AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
468Cevap
Benden ayrildiktan sonra mutlu olur mutsuz olur bu onun sorunu :)
Benden uzak olması yeterli. :):
https://i.hizliresim.com/oYrrl9.jpg
Mutlu olsun istiyorum her şekilde kiminle Nerede olursa olsun pişman değilim hayatıma girdiği için tanıdığım içinde çok mutluyum ama böyle olması gerekiyormuş asla acı çeksin istemem
Evet isterim tabi ki..! Biz anlaşamamış, uyuşamamış ayrılmış olabiliriz. Bu yüzden bed niyette olmak veya ah salmak ne insanlığa uyar, ne de din imana..!
O kişinin benim hayatımdan çıktıktan sonraki hayatı beni ilgilendirmez. Ne onun adına bir şeye üzülürüm, ne onun adına bir şeye sevinirim. Hatta haberim bile olmaz.
kişiliklere göre değişir bence sevginiz tükenip ayrıldıysanız ama onun kişiliğine şahsına karşı saygın varsa ve saygı sevgi çerçevesinde ayrıldıysam mutlu olmasını isterim tabiki ama severek ayrıldıysam beni hayal kırıklığı içinde bırakıp gitti ise başkası ile mutlu olmasını istemem kahrolurum ama beddua etmem hayatım bir ucunda tutarım yeniden... unutmamak lazım her acı bir tecrübe her bitiş başlangıçtır bu hayatta!!!
Bir haksızlık olmuşsa öncelikle karma borcunu ödeyecektir... Ödedikten sonra mutlu olsun tabii... Evrene güzel enerjiler aksın... Mevlana "Benim canımı yakanı yakma Allah'ım!" demedi mi...
Eğer yalanı yanlısı yoksa, dürüstse ama karakter uyusma sorunu yasamıssam varsın mutlu olsun.
Tam tersıyse pişman olsun gerı donsun de bır tekme vurayım.
Ben elimden geleni yaptiysam o yapmadiysa mutsuz olsun isterim ki oyle de olur. Ama bende bitmesini istediysem birbirimizi kirip uzmeden biten bir iliskiyse mutlu olsun isterim tabiki.
6 ay geçirdiğim eski sevgilim hep mutsuz olsun aradığını bulamasın inşallah. ama diğer eski sevgililerime bişey demiyorum allah gönüllerine göre versin :D
geberip gidebilir. Beni mutsuz ederek ayrılıp gittiyse neden mutlu olsun ki?
Mutlu olmayı hakediyor mu?
Etmiyor bence :)
Yani ben ilahi adalete inanırım biz ne istersek isteyelim Allah hakedene hakettiği şeyi yaşatıyor. Sadece mutlu olmasın diye bol bol dua ederim hak yerini bulur zaten dimi kardeşim ;)
Ben isterim. Benden göremediği mutluluğu eninde sonunda bulsun isterim. Zaten eski kız arkadaşlarımın hepsi benden ayrıldıktan sonra max 1 sene içinde evlendi. Bir sekilde kısmet açıyorum sanırım :)
Isterim mutlu olsun. Bencil olmamak lazım. * dünyasında herkesin mutlu olmaya hakki var zaten benim dogru inansim degilmis gitmis... başkasının dogrusu olabilir
Valla öküzün önde gideniyse eğer değil mutlu olmasını gebermesini isterim. Ama cici mi cici ayrılsak bile dostluğunu özleyeceğim bir arkadaşımıza bütün mutluluklar onun olsun ne diyeyim hayırlısı..
Ayrılık sanırım çok da önemsenmeyecek şeyler bırakır şimdiye ait...
Ayrılıktan kalan sadece geçmiş zamandır / ötesi hastalıklı bir ruh halinden öteye gitmez.
NEDEN İSTİYİM ölsün mümkünse zaten eskiden çıktıysak sevmişimdir ve ayrıldığımızda muhtemelen o ayrılmıştır.
:)))))
Tabikide istemem. bensiz bir ilişkisi olacaksa ölsün daha iyi. benden baskasinin olmasına katlanamam
Bende.
Egerki karsilikli anlasarak ayrildiysak iste yapamiyoruz olmuyo etmiyo filan ozaman isterim ama kotu ayrildiysak mutlu olsun ama pisman olmasinibisterim yinede
Mutlu olmasını isterim çünkü beddua etmeye bile değmez ne hali varsa görsün en iyisi ya da ne bileyim hatırladım şimdi eski sevgilimi allah bin belasını versin sürünsün
ben kin tutmam, kin tutmayı da sevmem, benden sonra ne yaptığı da beni hiç ilgilendirmiyor o yüzden isterse mutlu olsun isterse evlensin hiç umrumda değil...
Merak etmem. İster mutlu olsun ister olmasın.
Eden bulur.
Mantıgım mutlu olaun derken duygularım hayallerimi yıktıgı icin onunda hayalleri yıkılsın istiyorum. Benim beduam fena tutar kendimi zor tutuyorum.
Bana acı cektireni yıllar gecsede unutmam birgün fırsatını bulacam ve onun mutsuzlugumu gözümle görcem
Ayrılığa bağlı bir durum. Medeni ayrılan insanlar, mutlu olmasını isterken.
Acı çekenler, bırakın mutlu olmasını, öç almak için elinden geleni yapmaktan çekinmezler.
Ne isticem be allah onun bin belasını versin ölmesin sürünsün domuz
olacaksa da haberim olmadan olsun. Mutlu oldugunu ögrenince üzülüyom
Üzülme kız değmiyor.
Allah belasını versin bana yasattıklarını yasasın ne mutluluğu
Tabi can. :)
İsterim. Mutlu olsun ki sonra ben ebelerini siktiğmde o mutluluğn tadı damaklarında kalsın.
Yuva yıkanın yuvası olmaz.
Ahahaaaha :D
Mutsuzluktan gebersin, benim yanımda mutlu değilse gitsin başklarıyla mutlu olsun tabi olursa. Onu Allah bilir sadece.
Tum insanlar mutlu olmayi hak eder ki benim icin bir sekilde ozel olmus biri ise onun mutlu olmasini cok osterim
eğer iyi bir insansa isterim tabiki neden istemiyim benle oluyosa başkasıylada olmicak diye bişi yok..
Eski sevgilimi hala seviyorsam ve eski sevgilim olmasını ben değil de o istediyse tabiki de mutlu olmasını isterim.
mutlu bir hayat sürmesini dilerim. eğer benle mutlu alamıyorsa, mutlu olacak birilerini bulsun. niye kimsenin kötülüğünü isteyeyim. g*t müyüm ben?
bir tek dileğim var, mutlu ol yeter.
nereye mutlu oluyo la o nereye oluyo? ben mutsuz olmuşum ayrılınca kahrından gebersin yine mutlu olmasın... kıymet bilmez kız milleti nolacak. :d
şaka bir yana olmuş bitmiş. benim gözümün önünde mutlu olmadıkça sorun yok. :)
benle mutlu olmadığı için eskidir zaten. mutlu edebilseydim hala yanımda olurdu. ben onun mutlu olmasını istedğim için yanında değilim zaten. benım mutsuzluğum onun mutluluğuysa ben mutsuz olmayı yeğlerim..
:((
Tabiki isterim bir ilişki bittiyse bitmiştir herkez kendi yolunda benim mutlu olmayı hakettiğim gibi oda hakediyor ki benim geçmişimde kötü zamnlar geçirmeme sebep olmuş olsa bile öyle bir sıkıntım yok
Elbette ayrılma nedenimize göre değişebilecek bir durum ama ben yine de kimsenin mutsuz olmasını istemem yaa..
Duruma göre değişir, zuhaha :D
Eskiyse beni bağlamıyordur canı ne isterse yapsın ister mutlu olsun ister mutsuz :)
Kişiler bir birini tanır anlaşır, Anlaşamaz ayrılır.
Ayrılığın sebebi önemi Aldatma-aynı anda-zamanda başkasıyla flört etme olmuşsa beter olsun
isterim elbette herkesin kendine ait bir hayatı var ve ikimiz için ne hayırlıysa o olsun derim. gebersin falan... hoş değil. bencillik bu.
Kesinlikle mutlu olmalı benim hayatıma aldığım adam kötü bir şeyi hak etmiyor o benim için her zaman özel.
O hayatımda yokken nasıl davranıyorsam o şekilde yaşamaya devam ederim benden gittikten sonra ister gebersin ister eğlensin
Ben ömür boyu onun yasını tutamicama göre onunda bensiz mutlu olmasını isterim, hayat devam ediyor benim kaderim başkası onunkide başkasıymış :D
Hayır ayrıldıysak bensiz mutsuz olsun beni kaybetmek ona öyle bir koysun ki böyle nefes falan alamasın doğal olarak ölsün *
Çok ama çok kötü ayrldgmz için ne hali varsa görsün secenegini tercih ederm. Allah hrkese klbine göre versin ben onu deli gbi severken o gdip başkalaryla kırıstıyosa nasıl simdjkiyle mutlu olmasini isteyeblrm ki ne yasattysa onu yaşasın.
Allah Allah ya 1 yil sonra yasadiklarimi 5 yil sonra da adini unutacagim adamin neden mutlulugu istemeyeyim.
tabi isterim neden istemeyeyim ki, bende sonraki ilişkilerim de mutlu olmak isterim ve o da üzülsün istemem.
Açıkçası 'istemek' gibi bişey olmaz, çünkü umrumda olmaz.
Yani benim açımdan mutlu olsa da olmasa da farketmez, her ikiside şu an ki duygumu değiştirmiyecek.
Evet isterim. Mutlu olanları da var zaten. Neden mutlu olmasınlar. Benle olmadı diye başkasıyla da mı olmasın.. Allah herkese mutlu bir hayat versin der çekilirim bitince.
Gitti mi gönderdin mi? sorusuna göre değişiyor, o gittiyse bir yanlışlık yapmışsındır, sen gönderdiysen o bir yanlışlık yapmıştır :D
ne isterim ne istemem beni o şahsın varlığı ilgilendirmez ki? ilgilendirmemeli de. onun hakkında iyi ya da kötü bir düşüncem olmamalı
benden sonra ki hayatında mutlu olmasın çünkü büyük ihtimal seni üzüp ayrılmıştır o yüzden hep mutsuz olsun acı çeksin
intikam kin tutmak insanın kalbini köreltir kalp sahibine zarar verir yoğun kıskançlı ve artık mutlu olmayı bilmez zor olsada unutulmalı ve eski ilişkideki artı ve eksileri analiz edilmeli
olsun yav kinci değilim ben ne olacak o da mutlu olsun ama asıl düşünmemiz gereken kendi hayatlarımız bence.
Tabikide olsun. Biz denedik olamadık belki başkasıyla hayallerini yaşayabilir aynı şey benim içinde geçerli
İsterim. Şu an devam etmese de hem iyi hem kötü günler paylaşıldı mutluluğu benimle bulmak zorunda değil.
eğer hala ona karşı bir şeyler hissediyorsam mutlu olmasını istemem, sürünmekten gebersin isterim. ama eğer bir şey hissetmiyorsam umrumda olmaz, mutlu olsun ya da olmasın
Adi üstünde eski de kalmis benden sonraki hayatında mutluluklar hatta. Tabi aldatma varsa isin icinde bunu demem :D
Benimle değil de başkasıyla mutlu olacaksa ne gerek var buna başkasıyla mutlu olmayı geçtim başkasıyla bile olamasın g*vat
Hepsine saygı duydum ve duyuyorum.
Ve hepsinin uzak diyarlarda evli barklı ve mutlu olmasını diliyorum.
beni ilgilendirmez banane geriyo beni boyle sorular
Büyüksün abla.
BEnim yoluma bir daha çıkmasın da ne halt yerse yesin bana uzak Allaha yakın olsun ki kul hakkının cezasını versin