AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
Tek yapacagin önüne bakmak. İllaki canın acicak ama gecicek merak etme herşey gecicek
Umarım bana dua edin başka çarem yok :/
muhakkak baskası vardır. aldatmamak ıcın ayrılmıs senden.
bu olmadığından eminim gerçekten
cıddıysenız, baskası yoksa aklından zoru vardır ayrılıosa
İşten bana vakit ayıramıyordu, ailevi sorunları çoktu. Ben hep anlayış gösterdim ama olmadı.
işle aile bahanedir sevmeyen için. tuvalette konusur yıne konusur ve ınsan en cok sevdıgıne anlatır herseyını. tek taraflı ılıskı zaten cokmeye mahkumdur. o senden once davranmıs. sen yorulup ayrılıcaktın zaten.
Kesinlikle böyle olacaktı. Onu idare etmekten bir gün bıkacaktım. Ortak arkadaşımız ayrılık mesajından önce bana mesaj attı, sana bişey diycem ama üzülme diye. Söyle dedim. Bundan sonra iş yüzünden buluşamayabilirsiniz dedi. Olsun ben beklerim ilgisini eksik etmesim yeter bana kalbimle seviyorum çünkü dedim. O da ne desem bilemedim dedi. Sonra ayrılık mesajı geldi.
hayırlısı olsun gulum
keşke sadece tamam demeseydin , sevdiğini belli etseydin.
O beni silmiş zaten, hangi kelimeyi hangi cümleyi kurarak amacıma ulaşabilirdim ki?
Isinden dolayı ilgilenmemek yok aslında içinden gelmiyormus. Yoksa açıp iki dakika konussa işinden geri kalmıyor. Sen anlamamis sin.
ben biraz safımdır, keşke böyle olmasaydım
Bende oyleyim :((
hemen kanarım her şeye, kendim gibi sanarım. dünyamın merkezi yaparım. keşke yapmasaydım.
Oradan kaybettin işte. Elinden uçup gidecekmis sin izlenimi vereceksin. Fazla da anlayışlı olma sor sorgula.
çok anlayışlıydım. aşırı hemde. gün içinde mesajlarımı görüpte cevap vermezdi. işi gücü var çocuğun derdim bişey demezdim
Ezik davranmis sin işte. Cevap vermemek nedir. Boşver üzülme ondan sana birşey olmazdı zaten belliymis. Üzme boşuna kendini.
Nasıl üzülmiycem bilmiyorum ama deniycem çok sağolun
Rica ederim. Baştan ilgisizligiyle belli etmiş aslında. Boşver sana değer veren biriyle ol.
ya çok değer veren çok üzülür o yüzden zaten seni bitirmiş hiiiç küçük düşürme kendini... bu arada ne zamandır birlikteydniz?
4 ay o kadar uzun değildi
olabilir canm demekki beklediği etkiyi yaratamışsın...
Teşekkürler
İyi oldu bende kırılma diye seni sevmeye çalışıyordum hakkına girmemisim demekki yazardım ben olsam kendimi senin yerine koyunca.
Yalan söyleyemezdim. İçimdeki her şeyi tek bir kelime sığdırdım. Tamam..
Yok yalan olmaz o onun hakkı olur ama iyi yazmışsın sen boşver.
Sağolun. Benim yaramı iyileştiriyordu. Ama o da gitti henüz 4 ay olmuşken. Eskiye döndüm elimde değil.
Ne hissettiğini anlıyorum canım kendini yalnız bırakma her yalnız kaldığında daha bir düşüncelere dalarsin.
Arkadaşlar sağolsun yalnız bırakmıyolar ama taa ki başımı yastığa koyana kadar
Zamanla geçecek inşallah bitanem.
Çok sağolun
Iki mesajla bitirse hadi bir nebze de tek mesaj nedir yahu. Tüylerim diken diken oldu. Ibretlik. Belki sms hakkı o kadardır. Dikkat etmek lazım.
Trajedi resmen
Bir mesaj ala ayriliyorsunuz ciddi iliski diyorsun buna senin ciddiyetin oldukca sacma suna ben ciddiydim o degilmis de bari
Bu ilişkiyi ciddi yapan oydu
Bence ilisjiniz ciddi degilmis hikaye
daha iyisini bulmuş şeref ondan gitmiş neyse en azından evlenince böyle birşey başına gelmedi bir de böyle düşün
Tabikide ama koyuyor insana işte
Olur be abla 😉bu işin kurali bu benle cikarken eski sevgilisinin onu mesajla terk ettigini soyledi ve 63 gun sonra o benden 1 mesajla ayrildi :)
oha ciddi misin
Aynen :) yapcak bisi yok seven terk edilmeye mahkum
kesinlik :)
Aynen oyle 😉😀
Büyük ihtimalle hayatında senden daha güzel veya daha başarılı olan biri vardır. Bu kadar açık yazdığım için kusuruma bakma ama bu senaryonun olması muhtemel.
Bu olmadığına gerçekten eminim
Nasıl emin olabildin öğrenebilir miyim?
Ondan, arkadaşlarımızdan, bütün her şey bunu kanıtlıyor
Sende emin olamıyorsun tam olarak, böyle bir mesajı attığına göre oturup çok düşünmüştür bunun üzerine. Biraz zamana bırakman en sağlıklısı olacak sanırım. Üzüldüm senin adına umarım toparlanırsınız
Bu olanlardan sonra o toparlansa ben dağıtırım çok öfkeliyim
doğru adamı bulana kadar yola devam edeceksin buldunmu işte evlilik gelmiştir. giden içinde ne sinirlen ne üzül bacım yazık değmez sevmeyen çekip giden biri için.
Sağolun umarım bir gün hazmedebilirim
Bir insan bilmiyorsa ne istediğini, hem seni ziyan eder, hem kendini…Dibini görmediğin suya dalmadığın gibi, emin olmadığın sevgiye teslim etme kendini… ! mevlana
bunlarda geçer takma kafana
Güzel söz. Keşke görebilseydim daldığım suyun içine. Şimdi boğuluyorum.
karamsar olma yaşadıklarını düşünmemeye çalış bir senin başında değil kimin ne sıkıntıları var ya tek derdin bu olsun
Tabiki haklısınız
Tabi çöldeki kutup ayılarıda yalnız onlarıda düşünmek lazım biraz :))
Mesajla iliski bitiren bir erkegi sevdigin icin bence kurtulduguna sevinip bir fakiri doyur. Ne duyarsiz adamlar var
Hayat devam ediyor. Allah yardimcin olsun acin tez zamanda diner insallah
Amin çok sağolun
Uzuldum bence icinde sevgi kalmamıs sende yoluna devam et hayat devam ediyor...
Nasıl bilsem. İçimden hiçbir şey yapmak gelmiuorgelmiyor.
Onun kalitesini gosteriyo sende bosver ilerine bak zamana birak. Allah yardimcn olsn
Sağol arkadaşım deniycem
Ne yapacaktı? Kırmızı halı orkestra eşliğinde mi ayrılacaktı :)
Yüzüme söylemeliydi
Yüzüne söylese çok ugrasırdınız en temiz yolu seçmiş :)
Yoo hayır, ben yine tamam derdim ve giderdim. Beni tanıyor. bir mesajla bitirdiği için bu öfkem. Bu muydu her şey, yaşanılan her şey. Verilen her söz bu muydu? bir mesaj bitirmeye yetermiş.
başka biri var bazı şeyleri bahane etti yüzüne söyleyecek cesareti bile olmadığı için de mesaj çekti
Başka biri yok biliyorum
eminsen durma üzerinde sevse zaten karşına geçer konnuşurdu hatta konuşmazdı bile yapmazdı böyle bişey
şerefsizlik bu ya
artık buna yorum bana düşmez ama doğru bişey olmadığı kesin
kesinlikle, sağolun yorumunuz için
demek ki pekde ciddi değilmiş ilişkiniz takma kafana geçer.
Eski mesajlarımıza baktım nerden nereye diye. İnsanlar çok değişken ya. Valla bak.
insanlar değil şartlar değişir, eğer insan değişiyorsa karekterde sıkıntı var demektir.
Kesinlikle
benmde öyle olmuştu ama ne bilim hayatının en önmli dönemeçlerinden birinde sanırım ondan
Öfkem geçmiyor
doğrudur aynı seyi 3-4 ay önce bnde yapmıstım onluk bir sorun yoktu gayette iyiydik ufak tefek tartışmalar oluyor du ama büyütülcek bişey değil nedesem sana boş şu an ama öyle işte
Hiçbişey yapmak istemiyorum
peki
Yaptığını bir sebebe bağlıyamıyorsan, senin hatan olduğunu düşünmüyorsan ilgini ve değerini göstermk konusnda kendinden eminsen bırak yazma önemseme.
Aynen bunu yapıyorum bende
bir mesajlık biriymiş hepsi bu arkadaşım yenisi hemde bir mesajla bitirenin yerini hiç boş tutmadan yeni aşka
yelken açmalısın
Aşka inanmıyorum artık
bence inanmalısın istisnalar kaideyi bozmaz yinede yüreğini karartma şu anki ruh halini tahmin edebiliyorum kendini bu durumdan biran evel çıkartmalısın gör bak pişman olmııcaksın :)
Beni eski sevgilim derin bir boşluktan çıkardı. Sonra da gitti. Uçurumdan aşağı fırlattı.
Eğer gerçekten aranız iyi olsaydı ya da o çocukta biraxcık onur gurur olsaydı mesajla değilde yüz yüze ayrılırdı senden bence sikt*r et sana değer vermeyene sende verme
Söylemesi kadar yapmasıda kolay olsaydı keşke..
İşte hayat bazen bu kadar Acımasız olabiliyor
Keşke hayat kadar acımasız olmasa insanlar..
Malesefki bu insanların doğasında var tatlım bu yüzden hiç kimse için kendini üzme
Deniycem sağolun..
Eger senden bir mesajla ayrildiysa bir yuzyuze bile dememis yani biliyorum sinirliisin ama biraz sakinlesip dogru yolu dusunmeye calis ben sen olsam umursamazdim
Sinirlenmeden edemiyorum
Ama bilmemiz gerekiyor sinirle yaptigimiz seyler daha sonrra basimiza bela olbilir kamu spotu gibi konustum ama en iyi kararii kendin vericeksin
Olsun çok sağolun
Ben olsam hiç bir sey yazmam barışmak için hamle yaparsada hayatimda baskasi var derim olmasada ki yaptim cok iyi oluyor
Ona öyle bir acı veremem
Ayıp etmiş enişte. Hiç mesaj atma tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanı
Dönse bile yokum ben artık
Bir hışımla geldi geçti peh peh peh
Kiziroğlu Mustafa Bey hey hey heyyyyyy
Haha evet
Üzülme gerçekten şu an üzülsen de sen en iyisini yaptın
Yalvarmak neden demek istemedim bile açıkçası
Gerek de yok zaten
O zaman burnu daha da havalanırdı
O yüzden değil de mesajla bitiren birine gerek yok :)
Tabiki :/
Sıkma canını iyi olacaksın
Umarım.. Dua edin bana. Kendimi kaybetmek istemiyorum bir daha. Yine ve yine istemiyorum artık..
Kendine olan saygını kaybetme
Asla. Bu yüzden nedenini sormadım. Kendime olan saygımı değilde ona olan saygımı kaybettim bir ilişkiyi ergen gibi bitirdiği için.
Bunun farkında olman güzel
Hicbirsey o sildiyse sende silcen. O pişman olcak gelcek merak etme o zaman ben seni sildim dersin.
Umarım tamda böyle olur
Şurası kesin biten birşey hicbir zaman eskisi gibi olmaz. Bende cok üzüldüm aynı saflık bendede var ama yapcak bişey yok.
Allaha havale ettim.
Yoluna devam et en iyisi bu.
Düşünmede sebeblerini insan aşkı icin cabalamalı öyle zorlandıgında silecekse zaten onunla gelecek olmazdı. İyi olmuş senin icin.
Gelip konuşmak isterse aynısını diyeceğim
Bu konuya bile bşr daha bakma. Hayatına yeni bir yön ver en kısa zamanda.
Mutlu olacağın günleri kısa zamanda yakalamanı dilerim :)
Çok sağolun
Karaktersizin dibini bulmuşsun ki mesajla ayrılıyor.
Hiç böyle biri olucağı aklımdan geçmezdi
Her insan bir kere vurulur sırtından bu hayatta. Çünkü her kardeş, her dost, her sevgili bir parça vicdansızdır.
Keşke bu ilk olsa. Bu iki oldu.
İki olduysa üçte olur dörtte beşte altı da. Sürer gider böyle uğraşmana gerek yok kopsun inceldiği yerden !
Sürekli hayal kırıklığı
Seni sürekli hayal kırıklığına uğratan birini sevmek kadar kötüsü yoktur !
Kesinlikle
Ayrılırsın umarım !
senden daha seksi daha guzel bırını bulmus kacırmak istemiyo senden utanıyo birde
haha demiyorum bir şey. sadece birisi yok buna eminim, başka sorunlar varmış benim haberim yokmuş
Bence sebebi bu
başıma da geldi benim de yaptığım oldu.. olabiliyo yani.. :/
Hoş değil
biliyorum :/
İyi yapmış ya nolcaktı hakim karşısına şahitlerlemi çıkcaktınız bu iş böyle işte guvenirsin olur olmaz bitti
Yüzüme söylemesi yeterliydi
Ne farkedecek
Çok şey
benimde son ayrılık cümlem "peki" oldu kanka akışına bırak dönerse senindir dönmezsede hiç senin olmamıştır :D
:D sağolun yorum için
Üzülme leyla ile mecnunun da arasını bozmaya çalıştılar. sizinde öyle olmuştur
Ama Mecnun şerefsiz değildi
olsun ya sonuçta seviyordur seni
Seven adam her türlü bırakmaz
senin için ciddi onun için basit bir ilişkiymiş bişey olmamış gibi yoluna devam et sende.
O ciddileştirmişti ilişkiyi baya planlar yapıyordu
Bunu bende yasadim. Bana gore karaktersizlik ona gore cesaretsizlik ne dersen artik
Birincisi
Aynen
ne yapman gerekecek sırf bir mesaja dayalı bitirmişse sende olanı soylemişsin Tamam!
Denilebilecek başka ne var ki?
sen sana yakışanı yap sadece boşver kaçan her daim kovalanırmış''! umarım anlar.
Anlasa bile artık çok geç..
tren kaçtı diyosun
arkasından el sallasın
:) gar burası baska trene binsin :)
orası beni ilgilendirmez artık
boşver kendıne yakısanı yap herzaman.
Çok sağolun
rica ederim.)
valla yanlıs dusunce bır ılıskı bıtecekse bıle yuzyuze soylenmelı
yüzüme söyleseydi sonuna kadar saygı duyardım
evet oyle olmalıydı demekkı cesaretı bıle yokmus bosver takma kafana
deniycem sinirden gülüyorum :D
olsun bosver hıc moralını bozma sen
Deniycem sağolun
Boyle pislikler için üzülmeye hic degmez düşünme bile
Denerim
Böyle bir insan için üzülmemen gerek zaren. Demek ki yeterince sevmemiş, muhtemelen rol yapmış
Bir de ortak arkadaşımızı kullanarak neler dediğime bakıyor, ona cevap vermiyorum çünkü. Hatta o arkadaşımız eski sevgilimin özür dilediğini söyledi bende ayrılığı bir mesajla halletti özürü de mesajsız mı hallediyor dedim
Bak ne yap biliyormusun
Git acayip güzelleş bunu tekrar tavla sonta 1-2 hafta sonra hiçbirşey demeden ayrıl bundan intikamını al ;)
Ben istesem gerçekten çok canını yakarım ama dayanamam üzülmesine
O dayandı ama :D
İşte bu yüzden saf olmamdan nefret ediyorum
Nefret etme birazda sen kötü ol.
Yapamam kişiliğimde yok
o aan ezilmeye mahkümsun.
Hayatımda hep üzmemek için gayret ettim
Siir yaz pasta ye kahve ic alısveris yap kızlar cabuk unutur gönūl islerini
Denenmiş şeyler
Aklında bir başkası olabilir ni veya işten dolayı araniza bir soğukluk girmiste olabilir
İkincisi :/
belkıde o mesajı atmadan çok once vazgeçmişdir senden.
Belkide..
üzme be canını başkaları için o kaybetdi seni öyle düşün
Peşimden sürekli koşturan adam ne hale geldi şoktayım ya
ee insanlar böyledir, pişman olacağından eminim yüzde yüzz
Belkide olmuştur :/
Tamam da demesen iyiydi kardesim seven insan tamam la brakmaz olayi
O beni bırakmayı kafasına koymuş bile. Ortak arkadaşımızla planladılar hatta çok açık bu. Hangi kelimeyi söylesem boş olucaktı, yalvarsam çare yok. Bu ilişki başlamadan önce o bana yalvarıyordu. Nereden nereye geldik şimdi.
Takma kafana yüzüne karşı söyleyeme yüzü yoktur belki aynı şey benim başıma gelmişti
Yüzüme söyleseydi gerçekten saygı duyardım ama şimdi ona saygım kalmadı
Geri dönerrr merak etmeee erkeklerr hep böleeee
Dönse bile ben yokum
Zaten dönersen kendini basit gösterirsinn bence bir kız bu kadar basit olmamalı
Tabikide
Biri gider bir başkası gelır boşver
Birisinin gitmesini istemiyordum
sen ıstemıosn dıye gitmyecekmyıdı sankı. Aklını kullan UNUT
Denerim
Sebep olarak neyi göstermiş ki?
Onun hayatı zormuş para kazanmak gibi, benim hayatım kolaymış toz pembeymiş siyaha çevirmek istememiş vs. vs.
Böyle bir sebep olamaz bence. Boşver hayatına devam et. Ama içinde kalmasın, mesaj atar içindekileri sayardım
Ona değilde ortak arkadaşımıza saydırdım, anında ona iletilmiştir
bazen veda etmek çok zor gelir..
Bu yüzden sadece tamam dersin..
yine mesaj atmış masaşllah
Tabi o da çok değerli yahu
S*kilmiş götün davası olmaz. Boşver
Uzucu. o seni bir mesajla bitirdiyse sevmiyordur
Yaşadıklarımızdan sonra ağır geldi
Ne kadardır çıkıyorsunuz ve biranda mı soğudu?
4 ay, işi yoğun olduğunda hep soğuyordu sonra eski haline dönüyordu
Allah Allah öyle şey mi olur işi varken soğuyacak var mı öyle bir dünya pişman ederim onu
ben saf bir insanım baya hemde, anlayışla karşılıyordum salak gibi
benimki en en en yoğun olduğu zaman haberleşmeyeli 2 saati bir geçsin kıyameti kopartıyorum hem de soğuk davranmadığı halde sen bence ipleri eline vermişsin
Büyük aptallık ettim ben ya
etmişsin yanlış anlama da yani
Bu kadar anlayış bir yerini kaldırdı
aynen erkekler bizi sıkmayın bunalıyoruz deseler de sıkacaksın erkeği hesap soracaksın ben sürekli soruyorum o da bana soruyor o bana sorduğu için itiraz etme hakkı yok
İşi gücü var deyip rahat bıraktım üstüne gitmeyeyim dedim
al işte iyi ettin aferin herkesin işi gücü var ben de çalışıyorum ama onu ihmal etmiyorum sonuçta o da edemez
Keşke bu kadar saf olmasaydım
Olur öyle problemler senlik bir sey degil aşk böyle yapar
Küçüklükten beri böyleyim :/
Ayıp etmiş ne diyim..
fazlasıyla..
demekki ciddi deilmiş sizin ilişkiniz.
Bana öyle zannettirmiş..
iyi bir yalancıymış.
Hemde çok
uzak dur ondan
Gelip konuşmak istese yüz yüze, bütün öfkemi gösteririm ona
öyle adamların konuşacak yüzü olduğunu sanmıyorum
Ne zamandır birlikteydiniz?
4 ay