Eski sevgilimin gereksiz davranışları? Lütfen bir çözüm verin (uzun)?

eski sevgilimle baya büyük bir kavga sonucunda aramız açıldı. O gunden beri aramız çok kötü. Sonra barışmak istediği iiçin barışmıştık ama eskisi gibi olmadığımız için ve hala soğuk davrandığı için bu sefer ben ayrıldım. Ayrıldık ama sürekli mesaj atıyor. benim bildiğim mesaj atan kişi barışmak için atar mesajı ama bu sanki atmış olmak için atıyor hiçbir yakınlık göstermiyor ve attığı mesajlarda duygusal mesajlar oluyor hep. Bende demekki seviyor diyip konuşuyorum Mutlu oluyorum attığı için ama bu seferde yine soğuk davranıyor yine üzülüyorum.. Gecen gun yıne burama kadar gelip silmiştim heryerden o da facede en son knuşamlarımızı attı dün son vedamda böyle olsun gıbısınden. ama yine soguk davranınca en sonunda gerçekten sıkıldım bu davranışından hem kendi mesaj atıyor hem soğuk davranıyor barışmaya yanaşmıyor diye dün uzunca bir veda mesajı atıp kendıne iyi bak şimdi beni silebilirsin dedim o da silmeme ya da veda etmene gerek yok ne zaman ihtiyacın oldugu zaman ben burdayım dedi.. yine üzüldüm. ondan sonrseni sevmediğimi mi sanıyosun falan dedi bide sevdiğini söyledi tam düzeldi derken yine bir garip davranmaya başladı.. Ne yapmam gerek kendi haline bırakmayı bile denedim yazmadım birşey hiç o yazana kadar ama yine kendi yazdı bu sefer yine mesafeli. Ayrıldığım içinmi böyle? Kırgınmı bana ne zaman düzelicek? Eskiden arkadaştık o beni seviyordu ama ben ona arkadaş gözüyle bakıyordum o zamanlar o kadar üstüme düşüyodu ki anlatamam. Ne zaman çıkmaya başladık bir süre sonra böyle oldu arkadaşlarıyla vakit geçirir oldu sürekli.. Sorunca da benim hatam haklısın diyor. Anlamadığım tek nokta ayrılsam yine mesaj atıyor bir şekilde yine kendini hatırlatıyor unutturmuyor attığı mesaja cevap vermesem ertesi gün yine yazıyor cevap versem mesafeli konuşuyor. Ve bende böyle olaylardan arada kalmaktan nefret eden biriyim ya barışırız aramızdaki herşey düzelir eskisi gibi oluruz ya da ayrılırız tüm iletişimi keseriz. Ne yapmam gerek nasıl bir davranıs göstermem gerek?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada benim ayrılmam da onun sucuydu ama ne zaman senın yuzunden ayrıldık dersem ya cevap vermıyor ya da geçiştiriyor takmıyor. bir türlü kabullenemiyor. Bitsin diyorum tamam bitsin diyor takmamış gibi davranıyor ama ertesi gün mesaj atıyor
Eski sevgilimin gereksiz davranışları? Lütfen bir çözüm verin (uzun)?
Cevapla