• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Bir mesajla ayrıldı benden? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Bir mesajla ayrıldı benden?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgi Soruları Ayrılık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

75

Cevap

120

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • izmirmelek
    izmirmelek Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Tek yapacagin önüne bakmak. İllaki canın acicak ama gecicek merak etme herşey gecicek

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Umarım bana dua edin başka çarem yok :/

      Yorumla
  • AloneCat
    AloneCat Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    muhakkak baskası vardır. aldatmamak ıcın ayrılmıs senden.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bu olmadığından eminim gerçekten

      Yorumla
    • AloneCat
      AloneCat
      +1 yıl

      cıddıysenız, baskası yoksa aklından zoru vardır ayrılıosa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşten bana vakit ayıramıyordu, ailevi sorunları çoktu. Ben hep anlayış gösterdim ama olmadı.

      Yorumla
    • AloneCat
      AloneCat
      +1 yıl

      işle aile bahanedir sevmeyen için. tuvalette konusur yıne konusur ve ınsan en cok sevdıgıne anlatır herseyını. tek taraflı ılıskı zaten cokmeye mahkumdur. o senden once davranmıs. sen yorulup ayrılıcaktın zaten.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle böyle olacaktı. Onu idare etmekten bir gün bıkacaktım. Ortak arkadaşımız ayrılık mesajından önce bana mesaj attı, sana bişey diycem ama üzülme diye. Söyle dedim. Bundan sonra iş yüzünden buluşamayabilirsiniz dedi. Olsun ben beklerim ilgisini eksik etmesim yeter bana kalbimle seviyorum çünkü dedim. O da ne desem bilemedim dedi. Sonra ayrılık mesajı geldi.

      Yorumla
    • AloneCat
      AloneCat
      +1 yıl

      hayırlısı olsun gulum

      Yorumla
  • etkigirl
    etkigirl Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    keşke sadece tamam demeseydin , sevdiğini belli etseydin.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O beni silmiş zaten, hangi kelimeyi hangi cümleyi kurarak amacıma ulaşabilirdim ki?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Isinden dolayı ilgilenmemek yok aslında içinden gelmiyormus. Yoksa açıp iki dakika konussa işinden geri kalmıyor. Sen anlamamis sin.

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben biraz safımdır, keşke böyle olmasaydım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende oyleyim :((

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hemen kanarım her şeye, kendim gibi sanarım. dünyamın merkezi yaparım. keşke yapmasaydım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Oradan kaybettin işte. Elinden uçup gidecekmis sin izlenimi vereceksin. Fazla da anlayışlı olma sor sorgula.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çok anlayışlıydım. aşırı hemde. gün içinde mesajlarımı görüpte cevap vermezdi. işi gücü var çocuğun derdim bişey demezdim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ezik davranmis sin işte. Cevap vermemek nedir. Boşver üzülme ondan sana birşey olmazdı zaten belliymis. Üzme boşuna kendini.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl üzülmiycem bilmiyorum ama deniycem çok sağolun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim. Baştan ilgisizligiyle belli etmiş aslında. Boşver sana değer veren biriyle ol.

      Yorumla
  • mrtkartall
    mrtkartall Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    ya çok değer veren çok üzülür o yüzden zaten seni bitirmiş hiiiç küçük düşürme kendini... bu arada ne zamandır birlikteydniz?

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      4 ay o kadar uzun değildi

      Yorumla
    • mrtkartall
      mrtkartall
      +1 yıl

      olabilir canm demekki beklediği etkiyi yaratamışsın...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • göksue
    göksue Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    İyi oldu bende kırılma diye seni sevmeye çalışıyordum hakkına girmemisim demekki yazardım ben olsam kendimi senin yerine koyunca.

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yalan söyleyemezdim. İçimdeki her şeyi tek bir kelime sığdırdım. Tamam..

      Yorumla
    • göksue
      göksue
      +1 yıl

      Yok yalan olmaz o onun hakkı olur ama iyi yazmışsın sen boşver.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sağolun. Benim yaramı iyileştiriyordu. Ama o da gitti henüz 4 ay olmuşken. Eskiye döndüm elimde değil.

      Yorumla
    • göksue
      göksue
      +1 yıl

      Ne hissettiğini anlıyorum canım kendini yalnız bırakma her yalnız kaldığında daha bir düşüncelere dalarsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Arkadaşlar sağolsun yalnız bırakmıyolar ama taa ki başımı yastığa koyana kadar

      Yorumla
    • göksue
      göksue
      +1 yıl

      Zamanla geçecek inşallah bitanem.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok sağolun

      Yorumla
  • SadWings
    SadWings Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Iki mesajla bitirse hadi bir nebze de tek mesaj nedir yahu. Tüylerim diken diken oldu. Ibretlik. Belki sms hakkı o kadardır. Dikkat etmek lazım.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Trajedi resmen

      Yorumla
  • TheKiNg19
    TheKiNg19 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Bir mesaj ala ayriliyorsunuz ciddi iliski diyorsun buna senin ciddiyetin oldukca sacma suna ben ciddiydim o degilmis de bari

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu ilişkiyi ciddi yapan oydu

      Yorumla
    • TheKiNg19
      TheKiNg19
      +1 yıl

      Bence ilisjiniz ciddi degilmis hikaye

      Yorumla
  • customer
    customer Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    daha iyisini bulmuş şeref ondan gitmiş neyse en azından evlenince böyle birşey başına gelmedi bir de böyle düşün

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabikide ama koyuyor insana işte

      Yorumla
  • tektaraflıaşık
    tektaraflıaşık Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Olur be abla 😉bu işin kurali bu benle cikarken eski sevgilisinin onu mesajla terk ettigini soyledi ve 63 gun sonra o benden 1 mesajla ayrildi :)

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      oha ciddi misin

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Aynen :) yapcak bisi yok seven terk edilmeye mahkum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kesinlik :)

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Aynen oyle 😉😀

      Yorumla
  • toprakhan
    toprakhan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Büyük ihtimalle hayatında senden daha güzel veya daha başarılı olan biri vardır. Bu kadar açık yazdığım için kusuruma bakma ama bu senaryonun olması muhtemel.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu olmadığına gerçekten eminim

      Yorumla
    • toprakhan
      toprakhan
      +1 yıl

      Nasıl emin olabildin öğrenebilir miyim?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ondan, arkadaşlarımızdan, bütün her şey bunu kanıtlıyor

      Yorumla
    • toprakhan
      toprakhan
      +1 yıl

      Sende emin olamıyorsun tam olarak, böyle bir mesajı attığına göre oturup çok düşünmüştür bunun üzerine. Biraz zamana bırakman en sağlıklısı olacak sanırım. Üzüldüm senin adına umarım toparlanırsınız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu olanlardan sonra o toparlansa ben dağıtırım çok öfkeliyim

      Yorumla
  • 01ferhat
    01ferhat Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    doğru adamı bulana kadar yola devam edeceksin buldunmu işte evlilik gelmiştir. giden içinde ne sinirlen ne üzül bacım yazık değmez sevmeyen çekip giden biri için.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sağolun umarım bir gün hazmedebilirim

      Yorumla
    • 01ferhat
      01ferhat
      +1 yıl

      Bir insan bilmiyorsa ne istediğini, hem seni ziyan eder, hem kendini…Dibini görmediğin suya dalmadığın gibi, emin olmadığın sevgiye teslim etme kendini… ! mevlana

      Yorumla
    • 01ferhat
      01ferhat
      +1 yıl

      bunlarda geçer takma kafana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzel söz. Keşke görebilseydim daldığım suyun içine. Şimdi boğuluyorum.

      Yorumla
    • 01ferhat
      01ferhat
      +1 yıl

      karamsar olma yaşadıklarını düşünmemeye çalış bir senin başında değil kimin ne sıkıntıları var ya tek derdin bu olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabiki haklısınız

      Yorumla
  • Birisi01
    Birisi01 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Tabi çöldeki kutup ayılarıda yalnız onlarıda düşünmek lazım biraz :))

    0
    0 Yorumla
  • franboazınçekirdeği
    franboazınçekirdeği Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    Mesajla iliski bitiren bir erkegi sevdigin icin bence kurtulduguna sevinip bir fakiri doyur. Ne duyarsiz adamlar var

    0
    0 Yorumla
  • canssssssssusu
    canssssssssusu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Hayat devam ediyor. Allah yardimcin olsun acin tez zamanda diner insallah

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin çok sağolun

      Yorumla
  • ntane
    ntane Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Uzuldum bence icinde sevgi kalmamıs sende yoluna devam et hayat devam ediyor...

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl bilsem. İçimden hiçbir şey yapmak gelmiuorgelmiyor.

      Yorumla
  • ayaist
    ayaist Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Onun kalitesini gosteriyo sende bosver ilerine bak zamana birak. Allah yardimcn olsn

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sağol arkadaşım deniycem

      Yorumla
  • OKediBurayaGelecek
    OKediBurayaGelecek Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ne yapacaktı? Kırmızı halı orkestra eşliğinde mi ayrılacaktı :)

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yüzüme söylemeliydi

      Yorumla
    • OKediBurayaGelecek
      OKediBurayaGelecek
      +1 yıl

      Yüzüne söylese çok ugrasırdınız en temiz yolu seçmiş :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yoo hayır, ben yine tamam derdim ve giderdim. Beni tanıyor. bir mesajla bitirdiği için bu öfkem. Bu muydu her şey, yaşanılan her şey. Verilen her söz bu muydu? bir mesaj bitirmeye yetermiş.

      Yorumla
  • felakettin
    felakettin Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    başka biri var bazı şeyleri bahane etti yüzüne söyleyecek cesareti bile olmadığı için de mesaj çekti

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Başka biri yok biliyorum

      Yorumla
    • felakettin
      felakettin
      +1 yıl

      eminsen durma üzerinde sevse zaten karşına geçer konnuşurdu hatta konuşmazdı bile yapmazdı böyle bişey

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      şerefsizlik bu ya

      Yorumla
    • felakettin
      felakettin
      +1 yıl

      artık buna yorum bana düşmez ama doğru bişey olmadığı kesin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kesinlikle, sağolun yorumunuz için

      Yorumla
  • 87modelinsan
    87modelinsan Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    demek ki pekde ciddi değilmiş ilişkiniz takma kafana geçer.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eski mesajlarımıza baktım nerden nereye diye. İnsanlar çok değişken ya. Valla bak.

      Yorumla
    • 87modelinsan
      87modelinsan
      +1 yıl

      insanlar değil şartlar değişir, eğer insan değişiyorsa karekterde sıkıntı var demektir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • mutttalip
    mutttalip Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    benmde öyle olmuştu ama ne bilim hayatının en önmli dönemeçlerinden birinde sanırım ondan

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öfkem geçmiyor

      Yorumla
    • mutttalip
      mutttalip
      +1 yıl

      doğrudur aynı seyi 3-4 ay önce bnde yapmıstım onluk bir sorun yoktu gayette iyiydik ufak tefek tartışmalar oluyor du ama büyütülcek bişey değil nedesem sana boş şu an ama öyle işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiçbişey yapmak istemiyorum

      Yorumla
    • mutttalip
      mutttalip
      +1 yıl

      peki

      Yorumla
  • SimSiyh
    SimSiyh Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Yaptığını bir sebebe bağlıyamıyorsan, senin hatan olduğunu düşünmüyorsan ilgini ve değerini göstermk konusnda kendinden eminsen bırak yazma önemseme.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen bunu yapıyorum bende

      Yorumla
  • volkancank
    volkancank Takip Et
    Xper 2 Yaş: 41
    +1 yıl

    bir mesajlık biriymiş hepsi bu arkadaşım yenisi hemde bir mesajla bitirenin yerini hiç boş tutmadan yeni aşka
    yelken açmalısın

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aşka inanmıyorum artık

      Yorumla
    • volkancank
      volkancank
      +1 yıl

      bence inanmalısın istisnalar kaideyi bozmaz yinede yüreğini karartma şu anki ruh halini tahmin edebiliyorum kendini bu durumdan biran evel çıkartmalısın gör bak pişman olmııcaksın :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Beni eski sevgilim derin bir boşluktan çıkardı. Sonra da gitti. Uçurumdan aşağı fırlattı.

      Yorumla
  • sümeyra28
    sümeyra28 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Eğer gerçekten aranız iyi olsaydı ya da o çocukta biraxcık onur gurur olsaydı mesajla değilde yüz yüze ayrılırdı senden bence sikt*r et sana değer vermeyene sende verme

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Söylemesi kadar yapmasıda kolay olsaydı keşke..

      Yorumla
    • sümeyra28
      sümeyra28
      +1 yıl

      İşte hayat bazen bu kadar Acımasız olabiliyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Keşke hayat kadar acımasız olmasa insanlar..

      Yorumla
    • sümeyra28
      sümeyra28
      +1 yıl

      Malesefki bu insanların doğasında var tatlım bu yüzden hiç kimse için kendini üzme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Deniycem sağolun..

      Yorumla
  • Thetis_selin
    Thetis_selin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Eger senden bir mesajla ayrildiysa bir yuzyuze bile dememis yani biliyorum sinirliisin ama biraz sakinlesip dogru yolu dusunmeye calis ben sen olsam umursamazdim

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sinirlenmeden edemiyorum

      Yorumla
    • Thetis_selin
      Thetis_selin
      +1 yıl

      Ama bilmemiz gerekiyor sinirle yaptigimiz seyler daha sonrra basimiza bela olbilir kamu spotu gibi konustum ama en iyi kararii kendin vericeksin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olsun çok sağolun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ben olsam hiç bir sey yazmam barışmak için hamle yaparsada hayatimda baskasi var derim olmasada ki yaptim cok iyi oluyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ona öyle bir acı veremem

      Yorumla
  • Türkkahvesiiii
    Türkkahvesiiii Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ayıp etmiş enişte. Hiç mesaj atma tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanı

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dönse bile yokum ben artık

      Yorumla
  • MetalikSiyah
    MetalikSiyah Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Bir hışımla geldi geçti peh peh peh
    Kiziroğlu Mustafa Bey hey hey heyyyyyy

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haha evet

      Yorumla
  • Özgür-kız
    Özgür-kız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Üzülme gerçekten şu an üzülsen de sen en iyisini yaptın

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yalvarmak neden demek istemedim bile açıkçası

      Yorumla
    • Özgür-kız
      Özgür-kız
      +1 yıl

      Gerek de yok zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O zaman burnu daha da havalanırdı

      Yorumla
    • Özgür-kız
      Özgür-kız
      +1 yıl

      O yüzden değil de mesajla bitiren birine gerek yok :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabiki :/

      Yorumla
    • Özgür-kız
      Özgür-kız
      +1 yıl

      Sıkma canını iyi olacaksın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Umarım.. Dua edin bana. Kendimi kaybetmek istemiyorum bir daha. Yine ve yine istemiyorum artık..

      Yorumla
    • Özgür-kız
      Özgür-kız
      +1 yıl

      Kendine olan saygını kaybetme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Asla. Bu yüzden nedenini sormadım. Kendime olan saygımı değilde ona olan saygımı kaybettim bir ilişkiyi ergen gibi bitirdiği için.

      Yorumla
    • Özgür-kız
      Özgür-kız
      +1 yıl

      Bunun farkında olman güzel

      Yorumla
  • torrential
    torrential Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    Hicbirsey o sildiyse sende silcen. O pişman olcak gelcek merak etme o zaman ben seni sildim dersin.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Umarım tamda böyle olur

      Yorumla
    • torrential
      torrential
      +1 yıl

      Şurası kesin biten birşey hicbir zaman eskisi gibi olmaz. Bende cok üzüldüm aynı saflık bendede var ama yapcak bişey yok.
      Allaha havale ettim.
      Yoluna devam et en iyisi bu.
      Düşünmede sebeblerini insan aşkı icin cabalamalı öyle zorlandıgında silecekse zaten onunla gelecek olmazdı. İyi olmuş senin icin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gelip konuşmak isterse aynısını diyeceğim

      Yorumla
    • torrential
      torrential
      +1 yıl

      Bu konuya bile bşr daha bakma. Hayatına yeni bir yön ver en kısa zamanda.
      Mutlu olacağın günleri kısa zamanda yakalamanı dilerim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok sağolun

      Yorumla
  • JessPinkman
    JessPinkman Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 489 cevap paylaştı.

    Karaktersizin dibini bulmuşsun ki mesajla ayrılıyor.

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiç böyle biri olucağı aklımdan geçmezdi

      Yorumla
    • JessPinkman
      JessPinkman
      +1 yıl

      Her insan bir kere vurulur sırtından bu hayatta. Çünkü her kardeş, her dost, her sevgili bir parça vicdansızdır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Keşke bu ilk olsa. Bu iki oldu.

      Yorumla
    • JessPinkman
      JessPinkman
      +1 yıl

      İki olduysa üçte olur dörtte beşte altı da. Sürer gider böyle uğraşmana gerek yok kopsun inceldiği yerden !

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sürekli hayal kırıklığı

      Yorumla
    • JessPinkman
      JessPinkman
      +1 yıl

      Seni sürekli hayal kırıklığına uğratan birini sevmek kadar kötüsü yoktur !

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
    • JessPinkman
      JessPinkman
      +1 yıl

      Ayrılırsın umarım !

      Yorumla
  • Bushido06
    Bushido06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    senden daha seksi daha guzel bırını bulmus kacırmak istemiyo senden utanıyo birde

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      haha demiyorum bir şey. sadece birisi yok buna eminim, başka sorunlar varmış benim haberim yokmuş

      Yorumla
    • Bushido06
      Bushido06
      +1 yıl

      Bence sebebi bu

      Yorumla
  • onur2691
    onur2691 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    başıma da geldi benim de yaptığım oldu.. olabiliyo yani.. :/

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hoş değil

      Yorumla
    • onur2691
      onur2691
      +1 yıl

      biliyorum :/

      Yorumla
  • peaklove
    peaklove Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46
    +1 yıl

    İyi yapmış ya nolcaktı hakim karşısına şahitlerlemi çıkcaktınız bu iş böyle işte guvenirsin olur olmaz bitti

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yüzüme söylemesi yeterliydi

      Yorumla
    • peaklove
      peaklove
      +1 yıl

      Ne farkedecek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok şey

      Yorumla
  • Fakeboys
    Fakeboys Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    benimde son ayrılık cümlem "peki" oldu kanka akışına bırak dönerse senindir dönmezsede hiç senin olmamıştır :D

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D sağolun yorum için

      Yorumla
  • Nazikabadayı
    Nazikabadayı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Üzülme leyla ile mecnunun da arasını bozmaya çalıştılar. sizinde öyle olmuştur

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama Mecnun şerefsiz değildi

      Yorumla
    • Nazikabadayı
      Nazikabadayı
      +1 yıl

      olsun ya sonuçta seviyordur seni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Seven adam her türlü bırakmaz

      Yorumla
  • pesimist23
    pesimist23 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    senin için ciddi onun için basit bir ilişkiymiş bişey olmamış gibi yoluna devam et sende.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O ciddileştirmişti ilişkiyi baya planlar yapıyordu

      Yorumla
  • GönülDostu07
    GönülDostu07 Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl

    Bunu bende yasadim. Bana gore karaktersizlik ona gore cesaretsizlik ne dersen artik

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Birincisi

      Yorumla
    • GönülDostu07
      GönülDostu07
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • Farred
    Farred Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    ne yapman gerekecek sırf bir mesaja dayalı bitirmişse sende olanı soylemişsin Tamam!

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Denilebilecek başka ne var ki?

      Yorumla
    • Farred
      Farred
      +1 yıl

      sen sana yakışanı yap sadece boşver kaçan her daim kovalanırmış''! umarım anlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlasa bile artık çok geç..

      Yorumla
    • Farred
      Farred
      +1 yıl

      tren kaçtı diyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      arkasından el sallasın

      Yorumla
    • Farred
      Farred
      +1 yıl

      :) gar burası baska trene binsin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      orası beni ilgilendirmez artık

      Yorumla
    • Farred
      Farred
      +1 yıl

      boşver kendıne yakısanı yap herzaman.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok sağolun

      Yorumla
    • Farred
      Farred
      +1 yıl

      rica ederim.)

      Yorumla
  • eastandbuul
    eastandbuul Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 397 cevap paylaştı.

    valla yanlıs dusunce bır ılıskı bıtecekse bıle yuzyuze soylenmelı

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yüzüme söyleseydi sonuna kadar saygı duyardım

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      evet oyle olmalıydı demekkı cesaretı bıle yokmus bosver takma kafana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      deniycem sinirden gülüyorum :D

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      olsun bosver hıc moralını bozma sen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Deniycem sağolun

      Yorumla
  • snowqueen
    snowqueen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Boyle pislikler için üzülmeye hic degmez düşünme bile

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Denerim

      Yorumla
  • shadow86
    shadow86 Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Böyle bir insan için üzülmemen gerek zaren. Demek ki yeterince sevmemiş, muhtemelen rol yapmış

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir de ortak arkadaşımızı kullanarak neler dediğime bakıyor, ona cevap vermiyorum çünkü. Hatta o arkadaşımız eski sevgilimin özür dilediğini söyledi bende ayrılığı bir mesajla halletti özürü de mesajsız mı hallediyor dedim

      Yorumla
  • Kaya53
    Kaya53 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bak ne yap biliyormusun
    Git acayip güzelleş bunu tekrar tavla sonta 1-2 hafta sonra hiçbirşey demeden ayrıl bundan intikamını al ;)

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben istesem gerçekten çok canını yakarım ama dayanamam üzülmesine

      Yorumla
    • Kaya53
      Kaya53
      +1 yıl

      O dayandı ama :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşte bu yüzden saf olmamdan nefret ediyorum

      Yorumla
    • Kaya53
      Kaya53
      +1 yıl

      Nefret etme birazda sen kötü ol.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yapamam kişiliğimde yok

      Yorumla
    • Kaya53
      Kaya53
      +1 yıl

      o aan ezilmeye mahkümsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayatımda hep üzmemek için gayret ettim

      Yorumla
  • Xperya
    Xperya Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Siir yaz pasta ye kahve ic alısveris yap kızlar cabuk unutur gönūl islerini

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Denenmiş şeyler

      Yorumla
  • serapurtull
    serapurtull Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Aklında bir başkası olabilir ni veya işten dolayı araniza bir soğukluk girmiste olabilir

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İkincisi :/

      Yorumla
  • sermehmet
    sermehmet Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    belkıde o mesajı atmadan çok once vazgeçmişdir senden.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Belkide..

      Yorumla
  • Monster7
    Monster7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    üzme be canını başkaları için o kaybetdi seni öyle düşün

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peşimden sürekli koşturan adam ne hale geldi şoktayım ya

      Yorumla
    • Monster7
      Monster7
      +1 yıl

      ee insanlar böyledir, pişman olacağından eminim yüzde yüzz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Belkide olmuştur :/

      Yorumla
  • seyis52
    seyis52 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Tamam da demesen iyiydi kardesim seven insan tamam la brakmaz olayi

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O beni bırakmayı kafasına koymuş bile. Ortak arkadaşımızla planladılar hatta çok açık bu. Hangi kelimeyi söylesem boş olucaktı, yalvarsam çare yok. Bu ilişki başlamadan önce o bana yalvarıyordu. Nereden nereye geldik şimdi.

      Yorumla
  • mithat_Style
    mithat_Style Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Takma kafana yüzüne karşı söyleyeme yüzü yoktur belki aynı şey benim başıma gelmişti

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yüzüme söyleseydi gerçekten saygı duyardım ama şimdi ona saygım kalmadı

      Yorumla
  • askız3
    askız3 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Geri dönerrr merak etmeee erkeklerr hep böleeee

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dönse bile ben yokum

      Yorumla
    • askız3
      askız3
      +1 yıl

      Zaten dönersen kendini basit gösterirsinn bence bir kız bu kadar basit olmamalı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabikide

      Yorumla
  • sibelcikss
    sibelcikss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl

    Biri gider bir başkası gelır boşver

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Birisinin gitmesini istemiyordum

      Yorumla
    • sibelcikss
      sibelcikss
      +1 yıl

      sen ıstemıosn dıye gitmyecekmyıdı sankı. Aklını kullan UNUT

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Denerim

      Yorumla
  • bolatugce
    bolatugce Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    Sebep olarak neyi göstermiş ki?

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onun hayatı zormuş para kazanmak gibi, benim hayatım kolaymış toz pembeymiş siyaha çevirmek istememiş vs. vs.

      Yorumla
    • bolatugce
      bolatugce
      +1 yıl

      Böyle bir sebep olamaz bence. Boşver hayatına devam et. Ama içinde kalmasın, mesaj atar içindekileri sayardım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ona değilde ortak arkadaşımıza saydırdım, anında ona iletilmiştir

      Yorumla
  • berinnnn
    berinnnn Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 654 cevap paylaştı.

    bazen veda etmek çok zor gelir..

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu yüzden sadece tamam dersin..

      Yorumla
  • çokbağıran
    çokbağıran Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    yine mesaj atmış masaşllah

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabi o da çok değerli yahu

      Yorumla
  • Silvao
    Silvao Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 31%
    +1 yıl

    S*kilmiş götün davası olmaz. Boşver

    0
    0 Yorumla
  • yamukprensess
    yamukprensess Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Uzucu. o seni bir mesajla bitirdiyse sevmiyordur

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaşadıklarımızdan sonra ağır geldi

      Yorumla
  • tugbaediz
    tugbaediz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ne kadardır çıkıyorsunuz ve biranda mı soğudu?

    0
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      4 ay, işi yoğun olduğunda hep soğuyordu sonra eski haline dönüyordu

      Yorumla
    • tugbaediz
      tugbaediz
      +1 yıl

      Allah Allah öyle şey mi olur işi varken soğuyacak var mı öyle bir dünya pişman ederim onu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben saf bir insanım baya hemde, anlayışla karşılıyordum salak gibi

      Yorumla
    • tugbaediz
      tugbaediz
      +1 yıl

      benimki en en en yoğun olduğu zaman haberleşmeyeli 2 saati bir geçsin kıyameti kopartıyorum hem de soğuk davranmadığı halde sen bence ipleri eline vermişsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Büyük aptallık ettim ben ya

      Yorumla
    • tugbaediz
      tugbaediz
      +1 yıl

      etmişsin yanlış anlama da yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu kadar anlayış bir yerini kaldırdı

      Yorumla
    • tugbaediz
      tugbaediz
      +1 yıl

      aynen erkekler bizi sıkmayın bunalıyoruz deseler de sıkacaksın erkeği hesap soracaksın ben sürekli soruyorum o da bana soruyor o bana sorduğu için itiraz etme hakkı yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşi gücü var deyip rahat bıraktım üstüne gitmeyeyim dedim

      Yorumla
    • tugbaediz
      tugbaediz
      +1 yıl

      al işte iyi ettin aferin herkesin işi gücü var ben de çalışıyorum ama onu ihmal etmiyorum sonuçta o da edemez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Keşke bu kadar saf olmasaydım

      Yorumla
    • tugbaediz
      tugbaediz
      +1 yıl

      Olur öyle problemler senlik bir sey degil aşk böyle yapar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Küçüklükten beri böyleyim :/

      Yorumla
  • Elaoztrk
    Elaoztrk Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Ayıp etmiş ne diyim..

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      fazlasıyla..

      Yorumla
  • gaggo
    gaggo Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    demekki ciddi deilmiş sizin ilişkiniz.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bana öyle zannettirmiş..

      Yorumla
    • gaggo
      gaggo
      +1 yıl

      iyi bir yalancıymış.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hemde çok

      Yorumla
    • gaggo
      gaggo
      +1 yıl

      uzak dur ondan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gelip konuşmak istese yüz yüze, bütün öfkemi gösteririm ona

      Yorumla
    • gaggo
      gaggo
      +1 yıl

      öyle adamların konuşacak yüzü olduğunu sanmıyorum

      Yorumla
  • gamze2345
    gamze2345 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ne zamandır birlikteydiniz?

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      4 ay

      Yorumla
  • Devamını Gör (75)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bir mesajla ayrıldı benden?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Terk eden sevgilim beni aradı ve mesaj attı? 1 cevap verildi
Aldatan eski sevgilim mesaj attı? 23 cevap verildi
RRüyamda ayrıldığım, sevgilime mesaj, atıyordum? 2 cevap verildi
Şu mesajı birinden alıp bana mı göndermiş? 2 cevap verildi
Ayrıldığınız sevgiliye cuma mesajı attım, bana da manalı mesaj attı, Anlamı ne olabilir. 2 cevap verildi
Eski sevgilim mesaj atti? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨