Umarım şimdi anlaşılmışımdır.
Bir erkeğe ayrıldıktan sonra kıymetini bilmesi için nasıl bir ders verilir?
Umarım şimdi anlaşılmışımdır.
hatayı işleyen senmişsin. o yüzden senden ayrılmış adamcağıza hala daha kıymetini bilmesi için ders vermek istiyorsun öyle mi? yani sıçtın birde üstüne tüy dikecen. arsızlığın ve çirkefliğinde bu kadarı...
(senin yaptığın harekete gayette seviyeli bir yorum bu.)
Soruyu anlamamışsınız
güzelce anlat o zaman.
bir şey bozulmuşaranızda işin büyüsü belki bu geri dönüşler nafile bence eskisi gibi olmaz çok azı başarabiliyor bunu zamanla çıkart diyecem sana ama onuda becerecek güç yok şu an sende gibime geliyor
erkekler üzülmez ki ayrıldıktan sonra umurlarında olmaz ben çok gördüm böylelerini ayrıldıktan sonra suçu kızda ararlar belki gitmek zorunda kalmıştır yaptıkları hatalarını artık tahammül edemiyordur
Cevap
7Cevap
selam hanfendi eger ki onu iyi tanıyorsan ve devamlı yakınlardaysa onun sevdigi şeyleri yaparak ve devamlı neşeli davranak gönlünü alabilirsiniz diye umuyorum
aklı başında bir kızın yapacağı şeyler değil bunlar
Aklım başımda çok şükür sorumu anlaşılmadı herkes ayrı kafadan
aklın başında olsa elinde olmayan bir şey için kendini bu kadar parçalamazdın neyse kolay gelsin sana anladını umuyorum...
Elimde olmayan şey nedir
o'dur
Sevseydı zaten bırakmazdı Neyın pesındesın sen, Kıymetını bılse zaten ayrılmaz
Ayrılan taraf kadın
o daha kotu işte. madem ayrılıyon daha neyın kıymetını bılsın dıe urasıuyon kı sen siz kadınlar acipsiniz ya
Ayrıldınız mı şimdii ne kadar oldu?
6 ay olacak
Hiç peşinden koşmadımı
"bu egoları şişirsekde mi saklasak"?
Bir bayan olarak sende mi anlamadın üzüldüm valla.
Hayır gayet iyi anlıyorum kadınım çünkü. Bak bizim içimizde küçük bir çocuk var, ilgiye aç bir çocuk, hep ve hep ilgi istiyor, igisiz bırakıldığında, şekeri alınmış çocuk gibi ağlamaya başlıyor, tüm şirinliği gidiyor canavarlaşıyor, ne karşıdaki kişiye huzur verebiliyor ne de sahip olduğu beden mutlu olabiliyor. O çocuk önce seni üzüyor. Şimdi sen bu adamın seninle ilgilenmesini istiyorsun, daha dorusu küçük çocuk istiyor; işte o küçük çocuğu ben ego diye adlandırıyorum. İllahi o adam olsun, o adamdan ilgi gelsin vs.
Yine de sorunu cevaplayacağım. Çünkü dediklerimin anlaşılmadığından yüzde yüz eminim. Bari sana yardımcı olabileyim (umuyorum).
Zaten sen farketmeden 12 den vurmuşsun, tatlı , cici , ilgili, şefkatli kız olmuşsun ve ona aniden sırtını dönmüşsün, sana alışmış ise ve senin yanında huzur duygusunu katmış ise o zaten yokluğunu hissedecektir, ve aniden tutku ile dolacaktır. Ama bu dönemde gerçekten ona karşı sessiz olman "nispet yapmaman" gerekiyor. Senden hiç bir haber almamalı, iyi misin kötü müsün bilmemeli (mesaj atmamalısın), olurda karşılaşırsan alabildiğine duygularını gizle, (ne nefret olsun ne aşk) düz ve sıradan. Eğer sana alışmış, huzur bulmuş ve biraz olsun duyguları varsa, o zaten yana yakıla ardına düşecektir ama eğer yoksa, ağzında kuş tutsanda, bağırsanda çağırsanda hiç bir boka yaramaz.
Çok iyi dile getirmişsin gayet iyi anladım benzetmende yerinde oldu.
Herkes ilgi ister ve bekler. Bu kişi bana karşı ilgili VR barışmak istiyor bunda sorun yok. Ben hatalarını anlmasını istiyorum konuşmak çözüm olmadı hiç dinlemiyor beni nasıl davranmak lazım ben buna çözüm arıyorum.
Bu hataların ne olduğunu bilmiyorum gerçekten haklımısın değil misin onuda bilmiyorum ama bildiğim ve adım kadar emin olduğum bir şey varsa oda "bir erkeğe baskı yapmadığın sürece birşeylerin daha hızlı ilerleyeceğidir."
Ders vermen pek mümkün değil.
Hiç mi şans yok
gidene kal kalana git demem.
Baskasiyla olarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar