasını isterim, hayat devam ediyor benim kaderim başkası onunkide başkasıymış :D

    0
    0 Yorumla
  • xsxs44
    xsxs44 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 53%
    +1 yıl

    Hayır ayrıldıysak bensiz mutsuz olsun beni kaybetmek ona öyle bir koysun ki böyle nefes falan alamasın doğal olarak ölsün *

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çok ama çok kötü ayrldgmz için ne hali varsa görsün secenegini tercih ederm. Allah hrkese klbine göre versin ben onu deli gbi severken o gdip başkalaryla kırıstıyosa nasıl simdjkiyle mutlu olmasini isteyeblrm ki ne yasattysa onu yaşasın.

    0
    0 Yorumla
  • elestiriuzmani
    elestiriuzmani Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 49%
    +1 yıl

    Allah Allah ya 1 yil sonra yasadiklarimi 5 yil sonra da adini unutacagim adamin neden mutlulugu istemeyeyim.

    0
    0 Yorumla
  • diplomaligelinadayi
    diplomaligelinadayi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    tabi isterim neden istemeyeyim ki, bende sonraki ilişkilerim de mutlu olmak isterim ve o da üzülsün istemem.

    0
    0 Yorumla
  • Sapphre
    Sapphre Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Açıkçası 'istemek' gibi bişey olmaz, çünkü umrumda olmaz.
    Yani benim açımdan mutlu olsa da olmasa da farketmez, her ikiside şu an ki duygumu değiştirmiyecek.

    0
    0 Yorumla
  • first_class_aviator
    first_class_aviator Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Evet isterim. Mutlu olanları da var zaten. Neden mutlu olmasınlar. Benle olmadı diye başkasıyla da mı olmasın.. Allah herkese mutlu bir hayat versin der çekilirim bitince.

    0
    0 Yorumla
  • bodrum07
    bodrum07 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 48 , eic 38%
    +1 yıl

    Gitti mi gönderdin mi? sorusuna göre değişiyor, o gittiyse bir yanlışlık yapmışsındır, sen gönderdiysen o bir yanlışlık yapmıştır :D

    0
    0 Yorumla
  • w4hghggül000
    w4hghggül000 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 43%
    +1 yıl

    ne isterim ne istemem beni o şahsın varlığı ilgilendirmez ki? ilgilendirmemeli de. onun hakkında iyi ya da kötü bir düşüncem olmamalı

    0
    0 Yorumla
  • sevdalı3
    sevdalı3 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 65%
    +1 yıl

    benden sonra ki hayatında mutlu olmasın çünkü büyük ihtimal seni üzüp ayrılmıştır o yüzden hep mutsuz olsun acı çeksin

    0
    0 Yorumla
  • güzєℓ_кαℓp
    güzєℓ_кαℓp Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    intikam kin tutmak insanın kalbini köreltir kalp sahibine zarar verir yoğun kıskançlı ve artık mutlu olmayı bilmez zor olsada unutulmalı ve eski ilişkideki artı ve eksileri analiz edilmeli

    0
    0 Yorumla
  • zabumafu
    zabumafu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35 , eic 39%
    +1 yıl

    olsun yav kinci değilim ben ne olacak o da mutlu olsun ama asıl düşünmemiz gereken kendi hayatlarımız bence.

    0
    0 Yorumla
  • cyber_end
    cyber_end Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 41%
    +1 yıl

    Tabikide olsun. Biz denedik olamadık belki başkasıyla hayallerini yaşayabilir aynı şey benim içinde geçerli

    0
    0 Yorumla
  • başbelası1kadın
    başbelası1kadın Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 54%
    +1 yıl

    İsterim. Şu an devam etmese de hem iyi hem kötü günler paylaşıldı mutluluğu benimle bulmak zorunda değil.

    0
    0 Yorumla
  • karmaça
    karmaça Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    eğer hala ona karşı bir şeyler hissediyorsam mutlu olmasını istemem, sürünmekten gebersin isterim. ama eğer bir şey hissetmiyorsam umrumda olmaz, mutlu olsun ya da olmasın

    0
    0 Yorumla
  • akutlydia
    akutlydia Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 45%
    +1 yıl

    Adi üstünde eski de kalmis benden sonraki hayatında mutluluklar hatta. Tabi aldatma varsa isin icinde bunu demem :D

    0
    0 Yorumla
  • CemreKi
    CemreKi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 63%
    +1 yıl

    Benimle değil de başkasıyla mutlu olacaksa ne gerek var buna başkasıyla mutlu olmayı geçtim başkasıyla bile olamasın g*vat

    0
    0 Yorumla
  • Mandarinia
    Mandarinia Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 50%
    +1 yıl

    Hepsine saygı duydum ve duyuyorum.
    Ve hepsinin uzak diyarlarda evli barklı ve mutlu olmasını diliyorum.

    0
    0 Yorumla
  • 1234tamam
    1234tamam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    beni ilgilendirmez banane geriyo beni boyle sorular

    0
    1 Yorumla
    • MerveSinem
      MerveSinem
      +1 yıl

      Büyüksün abla.

      Yorumla
  • ecem35
    ecem35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 31%
    +1 yıl

    BEnim yoluma bir daha çıkmasın da ne halt yerse yesin bana uzak Allaha yakın olsun ki kul hakkının cezasını versin

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (747)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eski sevgilinizin, sonraki ilişkilerinde mutlu olmasını ister misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Eski sevgilinizin, sonraki ilişkilerinde mutlu olmasını ister misiniz? 10 cevap verildi
Eski sevgilinizin sonraki ilişkilerinde mutlu olmasını ister misiniz? 32 cevap verildi
Eski sevgilinizin sonraki ilişkilerinde mutlu olmasını ister misiniz? 12 cevap verildi
Eski sevgilinizin, yeni aşk hayatında mutlu olmasını ister misiniz? 87 cevap verildi
Eski sevgilinin mutlu olmasını mı, ya da beter mi olmasını mı istersin? 16 cevap verildi
Eski sevgiliniz mutlu olsun ister misiniz? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨