AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
Koçan kötü peki ondan farkın olsa daha iyi olmazmıydı.
Biliyorum üzgünüm :(
Bence bu işten en kârlı kocanı aldattıgın kişi çıkmış.
Yatmadım sadece sevdim.
pisliği pislikle mi örttün,,, daha da batırdın farkındasın değilmi,, artık bu ilişkinin sonu kanla biter,, en iyisi birbirinizden olabildiğince hızlı uzaklaşmak
tek başına biraz ahlaksız olan insanlar bir ayara gelince namus timsali. şerefsizler.
Aldatmayı aldatmayla temizleyemezsin. İyi örnek olmuyorsun.
İntiharla temizlemeye calıştım. 3 gün yogun bakımdaydım. O aşşalık kadınlarla fink atıyordu. Hala kalbim arada duracak gibi oluyor. Hasta oldum onun yüzünden. Bu daha iyi bir örnek dmi? Daha temiz.
Hiç boşanmak için avukatla konuştun mu? Tek taraflı dava açamıyor musun?
Evet. Babam beni buldugu yerde öldüreceğini söyledi. Kaç kadın öldü
O zaman hiç çaren yok öyle mi? İlla aldatacaksın.
Hayır aldatmicam.
Aldatmışsın zaten bacım. Tek çaren bu muydu diyorum bende?
hergün ağlamaktansa yalandanda olsa güldüm mutlu oldum. kimseyle yatmadım belirteyim.
Zor bacım gerçekten zor. Hakkında hayırlısı olsun.
sağolun
Aldatman onun icin bişe ifade edecekmi bari? bence nefsime yenildim de sen su işe.
Kimseyle yatmadım. Duygusal olarak baglandım sevdim öptüm sadece.
Gel de evlen ya hofff.. her gün negatif oluyor düşüncelerim
Sende eşini aldatıp ha bire terkedip, birde dövmemeye bak, sana bağlı bir kadın başkasına gitme ihtiyacı duymaz o zaman ;)
Ben onları yapacağımdan değil ki , yani bu korku yüzünden evlenmiycem muhtemelern.. ortalık cok kötü.. Elhamdülillah yalnız da yaşarız sorun değil.. yaptığın doğru bir davranış değildi hak vermiyorum sana. o haketmiş olsa da..
Fazla söze gerek yok kendin zaten yazarak özetlemişsin durumu: ''Ben pisliğim. Ama oda bir pislik.''
Boşver keyfine bak onun ki canda senin ki patlıcan mı? İyi yapmışsın..
yahu sen kac yasındasın ne zaman evlendin ne zaman soğudunuz birbirinizden de işler bu boyuta geldi?
son 1 yılda bu hale geldik.3 senedir evliyiz
İlk seferinde boşayacaktın. Seninde karakterinde sorun var kusura bakma. bir doktora görün
ilk seferinde diyorsunda belki seviyordu evliliğimi kurtarırım diye düşündü. s
Kurtarabildinmi
aldattıysa ve kötü davrandıysa haketmiştir. benden de destek aldın.
Hmmm goze goz dıse dıs kadınlardan korkulur vesselam
Kendine bunu yapmamaliydin seni anliyorum kirilmisliklarini hisdedebiliyorum ama keske onu bosasaydin bunu yapacagina
Kendinizi kullandırarak intikam alamazsınız kendinize edersiniz kişiliğine yakışan neyse onu yaparsın
Bende aldatıyorum rahat ol, sonra bu böyle gidiyor...
Ben senin kadar rahat değilim. Pişman oluyorum. Anlık kızgınlıkla hata yapıyorum. burada da şu an insanlar bana kızsın kendimi kötü hissedip hata yapmayayım diye yazıyorum.
Zamanla anlayacaksın dediğimi. Şimdi böylesin ama sonra daha farklı olacak herşey. Sen sonuna kadar haklısın. Yaptıklarında çok yanlış şeyler değil bakma. Türkiye şartlarına göre düşünmüyorum ben biraz global olursan anlarsın demek istediğimi. Pişman olma hak etmiş it. Kim bilir seni buna itecek neler yaptı şerefsiz...
Umarım seni anlayacak kadar yoldan cıkmam.
İkinizde koca bir pisliksiniz, canınız cehenneme lanet olasılar :D
Vücudundaki zorluklarla hastaneye git darp raporu al ve o raporla davanı aç
sana deger vermıyorsa bence aldatman normal ben hak verırım
rahatlamışsan sorun yok
son pişmanlık fayda etmez
bence nasıl mutlu olacaksan öyle davran
Intikam almak icin kendini boyle bir duruma sokmani yakistiramadim.
Biliyorum :(
Yinede senin yasadiklarini bilmiyorum elestirmek ne bana nede bir baskasina dusmez
intikam aldın mutlu musun? intikamını diğer erkeklerin altına yatmakla mı aldın?
yazıklar olsun.
Hayır mutlu değilim pişmanım. Ama bakasına aşık olacağım sonradan pişman olmamak için. o zamanda terkedeceğim.
neyse bu sizin hayatınız, birşey diyemem.
ama sonradan pişman olacağınız şeyleri yapmayın lütfen.
Onunla kaldıkca her gün intiharı düşünüyorum. Ölmek istemiyorum. Ne intihar nede kadın cinayeti olmak istemiyorum
keşke bu aldatmalar hiç olmasaydı...
ama o aldattı diye senin de aldatman çok yanlış, o günah işliyor diye sen de işliyorsun..
bunun hesabını nasıl vereceksiniz mahşer gününde, hiç düşündün mü acaba?
Allah kolaylık versin hepimize.
Bu yğzden pişmanım yoksa en pis şeyleri hakediyorda.
hakedebilir ama sizin yapmamanız gerekirdi...
umarım bundan sonraki hayatınızda biraz daha akıllıca düşünüp öyle karar verirsiniz...
Teşekkür ederim
ben teşekkür ederim
Ben sana tam destek veriyorum aldatani aldatacaksin helal olsun
Böyle deme nolur kendimi kötü hissediyorum :(
Sen niye kotu hissediyorsunki seni aldatip dayak atan buna zorlayan adi kotu hissetsin
Bana yakısmadı
Yakisti ya da yakismadi olan olmus aetik bu adamdan kurtulmaya bak
Çocuk yok sanırım intikam iyi olmamış
Çocuk olsa intikam daha mı iyi olucaktı
Onu kastetmedim.
boşanması daha kolay ve doğru olurdu..
adam kadınlarla gününü gün etsin, karşıdaki yapınca a a aaaa aldattı olsun..
nekadar bencillik.
Ama intikam için olmasaydı keşke
al birini vur ötekine, kurban olduğum Allah'ım herkese hakkettiği gibi hayat yaşatıyo.
Ben pisliğim. Ama oda bir pislik. Sen olayin farkindasin zaten
Kısas için değil de zevk için yapsaydın daha bir anlamı olurdu. Ama olsun biz de pişman değiliz.
ben olsam bende aldatırdım hatta donumu ona actırırdım iyi yapmıssın mk
yeme içme yatma vs bedava sigorta yok. sadece s2şmelik. istersen kik msg yükle beni ekle
id : yallnizben
vuuu çok tehlikeli ya aslında senle konuşmak isterdim
hayırdır kocanı baskja bırıylr mı aldattın yuh artık ne dıyeyım kesın yatmısındır baskasıylada tuhh pıslıkkk :P umaırm yattıgın adamdan hamıle kalırsında kocan ıkınızıde öldürür :P
keşke boşansaydın önce sonra ne istersen yapsaydın
güzelsin kaç papel bende gireyim😃
ne desem bilemedimki..
birini bulunca onu terketeceğim demişssin.. bulacağın kişiye yazık olur.. şimdiden ayrıl kendi hayatını kur zaten zamanla hayatına birileri girecektir. öylesi daha sağlıklı olur
ihanet öfkeyi öfke ise ihaneti doğurur!
yaptığın doğrudur diyemem ama hak etmiş fazlasıyla
Kadın haklı dağılabiliriz..
Günaha gireceğine boşansaydın ya
Boşanmıyor
Evlilikte soğutmayın beni ulannnnn.
Bende seni bekliyordum
Neden?
Boşver.
Derdi ne Peki onun?
Neden şiddet uyguluyor sana?
Çok bağrıyor kavga ediyor. Bende insanım benimde sinir ve sınrıım var. Konusunca sus diye. Susunca konus l*n diye üstüme geliyor. Deliriyorum. Oda vuruyor
Öğretim düzeyleriniz
Mesleğiniz nedir Peki?
İlkokul mezunu. Önlisans mezunuyum. Bununla bir alakası oldugunu sanmıyorum
Tam olarak bununla alakali.
Denklik yok aranizda.
Tersi olsaydu İletişim daha kolay olurdu.
Yani sen ilkokul mezunu olsaydin.
sen lisede unide okurken o hayatin vurdulu kırdılı yönünü gördü ve yaşadı. Şimdi de sana sunuyor işte gördüğü hayatı. ...
Anlıyorum.
Hata sende. Keşke ilk başta bunu farketseydin...
Keşke aldatmak değilde ayrılsaydın.
Allah senin gibi eşi kimseye vermesin.
Nası insanlar var ya şu dünyada
Bilemedimm... gonlun rahatsa yargilama.
Tam olarak nasıl aldattın?
Başkasıyla mı yattın?
hayır sevdim sadece
Neresini anlatiyim iki ucu boklu degnek
Sen bir orospusun :D rgerghfwehfuıwef :D
İyi yapmışın böyle devam
kısasa kısas yapmışın tebrikler
Evlenmicem evlenmicemm :/
Ozelden konusalim mesaj at
ben de seni günübirlik aktıma alabilirim
Ama yinede aldatılmayı hak etmiyor
Helal kız ; ) ben pisliğim o da pislik sözü içindi
iyi yapmışın doğru yoldasın
Hey dostum ikinizinde cani cehenneme
Seninde canın cehenneme.
Sonuçta seninde ihtiyaçların var
Sen ne diyon degisik
Onunda çok zikindeydi emin ol :d
sorun sende değil bizde tamam yenge
defol.
haklısın sen