Çok zor bir durum evet, belki böylesi daha hayırlı olmuş ama ne bileyim empati yaptığım zaman, ben olsam evet bende boşanma davası açardım, ama kapıyı çekip çıkardımda. Tamamen yeni hayata başlardım onu unutmaya çalışırdım. Yeni iş, yeni hayat kurmakta zaman alır kolay değil, bu zamanı değerlendirdiğimde illaki o sürede hakim bıkıp bizi boşardı. Böylece tamamen kurtulmuş olurdum. Aldattığın sürece o da o dayakları hakk ettiğini düşünecek hatta her türlü küfrü dayağı hakk ettiğini oh iyi yapmışım demesine sebep olmuştur. Ama hayatını ayırıp tekrar yaşamaya kalkmak ve bu zamanda boşansan. Zamanla yeni aşk olsa hayatında o daha beter olurdu bence. Hem kendine kızar hem de afetmezdi kendini, ki sende etme. Bu hareket ondan en güzel intikam almak olurdu bence. Ki çok feci insan bile olsa eminim yıllar sonrada olsa senin kıymetini anlayacaktı. tabiki bu benim fikrim
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılHer ne kadar yargılamamızı istesen de seni yargılamak bana düşmez, hele de böyle bir koca karşısında.
Ama beni kocam aldatsa, dövse, sövse, ailem beni kabul etmese ve duygusal boşluklarım beni sürekli yanlışa meyletse ne yapardım diye düşündüm.
Ondan ayrılmadan önce bir işe girerdim, kim bilir belki başka bir şeye konsantre olunca ve eşimle birbirimizi daha az görünce bir şeyler düzene biner. Binmese bile kendi kendime maddi yeterliliğim olması için deneyim elde ederim, mesleği oturtunca da ilk iş boşanma davası olurdu, o arada da geçinebilecek şekilde bir miktar birikim yapmış olurdum. Ona muhtaç değilsin, olmamalısın.
Boşanma davası açınca o her ne kadar ben boşanmak istemiyorum dese de kanunlar kadından yana. Aldatıldığına dair belgeleri ise saklamayı unutma.02 Yorumla
Soran+1 yılbelgelerim var. bütün paramı elimden alıyor. birikim ypamıyorum. sırf kafayı yememek adına calısıyoerum onada izin vermiyor
- +1 yıl
İzin alma biraz daha üstüne gelirse dövdüğünde polis çağır. Mecbur müsade edecek. Sen bu evlilikte hapis hayatı yaşamak zorunda değilsin. Paranı da bankada tut. isterse ağzını burnunu kırsın verme.
kaçtane aldatan kadın tanıdıysam eşinin aşırı ilgisizliğinden ve eşinin kötü davranışlarından. Çok yakın bir şekilde tanıdım bir çok olayınada şahit oldum ki tamamen hakeden bir adamdı. Boşanmıyor du üstelik erkekliğe sıra geldiğinde gel sevişelim ama sonrası hiç bir şekilde olmayan bit tipti. Tek düşüncem şu ki inş biz böyle olmayız da eşimizin her konuda hakkını veririz. Sonuç itibari ile eşi iyi 2 aydır ve aldatmıyor aldatmamayı evliliğini kurtarmanın peşinde. Üzücü bir durum tamamen. Tanıdığım aldatan kadınların hepsini buna zorlayan iten eşleriydi. Seninkide öyledir diye düşünüyorum. :( Umarım düzelir aranız çok kötü bir durum hem senin için hem onun için
63 Yorumla
Seni kimse anlamaz, kadını bu sürece iten unsur erkek,
Erkek adam hatununa sahip çıkar kollar çıkmış cahil erkek olacak dallamalar konuyu başlangıcından sonuna kadar bilmeyen atıp tutmuş.
Bırak kadını kendine sahip olamayan bir sürü erkek var erkek olun azcık l*n .
Kadına sahip çıkılır evlendim demek için evlenilmez.
Evlilik den soğuyan erkek büllünü kestirsin.
Evlilikten korkan bir sürü TOP dolaşıyor ortalıkta.41 Yorumla
Soran+1 yılAğzına sağlık
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Kocan tam bir i*nr özür dilerim ama. Aldatılmayı hak etmiş.
Ama keşke yapmasaydın o hak etmiş sen kendini düşürmemeliydin. Yaşattığını yaşar insan çünkü oda yaşamış işte. Keşke günaha girmeseydin itmeseydi seni. O yanlış bedenlerde günahı bulmuş zaten. Bir kadın boşuna aldatmaz ama keşke yapmasaydın. Allah kurtasrsın ne diyim20 YorumlaKendine yapılmasını istemediğin hoşnut olmadığın bir şeyi karşındaki kişiye yapmani Dogru bulmuyorum. Bosansaydin daha iyiydi emin ol. sen ona değil Kendine yapıyorsun. ..
60 Yorumla
+1 yılsen aldattin o aldatti.. Ancak bu noktadan sonra
bitmis olan iliskinin..
Sonu.. gelmis ise eger..
Bosanmaniz gerekiyor cunku hem kendine saygi duyman icin hemde hayatina devam etmek icin.
Ve eger bosanmazsan
bundan sonra olacaklari kabul etmis olursun ki
buda hayatindan vazgecmis oldugunu gösterir
kendin ve hayatin icin bir adim atmalisin05 Yorumla
Soran+1 yılBırakmıyor peşimi. Bende mutlu olmayı hakediyorum
- +1 yıl
yani birakmiyor derken
kendisi sizi istedigi gibi aldatiyor
sizde onu
ama kagit üzerinde evlimi kalicaksiniz
yani akil ve mantik üzerine olan hicbirsey burada islemis o halde
ama siz bosanmak isteseniz
aileniz size destek olmamzi?
Soran+1 yılEvet. Boşanacaktık. Seviyorum dedi bırakmadı. Utandım kendimden. Ama yine hayvanlaştı.
- +1 yıl
demekki o evliligi istedigini yapmak olarak görmüs sizi aldatiyor..
Ama bu iliskiye devam etmek
size zarar verir.
cunku saniyorum yaptiklarinizdan ötürü biraz pisman gibisiniz. yani intikam alma hirsiniz gitmis olsada
böyle devam edemez
Soran+1 yılEvet hırsım gitti. Ama bana öyle kötü davranıyorki az bile yatım diyorum bazen
Aldattiysa bosansaydin. Sende aldatarak kendi kaliteni kendi degerini dusurmussun. Smdi bosuna hirslanma ikinizde esitsiniz. Sen ne yaparsan o hakedio o ne yaparsa da sen. Umarim evladiniz yoktur yazik olur boyle anne baba sahibi olan cocuga. Allah islah etsin
10 YorumlaHatayı kendinde arama. Afedersin bir hayvanı bile bir kovarsın iki kovarsın üçüncüde yanasmaz yanına. Sende bosluga dusmussun arkadasım. Yapmasaydın iyiydi ama seninde mutlu olmaya hakkın var. Bosanmak istemiyosa bu hayatına devam edeceksin. Herkesle birlikte olma bence. Kendine dikkat et canım :)
00 Yorumlaİyi yapmışsın. Fırsatını bulunca kaçmaya bak. Bu tarz embesiller olmasa kadın niye aldatsin eşini.
Erkeklik demek gücünü eşinin üzerinde denemek değildir.211 Yorumla- +1 yıl
Bravo arkadasim aynen
- +1 yıl
Dogru tabiki ama iste bide onun suanki durumunda olmadan bilemiyoruzki burdan konusuoruz ama yani tamamen haklisin katiliyorum sana öyle bir pisligi cekmemeli
Soran+1 yılburası avrupa değil devlet kadına sahip cıkmıyor. şu an bırakayım dedim ne yapıcam hadi bana akıl verin?
- +1 yıl
Kardesim senin hic akraban kimsen yok mu veya arkadasin. Hicbiri yoksa git emniyete anlat durumu kadin siginma evleri falan var sen yeterki kurtulmak iste yani bir adim at
Soran+1 yılHayır kimse yok. adımı atsam ne yapıcam sıkısıp kaldım
Soran+1 yılGüvenemiyorum o tür yerlere. Girmek çok zormuş
Soran+1 yılÖyle yapyorum.
+1 yılAllah yardımcın olsun ne diyelim o da yapmış hata sende yapmışsın yapmayıp ta ondan bir farkın kalsaydı keşke ama iş işten geçmiş artık. bence ikinizde birbirinizi haketmiyosunuz birbirinize artık hayrınız dokunmaz o yüzden polise veya sosyal yardımlaşma kurumlarına başvurursan yardımcı olurlar sende kurtulmuş olursun kadına şiddet artık suç biliyorsun cezasını alır.
10 Yorumla
+1 yılHiç bisey sebepsiz değil bazı hatalar varki bilirsin yanlış aoldugunu ama o hatayı yapmadan deşarj olamazsın bir adam bir kadını sevmese bile eğer nikahlinsa namusun denktir buna hürmeten değer verir kadına eğer vermiyorsanda ayirirsin yollarını herkes kendi hayatını sürer siz aldattınız diye burada namussuz damgası vururlar o.. pu derler ne derlerse desinler siz cinsel isteğiniz ya da para karşılığı değil hayata karşı kozunuzu cektiniz
10 YorumlaDogru yapiyosun diyemem. Ama o aldatiyosa seninde aldatmak hakkinda sana aldatamazsin diye diretemez :/ seni kullanip duran biri sende cok buyuk psikolojik travmalar birakabilir birak kendini rahat tut. Bence o senin kocan olmayi haketmiyor bile. Hic dusunme uzaklas onadan :/
10 YorumlaZor!! Zor demek bile bazi konularda o kadar basit ki.
Yaptigi kesinlikle dogru degil. Bence bir insan yaptigi yanlis kendine yapar ama belliki sen cok kirilmisin.30 Yorumlaaldatmanı asla tasvip etmiyorum o konuya girmicem. fakat boşanmıyo dövüyo demişsin. her kızın arkasında sağlam bir ailesi olması lazım yoksa böyle eziyet çekiyo eşinden evlenen her kız
716 Yorumla
Soran+1 yılAilem yok arkamda. Sildiler beni boşanmak istiyorum diye.
Soran+1 yılBöyle insanlarda var. Hiçbirşey yolunda gitmiyor. O kadınlardan biri olmak istemiyorum
Soran+1 yılHayır kims yok
Soran+1 yılgeri gönderiyor.
Soran+1 yılBenzer seyleri annemde yasadı. Kimseye güvenemiyorum artık babama bile.
Soran+1 yılçaresiz kaldım :( sadece cesarete ihtiyacım var
Soran+1 yılCahil insanlar. Aramızı bozmada büyük rol oynadılar. Eski karısını bile soktular aramıza
Soran+1 yılbilmiyorum hiçbişey bilmiyorumm :((
Neden onunla aynı seviyeye indin ki? o kendini aldatmış.. sende kendini aldatmışsın... Bence bir an önce boşanmalısın... sonu cok kötü olabilir bu gidişle...
20 YorumlaBenim gibiler yüzünden diye yazmışsın.
senin ben bir suçunu göremedim bu anlattıklarında.
sen sana yapılanların bedeli olarak kendince bişey yapmışsın o adam değil adam sıfatı kullanman biz adamlara hakaret olur o ne oldugu belirsiz bir varlık.
kendini öyle bir insanın yanında ziyan perişan etme. bukadar çektiğin yeter önüne hayatına bakma zamanın gelmiş.
ne burada nede dışarıda kimsenin seni yadırgamaya yargılamaya hakkı yok.00 Yorumla
+1 yılulan arkadaş bizde kadın okadar değerlidir ki, elindeki küçük poşetleri alır hiçbirşey taşıtmayız. aldatmak nedir görmedik duymadık, aldatan olursada cezasını büyük kestiler. başka kadın nedir tövbe haşa. bu insanlar eşlerine nasıl davranıyor böyle dövmek falan kadına el mi kalkar. o ne yaparsa yapsın keşke sen yapmasaydın. çoluğun çocuğun varsa onların yüzüne nasıl bakacaksın?
04 Yorumla
Soran+1 yılpişmanım :(
- +1 yıl
çocuk varmıydı?
Soran+1 yılhayır
- +1 yıl
hmmm daha iyi
Şartlar ve olaylar, Kim olduğumuzu etkilemiş olabilir. Ama ne olduğumuzdan kendimiz sorumluyuz..
İnsan nasıl yaşarsa öyle ölür; nasıl ölürse öyle dirilir; nasıl dirilirse öyle haşrolur.10 Yorumlaaldatmak bir çözüm değildir. bir cezadır. insan ilk başta kendisine verir bu cezayı. sonra aldatmaya giden yollar vardır. bu ilk başta bizi birlikte olduğumuz insan sevk eder bu yollara. burada bir eşik vardır. bu eşik kimi insanlar için yüksek kimi insanlar için düşüktür. ama intikam için aldatma kullanılmamalıdır. duygusal boşluklar bazen elimizdekinden daha büyük kayıplara sebep olurlar. keşke farklı şeyleri konuşabileceğin biri olsaydı yanında. aldatan aslında kendisini aldatmış olur.
00 Yorumla
+1 yılburada en kârlı olan birlikte olan kişi. o seni aldatti sen onu aldattin. o pislik sen pislik. o seni dövmüs falan. eee adamda gelmis seni becermis gitmis. arada kaynamis. madem böyle bunalimdasin. gerçek sevgiyi duygusal olarak ara madem. senin ihtiyacin olan sey becerilmek değil. insan gibi sevilmek ve saygi duyulmak. biraz mantığın olsa bunu bu şekilde yapardın. madem bisey yapiyosun.
04 Yorumla- +1 yıl
Evet buna kesinlikle katiliyorum. Adai kendinden faydalandirmis oldu
- +1 yıl
Eşimi aldattim deyip. burada mal mal soru sorup. yanlis anlama oldugunda. ne hakla salak herif falan diyosun l*n bana. sktr git. millete artislik yapiyor. beynini sktigim
Soran+1 yılbelirttim defalarca yatmadıgımı dengesiz.
- +1 yıl
sadece soruyu okudum. baskalarinin cevaplarindan banane. ne halin varsa gör. yazma daha bisey
+1 yılKonuya aldatma ya da aldatılma olarak bakmıyacağım okadar şiddet görüp halen daha o evde nasıl durabiliyorsun ailenin yanına neden gitmiyorsun ya da savcılığa polise neden başvurmuyorsun gerçi onlarında korumaları aşikar ya
06 Yorumla
Soran+1 yılPolis geri gönderiyor ailem yok. Kimsenin kimseyi korudugu yok
- +1 yıl
Ne diyeyimki bilemedim zor bir durum hiçmi sana kol kanat gerebilecek bir yakının yok birde inşallah çocuk yokturdur onun psikolojisini düşünemiyorum bile
Soran+1 yılhayır yok. hiçbiri yok hiçkimse yok
- +1 yıl
Peki tam olarak senin bir planın var mı
Soran+1 yılHayır yok elim kolum baglı düşünemiyorum artık :(
- +1 yıl
Evlenince ailen sana sırtınımı döndü doğruyu söyle
O senı aldattıgında direk mahkemeye gitseydin hemen boşardı mahkeme bide polis isterdin olur biter kimsen yok mu senin
13 Yorumla
Soran+1 yılYok olsa böyle olmazdı.
Soran+1 yılSağolun
Aldattiysa kesinlikle dogru yapmissin. Aldatani aldatmak haktir. Ancak oyle adil olur.
30 YorumlaÇok kötü şeyler yaşamışsın kıyamam sana :( olan olmuş artık, ama yorumlarındanda farkettiğim kadarıyla nefret kin hırs hepsi var sizde, ama arkasında ikinizinde birbirinize olan sevgisi var, inan buna. Sadece bunu göremiyorsunuz, zaman herşeyin ilacıdır, Allah yanında olsun kardeşim
11 Yorumla
Soran+1 yılSağolasın
+1 yılİyi yapmışsın. O adama az bile. Şeref yoksunu herif.
30 Yorumla
+1 yılÖncelikle geçmiş olsun. Cidden yaşadığınız şey kolay değil. Yaşamadan anlamak zor. Anlayınca da yaşaması zordur muhtemelen. Hatalar yüzünden hata yapmışsınız bunun farkındasınız ama artık önünüze bakın derim. Aileni arkana al boşan o adamdan. O istemese bile boşanabilirsin. Sonra da hayatına bak yeni biri olur veya olmaz. En azından huzurun olur.
00 YorumlaKendince çok haklısın, onu terket ve seni hakeden birini bul bence.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 404 cevap paylaştı. Böyle bir ilişki olur mu karşim medeni insanlar gibi konuşun ayrılın her ne kadar pek inanmasamda bu ülkenin bir takım yasaları var illaki bir çözümü vardır.
02 Yorumla
Soran+1 yılBırakmıyor ne yapayım? Yasaların canı cehenneme kadını korumuyor koruyamıyor. Ailemde o pislikte bela oldu basıma. Siddet gördüm aynı bokları yemeye devam etti. Susup kendimi yedim bitirdim. Ölmeyi denedimmm ölmeyi. Yasak pislik.. Ama hayatta tutuyor.
- +1 yıl
Anlıyorum seni karşim ama bir şekilde kadının yanında olsada olmasada bu şekilde hayatta çekilmez neticede. Bu yüzden bu işlerden iyi anlayan bir avukat bulmalısın ve ona danışmalısın çünkü kendine yazık değil mi? Bir yudumluk ömürde insanlar mutlu olacak şekilde yaşamalılar. Evet bela olmuş olabilir ama illaki bir çözümüde vardır karşim sen araştır çabala..
Keşke onun yaptığını yapmasaydın. Kendini de boşu boşuna pislik gibi hissediyorsun. Çıkar at onu hayatından
30 YorumlaSeninde yaptığın ne kadar yanlış bile olsa o koçan olacak herif hak etmiş diye düşünüyorum.
Senin açından üzülüyorum Allah yardimcın olsun.
O serefsizide Allah kahretsin02 Yorumla
Soran+1 yılSağolun
kardesım senı aldattı dıye aldattın nasıl namus yoksunusunuz anlamıs değilim adam senı aldattıysa bosanırsın olur bıter... o namussuzluk yaptı sende intikam için namussuzluk yaptın... vay anasını sizin gibi mikroplar tiksindiriyor benı bu hayattan...
10 Yorumla
+1 yılYanlış yapmışsın.. Çok yanlış. O hatasını çekecekti. Elbet çekecekti. Sen ona kendince intikam alarak farkın kalmadı. Allah Affetsin..
11 Yorumla
Soran+1 yılBiliyorum.
Böyle intikam mı olur ya, rezillik bu yaptığın, ben erkek olarak eşimi aldatamam sen bir bayan olarak nasılmbu kadar rahatsın hep yapıp hem burada yazarsın, snin gibileri asmak lazım tandoğan meydanında
14 Yorumla
Soran+1 yılKınayın efendim kınayın başınıza gelsin inşallah.
Soran+1 yılOnunla benim aramda o.
Kimsenin seni yargılamaya hakkı yok yaptıklarından dolayı. En büyük mahkeme insanın vicdanıdır. Eğer orası doğru yaptın diyorsa ve sen huzurluysan kimsenin söylediklerine aldırma.
00 YorumlaValla evlenmekten korku nedenlerimden biride bu. İnsanlar çiğ süt emiyor.
Nasıl güven oluşacak bir daha? Hoş mu bu. Onuruna leke sürdürmektense neden boşanmadın.02 Yorumla
Soran+1 yılAdam boşanmıyor diyorumm
+1 yılBoşver artık bundan sonra sende kafana göre yaşa, bak mantıklı doğru olan neyse ona göre yaşa, bu saatten sonra hiç değilse yaşamdan bir nebze zevk al. ve film nerde koparsa orda bırakırsın..
10 Yorumla
+1 yılIyi yapmisim serefsizi bosan bir an evvel cocuk var mı
15 Yorumla
Soran+1 yılYok cocuk olmuyor.
- +1 yıl
Him bence bir sekilde def etmelisin pisligin tekiymis bölesinden herseyi bekle bian evvel ayrilmalisin
- +1 yıl
Bacim kurtulmak isteyen kurtulur allahin izniyle ailende nasil aileymis yahu ben anlamiyorum böle insanlari cocukta yokken bir yolunu bul sktret serefsizi yazik deilmi sana
Soran+1 yılAniden olmuyor biraz birikim yapıp kendimi sağlama almam gerekiyor
- +1 yıl
Anladim yukarda yatmadim demissin peki nasi oldu ozaman
+1 yılHaketmiş en doğrusunu yapmışsın sen. Burdaki hakaret edenlere aldanma
10 Yorumla
+1 yılOna bu şekilde karşılık vermen senin yanlışın olmuş bence kendi düşüncem olarak. O yaptı diye aynısını yapmak zoruna değildin, en kolay yoldan boşana bilirdin.
00 Yorumla
+1 yılSen aldattın o boşanmak istemiyor. Alan razı veren razı. Bize ne demek düşer ki..
20 Yorumlaİyi yapmışsın, ciddiyim, seni aldatıyorsa sende aldat, salla gitsin keyfine bak. Hata falan değil, burada ki yobazlara aldırma sen.
00 Yorumla
+1 yılAldatmanın izahı yoktur. Ama kendince haklı olduğun yanlar vardır tabi ki. Onun da seni aldatırken döverken kendince kendi sebepleri olduğu gibi..
02 Yorumla
Soran+1 yılDayagında izahı yoktur.
- +1 yıl
Aldatmanın izahı varsa dayağın da vardır. ikisi de birbirinden beter. Bence sen aldattığın için pişman değilsin. Birini bulunca onu terkedecegim demişsin bu sözünden yeterince açık.
Ama belli ki o da pişman değil ki ne ihanet bitmiş ne dayak. Sen bir an önce boşanma davasını aç, ihanet ve dayak olduğunu söylersen bir şahit de bulursan hakim sizi boşar. Emin olabilirsin.
Ne iğrenç insanlar var ya hadi bir asam hataya düştü tamamda senin yaptığında karaktersizlik çok ucuz ve adisin ya...
13 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim.
- +1 yıl
Düsmesin hataya hic bir kadin kendine hakaret eden assagilayan bir adamla ayni yatagi paylasamaz. Ve herkes yapabilir hic yapmam diyen insanlar malesef hic yapmam dediklerini yapmadan gebermiyorlar.
Soran+1 yılAdam gaylere bile yatalım diye mesaj atan bir adam. Haketmiyorum l*n o iiğrenç şeyinin bana te3cavüz eder gibi almayı. Anlamazsın sen. İnşallah sebepsiz yere aldatılırda aklını yitirir hata yaparsın. O zaman beni anlarsın
+1 yılSenin ondan bir farkın yok...
Kötülüğe iyilikle karşılık vermektir asıl olan iyilik...
Neyse bişi yapılmış olmuş bitmiş tövbe et Yaradandan af dile..
Tabi tercih senin yinede..30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEşiniz Haketmiş olabilir ama keşke kendine saygından böyle bişey yapmayıp, ayrılma imkanın varsa ayrılsa idin. Sonuçta Herkes kendine yakışanı yapar..
70 Yorumla
+1 yılkadınların intikamı hep böyle oluyor nedense.. yakın bir bayan arkadaşımda sırf bir çocuktan intikam almak için o çocuğun en yakın arkadaşı ile yatmış.. nasıl bir intikam anlayaşınız varsa artık.. *_*
00 Yorumla
+1 yılKeşke onun seviyesine inmeseydin. O zaman vicdanın daha rahat ayrılırdın oradan. En azından bir ders almışsındır takma kafana.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılikinizde hata yapan insansınız ve hatalardan ders alabildiği kadar insandır, insan
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklsınız.
+1 yılOnun sürekli aşağılamasına karşılık bunu sürekli yapmayı düşünüyor musun
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır. Kendimi kötğ hissedip pişman olup aynı hatayı tekrarlamamak için bu soruyu sordum. Bana yaptıgımın yanlıs oldugunu tokat gibi suratıma vurcak kımsem yok. Aslında hiçkimsem yok. Sadece biraz sevmek sevilmek istedim :(
+1 yılHerkesin günahları var, o değil de...
Kocanız aşağılık bir adammış. Ve sizin de ondan aşağı kalır yanınız yokmuş.10 Yorumla
+1 yılIyi yapmışsın şimdi rahatlamissindir biraz. bende aynısını yapardim
22 Yorumla
Soran+1 yılHaketti. Ondan nefret ediyorum
- +1 yıl
Anlıyor um. seni
+1 yıliki tarafıda dinlemeli, seni niye seks için aldattı doyuramadın mı? bide günü birlik kadınlar demişin o kadar mı kötüsün sahip çıkamadın kocana, oda adam değilmiş hic bir kadın erkek aldatılmayı hak etmez
01 Yorumla- +1 yıl
burda ah kam kesenlere boş koy kimse her neyse o başına gelmeden yaşamadan anlayamaz
buradaki yorumları okumıyacağım herkes bol keseden konuşmuştur keşke aldatmasaydın ama psikoljik olarak zor bir durum yaşamışsın inşallah hayatın düzelir mutlu olursun belki eşin olacak kişinin kafasına dank ederde seni yeniden kazanır
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 897 cevap paylaştı.
+1 yılOnun seviyesine düşmüşsünüz. Tebrikler. Seviye atladınız.! ¦¬)
11 Yorumla Boşanmal istiyorum ama boşanmıyor diyorsun.
Sen gerçekten boşanmak istesen ve şiddet gördüğünü belirtsen ve bunuda kanıtlasan zaten onun istemesine gerek kalmadan boşanırsın.07 Yorumla
Soran+1 yılBabam beni vurur.
Soran+1 yılEvet. onun evine dönsem durum farklı olmayacak. nefes aldıgım için bile şiddete marz kalacagım
Soran+1 yılElazığ
Soran+1 yılevet
allah yardımcın olsun çocunuz varmıydı umarım yokdur emanete hıyanetlik etmişsiniz
04 Yorumla
Soran+1 yılHayır yok. Hamileyken aldatmıştı. Bebeğimi kaybettim onun yüzünden.
Soran+1 yılHayır :(
+1 yılAllah kocanin belasini versin iyi bir sey yapmamissin ama
10 YorumlaTakma kafana. O bilememiş kıymetini. Sen ona vermişsin şansı, değerlendirememiş.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 397 cevap paylaştı.
+1 yılatara atar gidere gider olmus hak edenı hayatına hak edenın hayatına sokucaksın zaten
12 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle olmasi gereken herkes ektigini bicer
- +1 yıl
katılıyorum sana @shewolf0808 yoksa durduk yere aldatılmaz
+1 yılBence iyi yapmamışsın ama bundan sonra başka erkeklerle beraber olmak senin için zevk meselesine dönecek söyleyim... Bir laf burdan söylüyemiyorum ama özelden söyleyim istersen o lafı sana
04 Yorumla
Soran+1 yılbirliktelik değil sevmek sevilmek istiyorum ben :(
- +1 yıl
Sen sevilmek istememişsinki. O seni aldattığı için aldatmışsın intikam almak için yapmışsın. Kullanıldığının farkındasındır eminim... Erkeğe bir şey olmaz bu konularda bunu iyi bil.
Soran+1 yılfarkındayım:/
- +1 yıl
ok beklerim
adam seni aldatmış umrunda bile değilsin adamın senin oni aldatman adamın umrunda bile değilki başkasının altına yattığınla kaldın
10 Yorumlaaldatanı aldatmak daha büyük bir serefsizlikdir bana göre madem o aldatmış bunu ispatlayıp bosanabilirdiniz hemde tamamen kolay bir şekilde olurdu bu iş sizin gibileri yüzünden ortalık kaynıyo.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBoşanmaya çalış. Çok zor evet karşı taraf yüzsüzlük yaparsa boşanma süreci uzarda uzar. Onu polise şikayet et doktordan rapor al.
10 Yorumla- Devamını Gör (65)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar