Ciddi olan ilişkimiz bir mesajıyla bitirdi dün. Gayette iyiydik, kavgamız yoktu diyebilirim. İşinden dolayı benimle ilgilenmiyordu ama ben anlayışla karşılıyordum. Ayrılık sebebimiz sevmemek değilmiş, öyle söylüyor. Yüzüme bile söylemeden. Sadece bir mesajla bitti. Uzun bir ayrılık mesajıydı. Ve benim diyebildiğim tek şey "tamam" oldu. Başka hiçbir şey diyemedim ona. Üzüntümden çok sinirliyim. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ne yapmam gerekiyor?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCok asik oldugunu saniyon * 1 mesajla bitecek bir iliskiniz varmis ki ne o seni ona cok asik etmis nede sen ona asik olmusun sevmekle aski karistirma.. ask iki kisiliktir sevmek cift taraflidir.. asik oldugunu saniyorsun beyinine oyle sinyal yolluyorsun buda senin mutsuzluk hormonu salgilamani sagliyor beyninin..
Ona asik degilsin çünkü 1 mesajla bitirecek bir kisi kendine asim edemez , sen sadeece hazmedemiyosun okadar.
Sunu unutma sorunsuz bir iliski muhakkak bitmeye mahkumdur , çünkü sorun olmayinca artik umursamamazlik onemsememezlik ve kisi sonradan sogudugnu fark ediyor bosa dememisler kavga iliskinin tuzu biberidir diye.
Ne yasicaksin? Sunu yasicaksin 1 hafta onu dusunuceksin ilk 1 hafta onu aramak isticeksin ama gururun engellicek onu 2 hafta boyunca dusunuceksin tabi acisi sinecek sabah kalktiginda üzerine canin bsy yapmak istemicek 3 hafta sonrafa artik kabullenme mekanizmesi devreye girecek...
1 ya da 2 ay sonra sana mesaj aticak affet diye yalvaracak sende istemiyorum diceksin çünkü ona dair herseyi bitireceksin icinde..
Bu asla Şaşmaz kesinlikle.11 Yorumla
Soran+1 yılUmarım dediğiniz gibidir sağolun emeğiniz için
En İyi Cevaplar
Kardeşim merhaba,
Hayat bir çok sürprizler ile dolu açıkcası ama ayrılık mesajını bile bir mesaja sığdırabilenin yürreğinin gerçekliğini ve sahteliğini gördün sen ve en güzel cevabı vermişsin tamam a sığdırarak. Bundan sonraki yaşamın belki iyi olmayacak hatta belki ondan nefret bile edeceksin sana tüm bu işkenceleri yaşattığı için ve hep merak edeceksin belki de gerçek nedenini ama unutma sen herkesten herşeydan daha önemlisin. Ailene daha fazla zaman ayır kendine bak mutlu olmaya çalış bazen bir gidiş belki de senin için daha hayırlıdır. Dini inancın var mı bilmiyorum ama yaradan kulunu üzecek birşey yapmaz bu her dinde aynıdır. Seni yaradana güven ona saygı duy hayatın bundan sonraki evrelerinde her tecrübeni hatırlayarak emin adımlar atacaksın unutma.
Sevgilerle Çayyaş.
(Bir bardak demli çay iyi gelir ayrılık acısına)48 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim +1 verdim. Üzüntüm çok fazla değil. Ama çok öfkeliyim. Neden bilmiyorum.
Soran+1 yılTabikide. Dönse ben bıraktığı yerde değilim zaten. Ama bu kaçıncı hayal kırıklığı, bir kalp ne kadar dayanır
Soran+1 yılSağolun
- +1 yıl
cok guzel anlatmisin abi helal olsun
Sizden neden ayrıldığını okudum yorumlarınızda. Buram buram dandik bahane kokuyor gibi geldi. Kırılmayın ama sizi yeterince sevmiyormuş sanırım.
Onca mesaja karşılık sadece 'tamam' demeniz aslında o kadar yerinde olmuş ki. Ayrılıkta ısrar edemez insan, açıklamada yapamaz... Çünkü sizden istenilen şey:
bir hayattan çıkışınız.
Ciddi düşünen insan bir mesaja sığdırabilir mi koca bir ayrılığı? Belki de yüz yüze gelince yapamayacağını düşündü bu da var.
Kabullenin, üzülün, ağlayın, özleyin zaten bunca yetiyi yaşarken çoktan alışmış olacaksınız onsuzluğa.41 Yorumla
Soran+1 yılHarfinize kadar katılıyorum +1
öncelikle bende aynısını yaşadığım için seni anlıyorum. bence hiçbir insan sevdiği kişiyi bırakmaz bunu göze alamaz. bir şarkıda dediği gibi "ayrılık kolay oyun mu" değil elbette araya zaman girer duygular biter başkaları girer vs. dolayısıyla seven biri bunu göze alamaz bence. zor olduğunu biliyorum öncelikle bunu kendi içinde kabullenmelisin ve hayatına gerçekten seni ne olursa olsun bırakmayack biriyle olmalıısn... ve mesajla bitmesi... bu çok saygısızca ve incitici... düşünme bile derim tabi çok mümkün değil...
26 Yorumla
Soran+1 yılÇok sağolun yorumunuz ve emeğiniz için. Yavaş yavaş kabulleneceğim elbet ama çok oturdu içime
- +1 yıl
yani elbette ki üzülürsün üzülme demek kolay ama insan kendi can acısını kendi bilir. ama unutma hiçbir acı sonsuz değildir bırak ilahi adalet onun hakkından gelsin :) sen de kendi yolunu çizip kendinle ilgili birşeyler yaparsın :) hep denir ama çok doğru : hayat üzülmek için çok kısa :)
Soran+1 yılPozitif enerjiniz çok iyi geldi gerçekten
Soran+1 yılOlumlu yönünüz çok hoş ya keşke bende böyle olsam
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
73
Cevap
118Cevap
+1 yılBir mesajla ayrılmayı seçen için sinir dahi yapmayacaksın!
Basit düşünmediğinden dolayı sinir yapıyorsun insan ilişkiye başlarken de yüzyüze konuşmalı, bitirirken de konuşulmalı diye düşünüyorum.
Bu olgunluğu göstermeyen birisi için çok düşünmeye gerek yok arkadaşım.26 Yorumla
Soran+1 yılNe desem haklısınız valla :/
- +1 yıl
Şu an sizi çok iyi anlıyorum bunu kendinize yediremiyorsunuz. Fakat karşı taraftaki insanla ciddi bir ilişki olduğunu ve çevrenize, dostlarınıza bu kişi benim eşim olacak diye tanıtıp nişan olacakken bu hareketi yaptığını düşünürseniz her işte bir hayır vardır güzel canınızı sıkmayın ;)
Soran+1 yılOo o da doğru. Dün zaten okula gidemedim sinirden. Kuaföre gittim değişiklikler yaptırdım
- +1 yıl
Sizi gerçekten hak eden birisi olsa bu kadar basit düşünmezdi. EGO kötü derler ama bazen iyidir.
Arada kendinizi şımartmak iyidir ömür geçiyor (: Keyfinize bakın.
Soran+1 yılÇok sağolun yorumunuza emeğinize
- +1 yıl
Rica ederim arkadaşım sende saol.
+1 yılHicbisey demissin diyceni zaten daha napcan ki. Ne dicen bir mesajla terkedip giden adama tamam dicen tabi. Bosver sallama hic de uzulme. Hic bir yerde onunla ilgili bisey paylasma ask sozleri sarkilar falan paylasma kimseyle onunla ilgili konusma Sorana oyle oldu kismet degilmis de gec ki beyefendi jendini hint kumasi sanmaya devam etmesin. Emin ol aradigini bulamayip yalnizlik bastirinca it gibi geri donecek. O zamanda srn kabul etme. Degerini kiymetini bilecek bir adamla ol.
23 Yorumla
Soran+1 yılOndan önce bir darbe yedim. Boşluktaydım resmen 1 yıl boyunca. Gerçekten çok ağır şeylerdi. O beni iyileştiriyordu, gittikçe sevdim onu. Şimdi o gitti. Geri döndüm boşluğuma.
- +1 yıl
Olan olmus yapacak bisey yok artik. Sana ayrilmak istedigini yuz yuze soylemeye bile tenezzul etmeyen o kadar bile deger vermeyen biri icin uzulme.
Soran+1 yılDeniycem sağolun..
Mesajla ilişki bitirenlerden tiksindiğim kadar hiç bir şeyden tiksinmiyorum. Bir ilişkide konuşmalar yazılı olarak ilerlememeli. Sesini duymalıyım, o anki neşesi ya da üzüntüsünü hissetmeliyim.
Boşver senin için daha iyi olmuş. Ama sen sen ol duygularını mesaja dökme hiç bir zaman.34 Yorumla
Soran+1 yılAsla. Hele bu olaydan sonra asla.
Soran+1 yılO ne hali varsa görsün ama benim halim ne olucak bilmiyorum
İlişkiler bu şekilde klavyeden elektronik posta atar gibi yürümemeli aslında... bir ilişkiyi bitirmek bu kadar basit olmamalı bence önceden bitirmiş olmalı kafasında seni kırmamak için yüzüne karşı söylememiş ve mesaj atmış madem mesaj atmış nedeninin ne olduğunuda açıklasaymış...
37 Yorumla
Soran+1 yılDiğer yorumlarada yazdım gerekçesini. Bu ilişkiyi mesajla bitirerek daha çok kırdı beni. Yüzüme söylese bu kadar koymazdı bana.
Soran+1 yılBundan sonra ne kadar çok sevsemde dönmem, dönmek istese gerçekten dönmem. İçime atıcam yapıcak başka bişeyim kalmadı.
Soran+1 yılAynen öyle, bu dediklerinden sonra gerçekten ne kadar istesemde dönemem. Yapamam artık.
Soran+1 yıltabiki biliyorum sağolun
Elbette onun da kendince bir nedeni vardır. Acaba sizde bir hata olabilir mi? ( bize söylemek zorunda değilsiniz tabiki ) mesela benzer bir ilişkiye başlamışken (belli bir müddet) , 1 hafta içinde 3 kere buluşma için söz verip sonra son anda vazgeçip/çeşitli nedenler bulup gelmeyen biriyle konuşuyordum. Sinirlendimm ve 4.
buluşma günü de size mesaj atan erkek gibi bir mesajla işi bitirdiğini belirttim. Bu hayat dersinde söylemek istediğim şey, önemsemediğiniz, ya da dikkat etmediğiniz bazı şeyler karşıdaki için çok önemli olabilir. Belki size o şekilde veda edip fazla kırmak istememiş olabilir... Olaya ne taraftan baktığımıza bağlı tabiki hanımefendi... Hayırlısı olsun...02 Yorumla
Soran+1 yılBuluşmaya geç kalan ve hatta 1 kere bahaneler uydurup gelemeyen kendisiydi
+1 yılGidene kal denmez en doğrusunu yapmışsın.
Şimdi sıra geldi pişman edip döndürmeye! :) Aklını kullan, kendini bırakma. Zor bir durum olduğunu çok iyi biliyorum. Sana tek bir tavsiyem var o da saın onu arayıp sorma. Pişman olup dönecek.15 Yorumla
Soran+1 yılAsla, özür mesajı attı ona bile cevap vermedim
- +1 yıl
Tebrik ederim aynen devam :) Yakında yaptığı hata kafasına balyoz gibi indiğinde asıl o kıvrım kıvranacak seni nasıl geri alacağım diye. Sen bu arada işine gücüne odaklan. Git saçını değiştir falan genel kız muhabbetleri :) Eğlen, gez ama kıskandırmaya çalışma bu ters tepebilir.
Soran+1 yılDün direkt kuaföre gittim, arkadaşlar yalnız bırakmadı gezmeye gittik. Hatta whatsappe yeni bir fotoğraf koydum. Işıktan dolayı barda gibi çıkmışız arkadaşımla (kız) Dünden beri sürekli çevrimiçi o ortak arkadaşımızda öyle. Boyum biraz kısa olduğundan miniğim derdi bana. Bende durumuma şunu yazdım "Mutlu olduğunu sanma minik kız, sadece rüyaymış."
- +1 yıl
Bence sen o yazıyı sil. Çünkü vermek istediğin imaja uymamış ki. Şimdi sen oraya bşi yazma. Facebookuna vs de bu tür postlar yollama. Hayatını normalde nasıl devam ettiriyorsan hiçbirşey olmamış gibi davran. Ona imalamalar yapma yani, çünkü bu da ona ulaşmaya çalıştığın anlamı taşıyor... Rahat ol bence, bana sorarsan aradan aylar geçse bile dönecek. Erkekler ayrılık esnasında olay çıkmadıysa hep ama hep dönerler. Sizin durumunuzda aynı. Sonra sen kabul edersin etmezsin o senin bileceğin birşey. Ama bırak bir o da nefes alsın. Uzaklaşsın, bir düşünsün yaptığı hatayı anlasın, canı yansın, değerini anlasın tıpıi tıpış dönsün.
Soran+1 yılO ima belki iyi olur diye düşündüm ama sileyim o zaman
Ayrılık kararını yüzünüze bile söylemekten aciz birinden ayrılmış olmanın bir avantaj olduğunu düşünmelisiniz.
41 Yorumla
Soran+1 yılBu yönden düşünmemiştim hiç
+1 yılen guzel cevap sessizzliktir. Tamam bile demeseydin de o düşünseydi şu an düşündüklerini.. Senin icin üzülmeyen biri icin kendini üzme. Kendinle yüzleş: gercekten hatan varsa, dene kaybetmemek icin. Lakin kendinden eminsen ozaman derin bir nefes Alıp yoluna devam et. Giden geri gelir, ama sen o gelirse bile kendinden birsey kaybetmezsin. Gülümse yeter :)
03 Yorumla
Soran+1 yılEminim kendimden. Normal bir sevgilinin göstermeyeceği anlayışı gösterdim hep. Onu 5 dakika göreyim diye neler yaptım bir bilseniz.
- +1 yıl
OZaman Birak da o dusunsun neler kaybetigini, ne ara ne sor Senden hic bir sekilde ses almasin. Aradan uzunca bir Zaman gectikden sonra ortak tanidiklariniz varsa facebookda ya da baska sitelerde, gulumseyen resimleri koyarsin. Ama sakin cok kotuyum ask acisi cekiyorum konusmalari yapma. Erkekler guclu kadinlari severler : bilincaltlarinda boyle bir kadin yatar.
Soran+1 yılOrtak arkadaşımız var ama ben ne Facebook ne Twitter kullanmıyorum
Sevgisi bukadarsa sanada tamam demek düşer. Üzüldüm ya tanimasam bile uzuldum aynı şeyi biaralar bende yasadim Allah yardımcın olsun valla ne diyiyim bazıları teselli icin bosver falan derler ama olmuyo kolaylıkla bosverilmiyo
12 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle öyle çok sağolun :/
+1 yılDemekki ciddi değilmiş:) ilişkiyi kalıplandırırsan bu şekilde üzülen sen olursun. sınırsız ve sonsuz yaşamayı hedefle ve hersey illaki bir gün biter hiç bitmeyeckmiş gibi düşünme. bu davranış delikanlı adama yakışmaz ama yapısı böyleyse senin üzülmen için bir neden yok ortada. Farkına varıp onun düşünmesi gerekir.
03 Yorumla
Soran+1 yılBende onu adam sanırdım. Yalanmış.
- +1 yıl
Ve böyle iyi kötü diye ayrım yapma herseyi eşit gör. Bu şekilde bir ruh haline asla girmezsin birdaha emin ol.
Soran+1 yılÜzülmüyorum ki çok öfkeliyim
+1 yılMesajla bir ilişkiye bitirecek düzeyde olan insanlardan uzak durun. Ne köy olur ne kasaba, hayırlısı olsun!
21 Yorumla
Soran+1 yıl+1 verdim
Hiçbir kavgamız veya tartışmamız yoktu. Tatlı tatlı atışıyorduk. Birbirimize vaktimizi ayırıyorduk, değer vermiştim ve belki fark etmedi ama o da değer vermişti. Bazı paranoyakları olduğunu bana buluşmaya giderken özenme göstermediğim ve kilomu takmadığım için (obezite veya aşırı kilolu değilim. Kendisi benden daha kilolu) ve o kilosunu da benim kilomu da sorun ettiği için ayrılmak istediğini yazan mesaj attı. Bu mesajı atana kadar günlerce benim mesajlarıma ve aramalarıma cevap vermedi. Ayrılma konusunu son buluşmamızda emin olmuş, ki halbuki bana karşı normal davranıyordu. Buluşmaya iki saat gecikmiştim çünkü yanlış durakta inmişim ve birbirimiz bunu fark edene kadar bekledik… fark edene kadar o beni iki saat aradı durdu… bende çok normal değildim ama ben en azından farkındayım ama o hataların farkında değildi.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbazıları sadece ahmak bir insandır ve bunun nedeni yoktur. boşver neden diye düşünüp takarsan kendini üzmüş olursun. yoluna bak, canını sıkmamaya çalış. nerden tutsan elinde kalıyor, mesajla ayrılması ayrı falso, severken durduk yere bitirmesi ayrı falso. hakkaten salak bir herifmiş.
14 Yorumla
Soran+1 yılSevgilimdi sonuçta kötü bir laf etmekte istemem ama öyleymiş, ben onu böyle tanımamıştım
Cevap sahibi+1 yıltamam işte ben senin yerine ediyorum :)
Soran+1 yılİçim rahatlar sağolun :)
Cevap sahibi+1 yılrica :)
Eğer seni sevdiğinden eminsen sen caba goster canım. bende aynı şeylerı yasadım cunkı. ben ondan emın oldugum ıcın vazgecmesıne ızın vermedım. ama varsa bunun altında bısey hıcbısey deme. Allaha havale et. onun gıbıler cok olur. adam gıbı seven bırısı gırer hayatına insallah :)
07 Yorumla
Soran+1 yılAmin. Ama benim umudum kalmadı aşka dair.
Soran+1 yılBilmem aşka inanmıyorum
Soran+1 yılAmin sağolun
- +1 yıl
İnsan psikolojisi anlık degişir. Karamsarsın bugun ama yarın hayatına öyle bir. güneş dogarki neye ugradığını şaşırırsın.
Mutluluklar bizim olsun
Soran+1 yılAynı duyguları onda yaşadım güneşim doğmuştu ama dün bir daha doğmamak üzere battı.
Gizli Üye(30-35)+1 yılhttps://vocaroo.com/i/s1SmlqMd5IAp bunu yap
122 Yorumla
Soran+1 yılgüzel cevap +1 :) peşinden koşuyor gibi olmak istemiyorum sonuçta bitirdi
Cevap sahibi+1 yıltşkler :) de bn peşinden koş koşma demiyorum istiyorsan git bir sor sen hayırdır de yüzüne ha istemiyorsan o zaman hiç ses çıkarma o koşsun :)
Soran+1 yılBu ayrılık mesajında zamana bırakmaktan falan bahsetmiş sonlara doğru. Ama bitti. Bir ilişki ya biter ya devam eder. Geçerli bir sebebi yok, emeğiniz içinde çok teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılrica ederim durum buysa zamana bırakılmsa bırak sıkıyosa zamanı yakalasın bundan sonra kolay mı o kadar emeği bir mesajla silmek
Soran+1 yılKesinlikle öyle çok boşa emek harcamışım, hırpalamışım kendimi. O ayrılık mesajına "tamam" dedim sadece. Koymuş mudur bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılbundan sonra koyar kaçırdığı zamanı fark edince koyar yakalayamacağını düşündüğünde koyar
Soran+1 yılonu hep düşünürdüm üzülmesine dayanamazdım ama şu an koyması falan umurumda değil
Cevap sahibi+1 yılsus yapabileceğin en iyi şey bu görme konuşma duyma öyle bir koyar ki adama
Soran+1 yılkesinlikle öyle yapıcam, bugün arkadaşlarla bir yere gittik fotoğraf güncelledim whatsappte. sürekli çevrimiçi.
- +1 yıl
işsiz * :D
Cevap sahibi+1 yıl:))) iyi bakalım
Cevap sahibi+1 yılbu gün bnada oldu ayrıldı hiç ciddi olmamıştı ama bn ciddiydim fazlasıyla bitti uyandık rüyadan :)) nyse cevap yazmana gerek yok öylesine söylim dedim aklıma geldi sadece sorun
Soran+1 yılİyi misiniz peki?
Cevap sahibi+1 yıliyi değilim en azından ben sağol sorduğun için :)
Soran+1 yılKim iyi olabilir ki bu durumda..
Cevap sahibi+1 yılbelki o iyidir bn iyi olmasını isterdim yinede umarım öyledir boşluk oluştu ya içimde tuhaf
Soran+1 yılAynı durum. İyi bilirim.
Cevap sahibi+1 yılevet kusura bakma olur mu :))
Soran+1 yılNe için
Cevap sahibi+1 yılsana söyledim hatırlattım belkide üzdüm sana yansıttığım için kusura bakma
Soran+1 yılHayır tabikide iyi ki yazdınız bence, beni o kadar dinlediniz
Cevap sahibi+1 yıltşkler çok sağol
+1 yılSevmemekle alakali degil mi bu bahane sende biseyi begenmemis ya da birini bulmustur bilinmez. Benden ayrilanda bu bahane ile ayrilmisti yani bu tarz sen tamam demissin ben yapma dedim dil dokmustum sen en iyisini yapmissin. Ayrica seven insan gitmez. Bu alcakliktir sadece.
06 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle öyle. Hiçbir şey diyesim gelmedi. Tamam dedim sadece.
- +1 yıl
Ben dedim de ne oldu ki sebepsiz gitti. Benimle evlilige de Allah yazdiysa bozsun demis. O kadar kotu ne yaptim diye dusundum gunlerce dua ya sarildim ben de. En iyisini yapmissin sen.
Soran+1 yılöyle bir beddua edilir mi yahu
- +1 yıl
Dusun o kadar ne yaptin dersen her dedigini yaptim. 3 kurusun hesabini yapmadim bunu duyunca yikildim. Daha neler var bilsen kopege davranmiyordu bana davranislari. Hic bisey yokken yapmadigini birakmazdi bende ne kadar cok kostum pesinden. Bacim neden ayrildin diye sorunca ona soylemedim sana niye soyleyim demiss.
Soran+1 yılÇok ağır cidden :(
- +1 yıl
Sadece agir iste bu kaldi yapacak bisey yok.
Arkandayim hemcinsim :( adam olmazsiniz ey erkekler
11 Yorumla
Soran+1 yılSağolun :( Bomboş hissediyorum ya. Geldim ve gidicem işte..
- Aşk İlişkileri konusunda 411 cevap paylaştı.
+1 yıliyi yine son 1 mesaj bile atmış sana atmayanlar bahane gösterenler var...
ama sen rahat ol sen bir şey kaybetmedin hiç gel ayrılmayalım falan diye çırpınma
emin ol daha iyi biriler çıkacaktır karşınaa07 Yorumla
Soran+1 yılHiç bir çırpınmadım zaten sadece tamam dedim özür mesajına cevap vermedim
- +1 yıl
anladım canım rahat ol olgun oturaklı ve ciddi bir bayan olduğunu göstermişssin bir daha gelirse kesinlikle kabul etme geri dönme ihtimali yüksek gibi görünüyor...
eminim çevrende iyi birileride vardır
bak sana tavsiyem ciddi bir beraberlik istiyorsan utangaç erkek ara tabii çok fazla utangaçlık demiyorum buna yanii senin yanında çok rahat olan ve sana senin istediğin gibi açılan erkek sana yarar sağlamaz zararınıda böyle gösterir sana onun için sen onları keşfet empati kur o utangaç dediğimiz erkek bile açılacaktır bir müddet sonra sana
Soran+1 yılKesinlikle haklısınız. Ama bu devirde zor malesef.
- +1 yıl
zor değil kolay çevrende her yerde bulursun
Soran+1 yılBelki de bulmak istemediğimdendir bilmiyorum..
+1 yılyüz yüze konuşmak istediğini söyle. açık açık sebebini bilmek istiyorum. sonra yoluna devam edersin de. içinde bir şeyler kalınca aylar sonra bile öfkelenip onunla konuşa ihtiyacı hissediyordun. eğer sana değer veriyorsa konuşmak isteyecektir.
01 Yorumla
Soran+1 yılDeğer verseydi bir mesajla bitmezdi ki ergen ilişkisi gibi
Gizli Üye(36-45)+1 yıladi. bak benim geçen seneki olay aklıma geldi. senle aynı şeyi yaşadım. ciddi ilişkiydi yaza evlencektik. aramızda kötü hiçbirşey yoktu. neyse işte bir gece uzun mesaj aldım aynen. sonra telefonunu kapatmış. bende ağzıma ne gelirse mesaj attım ona sonra kırdım hattı. geri döndüyse bile haberim yok. dönerse de kabul etme o şrefsizi
01 Yorumla
Soran+1 yılİçimdekileri yazdınız resmen
Vayyyyy birann okurken kendimi seninn yerine kodummm o benim hayatimda olmassa ben bu hayatta olmamm
Ciddennn cok kötü canimm sana nasill ne diycem bilmiyorumm02 Yorumla
Soran+1 yılOlsun okuyup zaman ayırdınız sağolun
+1 yılO senden bir mesajla ayrılacak kadar düşüncesizse sen de onun hakkında düşünmeyecek kadar kibirli ol. Bir aya unutursun normal şu an hiasettiklerin. Ayıp etmiş
01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah unuturum yoksa hep böyle öfkeli olucam
Bazen insanin soyledigiyle yaptigi seyler çelişir ya hani buda guzel bir ornek olmus
madem sorun sevmemek degil bunu mesajla mi yapmak lazim? Sana bu kadar deger veriyomus demekki01 Yorumla
Soran+1 yılAyynen böyle durum. Kendimi kandırmışım resmen.
Aynisini ben de yasadim hem de 2 gun once. Bazen sebepsiz de olsa biseyler yolunda gitmeyebiliyor. Aci ama gercegi soyleym seni gozden cikardiysa ne yapsan fayda etmez. Belki zamanla degisir fikri geri doner. Ama zamana birak toparla kendini
03 Yorumla
Soran+1 yılO geri döndüğünde beni bulamıycak, ben olmıycam.
Soran+1 yılBelki o tamam demem koymuştur ona
+1 yılBence hiç kendini üzme sinirlenmede o zaten kafasinda bitirmiş ki sana bir anda bir mesaj bitti diyebilmiş.. hiç bir şey yapma aramada msjda atma peşinden koştuğunu sanmasın.. üzülme deymez
01 Yorumla
Soran+1 yılAsla atmam. Özür mesajına bile cevap vermedim. Üzüntümden çok sinirliyim ya.
tek mesajlık aşklarda derin manalar arayan hüzünlü kalp... sana sesleniyorum... sktir et... takma kafana bence... nasıl diyorlardı kızlar..." ÇOKTA FİFİ" demelisin...
05 Yorumla
Soran+1 yılPek öyle diyemiyorum
Soran+1 yılHaklısınız ama ben artık inanmıyorum aşka
Soran+1 yılGüzel benzetmeymiş
+1 yılBence yani gelip yüzüne konuşmak bu kadar zor olmamalı, senden ayrıldıgını veya ayrılmak istediğini bir mesaja sığdırabiliyorsa o zaten olmamıştır. Yani değmez üzülmene
04 Yorumla
Soran+1 yılKeşke değmez deyip takmayabilsem ama elimde değil
- +1 yıl
Seni anlıyorum, pek senin yerini tutmasa da bende hoşlandıgım kişiyi unutmaya çalışıyorum ve inan çok zor, senin halini de düşünebiliyorum, o nu görmemeye çalış
Soran+1 yılElbette zordur. Çok fazla ağlamadım desem yeridir. Ama çok öfkeliyim.
- +1 yıl
Aynen böyle devam et bence ;)
+1 yılGerçeklerin arkadasında da gizli bir gerçek vardır ve şeytan ayrıntıda gizlidir , şu an yolunu seçmelisin beklemek mi? unutmak mı? bu iki yol arasında fazla kalmamalısın
01 Yorumla
Soran+1 yılHiçbir fikrim yok
1 mesajla herşeyi bitirebiliyorsa onun açısından ortada ciddi birşey yokmuş derim.
Şimdiden sonra yapman gereken tek şey,, kendini bir an önce toparlamak ve yoluna bakmak..
Malesef böyle dengesizler çok var.13 Yorumla
Soran+1 yılEn kötüsü ne biliyor musunuz? Bu ilişkinin ciddi olmasını isteyen oydu
Soran+1 yılbir kalp daha kaç darbeye dayanır bilmiyorum
+1 yılBen olsam mesaj tel değil adam gibi karsima alır adam gibi söyler giderim ama mesajda ne yazdigida çok önemli acaba ne yazıyordu? Senin sadece tamam denen için soylediklerinde hakli gibi görünüyor ama iste mesaj konusu onemli
02 Yorumla
Soran+1 yılÖzelden atabilirim
- +1 yıl
Olabilir yorum için atabilirsin
+1 yılNeden, niye diye kendini yemeyeceksin once.
Gitmisse gitmistir. Yalvaracak degilsin.
Bunu bir kez sana yasatan biri verecegin tepkiye gore davranisini tekrarlayabilir unutma.
Kendini yiyecegine onu unutmaya calis. Rahat et.01 Yorumla
Soran+1 yılNiye diye sormadım bile. Direkt yol verdim. Sadece insan merak ediyor.
Gizli Üye(30-35)+1 yılgözler ıslanmadıkça gönüllere gök kuşağı doğmaz
yaralanan kalbin kanı gözden akarmış
ağlaya bildiğin kadar ağla akıt içindeki zehri nefreti sevgiyi
senin verdiğin değeri bilememişse o kayıp etmiş sen değil
bazen insan unutamadığna değil unutamicak kadar çok sevdiğne üzülür
sana bir roman önereyim oku mutlaka
kahraman tazeoğlu yaralı adlı romanı09 Yorumla
Soran+1 yılYalan derseniz belki ama şu aralar onu okuyorum :) 109. sayfadayım, beni kendine bağladı. Kaan ve Lavinde kendimi buldum resmen.
Cevap sahibi+1 yılson 50 sayfada hüngür hüngür ağlayacaksın
Soran+1 yılO kitap hiç bitmesin istiyorum ya. Her kelimesi ruhumi yansıtıyor. Kaan'ın Handeye olan aşkı, her şeyden buldum kendimde.
Cevap sahibi+1 yılbukre ile çok ufak bir karakter bağlantısı var
Soran+1 yılOraya henüz gelmedim
Cevap sahibi+1 yılbukreyi okudunmu?
Soran+1 yılHayır Kahraman Tazeoğlunun kitaplarından biri yanlış hatırlamıyosam
Cevap sahibi+1 yılaynen okumanızı tavsiye ederim elif gibi sevmek 1,2 bunlarda çok kaliteli kitaplar
size iyi akşamlar
Soran+1 yılSağolun
+1 yılonun sana değilse bile yaşanan ilişkiye saygısı olması gerekirdi, aşklar kısa mesajla başlayıp kısa mesajla biter olmuş.
01 Yorumla
Soran+1 yılBöylede bir çağda yaşıyoruz
+1 yılNe yapcaksın ki... giden gitti biten bitti.. sen yoluna o yoluna..
geçmiş olsun.. hayırlısı herşeyin dimi01 Yorumla
Soran+1 yılTabikide. Ama insanın içine oturuyor.
benimde basimda var boyle bir durum. insan bir sey diyemiyor, yapamiyor en iyisi susmak ve yola devam etmek.
03 Yorumla
Soran+1 yılneden diye sormak istemedim bile
Soran+1 yılGaliba öyle
Herkezin içinde biraz da olsa kahpelik vardır. daha iyileri gelir boş ver zaten kendine güveni cesareti yokmuş boş ver
03 Yorumla
Soran+1 yılUmarım boşverebilirim..
Soran+1 yılKesinlikle. Demesi kadar kolay olur umarım.
+1 yılBelki baska bir nedeni vardir. İsinden de ayrilmis belliki sorunlari var. Biraz zaman tani geri donecektir arkadasim
03 Yorumla
Soran+1 yılSeven adam ne olursa olsun bırakmaz ki :/
- +1 yıl
Biraz yalniz kalmaya ihtiyaci vardir, bu surecte ikinizi de yipratmamak icin boyle hir karar almistir. Drdigim gibi zamanla sebebi cikar
Soran+1 yılÇok yazık etti çok
+1 yılSevmemek değilse başka biridir işi de bahane olmasın bak onun öncesi vardır tek mesaj la bitirdiyse Tamam demissin benc eiyi olmuş kısa ve öz bundan sonra ardına düşme ama
09 Yorumla
Soran+1 yılAsla düşmem. Bugün arkadaşım görmüş onu öğlen saati eski sevgilimin annesinin dükkanında. Normalde asla öğlen orada olmaz, işte olur. Çok sıkı bir iş. Açıköģretim veya askerlik düşünüyordu. Hissediyorum. Bilmediğim şeyler var.
- +1 yıl
Ben hissetmeden söyleyeyim kesin o işte başka işler var ama dediğim gibi üstüne gidip bulmaya çalışma ya da yarın bir gün buldun başka bir olay var mesaj filan atma sen boylesin söyles, in die bence tamamen hayatından cıkar belki zor olur başta ama üstüne gidersen sen kötü hissedersin
Soran+1 yılTabiki gitmem ama kesin bir iş var
- +1 yıl
Yani durumdan öyle gözüküyor şu an
Soran+1 yılPeşine düşmiycem. Elbet çıkar kokusu.
- +1 yıl
varsa bir haltı mutlaka çıkar
Soran+1 yılbir uçurumdan dibe düşüyordum ondan önce. Yaşadıklarım hafif şeyler değildi ondan önce. O beni iyileştiriyordu. O da gitti. İtti beni o uçuruma.
- +1 yıl
Bukadar kötü hissetme bence o kaybetsin boşver hayat güzel yaşamasını bil herzaman küçük şeylerle mutluluğu yakalaya bilir insan :)))))
Soran+1 yılUmarım..
+1 yılO sizin anlayışınıza rağmen yüzyüze konuşma zahmetine bile katlanmamış.
Bence bu durumda siz de artık boşvermelisiniz.
Sizi haketmeyen biri için üzülmeye, yıpranmaya değmez.01 Yorumla
Soran+1 yılFarkındayım ama elimde değil, mış gibi yapıyorum ama an geliyor onu takıyorum
+1 yılbazı insanlar ayrılıklardan pek hoşlanmaz dokunur. bu yüzden bunu yapmış ola bilir. yüzüne bakarken bunu diye bilecek gücü kendine bulamamayacak ola bilir.
04 Yorumla
Soran+1 yılBöyle daha hoş olmadı
- +1 yıl
amaç hoş ayrılmak değil amaç ayrılmayı başa bilmektir bazıları için. konunun senle alakası yok.
Soran+1 yılErgen ilişkisi gibi bitirdi ve artık ona saygım kalmadı.
- +1 yıl
hayırlı olsun.
yüz yüze konuşalım de ya mesajla ayrılık mı olur be. ergen misiniz
01 Yorumla
Soran+1 yılErgen gibi mesajla bitirdiği için saygım kalmadı zaten
Açıkcası o bir msjla bitirmemis sen yaniliyosun
O zaten kafasinda bitirmiştir msjiylada noktayi koymustur
Hadi eyv.02 Yorumla
Soran+1 yılPeki
+1 yıliliskiniz ne kadarlikti yani kac aylik ya da yilliktiki? bu sahisla nerde tanismistin?
06 Yorumla
Soran+1 yıl4 aylık. Ortak arkadaş tanıştırdı. Çok iyi çocuk, seni çok seviyor diye..
- +1 yıl
4 ay o kadarda uzun bir ay degilmiski canim birde tanistirilarak sevginiz baslamis hani öyle ilk görüste asik olarak degilki. ama anlamadigim bu sahis neden mesajla ayrilma geregi duyduku yani ayni yerdemi kalmiyorsunuzda?
Soran+1 yılOkulum evinin dibinde..
- +1 yıl
allah alla yani birden bire aniden böyle bir karar almasi tuaf en azindan neden ayrildiginin aciklamasini yapmak zorundaydi
Soran+1 yılBu kadarmış karakteri..
- +1 yıl
adi insanmis ya aciklamayi bile yapma geregi duymamis
Ne olursa olsun aşk mücadele ister pes etmek zayıf insanların işidir..
02 Yorumla
Soran+1 yılKarakteri oldukça zayıfmış..
+1 yılAllah için 4 aylık bir ilişki ne kadar ciddi olabilir
01 Yorumla
Soran+1 yılOluyormuş demek ki
Bir mesaj bile çekmeden unut gitsin üstüne düşüp kendini yıpratma
05 Yorumla
Soran+1 yılÖzür mesajına yanıt bile vermedim
- +1 yıl
En iyisi ya belki eleştiri alıcam bu yüzden ama ilişkide ayrılık lafının bu kadar kolay kullanılmasına karşıyım ben bir kere ve kesin olarak söylenmeli sende canını sıkmamaya çalış kendini toparlaman ve etrafa pozitif enerji vermen eski sevgiline verebileceğin en iyi ders olur
Soran+1 yılAşk hariç her konu iyi gidiyor. Ama artık aşka inanmıyorum.
Soran+1 yılUmarım sağolun
+1 yılya çok benzerini dün yaşadım resmen içim düğüm düğüm söyleyeceği her şey insanın içinde kalıyor
03 Yorumla
Soran+1 yılSizi çok iyi anlıyorum. Elden hiçbir şey gelmez.
- +1 yıl
ben bugun yalvar yakar çağırdım aldım karsıma içimi döktüm çok daha iyi hissediyorum belki gurursuzluk olarak yorumlar insanlar ama 15 dakika içinde bir mesajla ayrılıp bunun yukunu tek basıma taşımamı isteyemezdi konuştum döktüm içimi rahatladım
Soran+1 yılSiz cesaretlisiniz ben bunu yapamam
+1 yılhiç bişey olmamış gibi davran onun nefret ediceği şeyler yap bu onda ters piskoloji yaratır
09 Yorumla
Soran+1 yılCanı yansın istemem
- +1 yıl
o zaman senin canın yanar
Soran+1 yılAlıştım canımın yanmasına
- +1 yıl
alışmamalısın olması gereken bu değil
Soran+1 yılŞimdi o ortak arkadaşımızla konuşuyor (kız), ikiside aynı vakitlerde çevrimiçi. Zaten yakınlar.
- +1 yıl
takma 1 haftaya hafiften 2 haftaya tamamen unutursun.
Soran+1 yılUmarım :^
- +1 yıl
çeveni değiştir her zaman yaptığın şeylerin aksini yap yeni ortamlara gir aklına gelmez
Soran+1 yılDeniycem sağolun
+1 yılEn güzelini yapmissin bence, illa ki arayacaktır seni, yoluna devam et. Mesajla iliski bitiren ergenlerle muhattap bile olmamak lazim.
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle. Artık dönmek istese bile ben yokum. Çok gözümde büyütmüşüm onu
Aşk İlişkileri konusunda 831 cevap paylaştı. Neden diye haykırman gerekirken tamam demen çok saçma olmamış mı?
03 Yorumla
Soran+1 yılo benden vazgeçmiş bile. ne diyebilirim ki? o benim sinirlenmemi ve vicdanını rahatlatmayı bekliyordu. ama bu fırsatı vermedim eline. tamam diyerek daha da oturdum içine. her şeyi o ortak arkadaşımla planladılar her şeyin farkındayım. bir de o arkadaşımız salağa yatıyor aa ayrıldınız mı diye :D dediğim gibi tamam dememin amacı buydu
Soran+1 yılgururum her zaman önde. bu yönüm bana zarar veriyor
+1 yılmesajla ayrılmak en kotuusu bende yapmıstım ve cok pısmanım ama cocukluktu. şimdi olsa oyle bısı yapmam. ve o cocuk yasta degılse senı onemsemeden ayrıldıysa bence sende onu onemseme boşver
03 Yorumla
Soran+1 yıl20 yaşında
- +1 yıl
sende onu onemseme bosver dostm degmez..
Soran+1 yılDenerim :/
Sevmemis olsa bile saygi duymali insan yasananlarin herseyin hatri olmali. Bir insanin ayrilis sekli karakteri ile ilgili ciddi bilgiler verir dusuncesindeyim..
01 Yorumla
Soran+1 yılo da gösterdi karakterini (?)
sadece anlattıklarına göre ise. onun gözünce çok basit biriymişsin bitirmiş seni.
01 Yorumla
Soran+1 yılHiç öyle demiyordu ki, dedikleriyle yaptıkları o kadar zıt ki
+1 yılAçık ve net söyliyim tatlım. 'Koy g*tune rahvan gitsin...'
06 Yorumla
Soran+1 yılbir an öyle desemde başımı yastığa koydum mu aklıma geliyor
- +1 yıl
Dayanman gerekir. Sonuçta dünyanın sonu değil, o kaybetmiş Bırak o üzülsün..
Soran+1 yılPeşimden koşan o sürprizleri bıkmadan yapan adam ne hallere geldi
- +1 yıl
Bukadar derin düşünürsen zaten çıkamassın içinden. Farklı şeylere odaklan çok iyi gelecektir :)
Soran+1 yılMutlaka deniycem sağolun
- +1 yıl
Ne demek :)
+1 yılGiden gitmistir gitti gun bitmistir uzulme yaa dHa baska birileri cikacak şu an bazka seylere odaklan unutmak icin takmaa kafaya degmez :)
01 Yorumla
Soran+1 yılKeşke o kafada olsam
Seviyorsan sebebini nedenini sor ama istemiyorsa sakın zorlama başka söylenecek birşey yok bu durumda
01 Yorumla
Soran+1 yılbitti zaten o istese dönmem
vay arkadaş.. okudum ağzım açık kaldı.. boşver koy götüne gitsin.. şu konuda mutlu olabilirsin bir msjda bitebilecek bir ilişkiden kurtuldun hayatına geleceğine bak.. bitir kafanda gitsin..
02 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle katılıyorum ama üzülmemek elde değil..
Bir nedeni olmalı ama seviyorsa neden ayrılmış bilemiyorumm :/
07 Yorumla
Soran+1 yılAskerlik veya açıköğretim düşünüyordu şimdi aklıma geldi. Askerlik yaşı geldi ve üniversite okumuyor. Bilmediğim şeyler olabilir..
Soran+1 yılBen ona açık açık söylemiştim kaç defa. Ben seni seve seve beklerim sevdiceğim diye.
Soran+1 yılKız olmadığına eminim.
Soran+1 yılAşka inanmıyorum artık
O var ya geri döner sana demedi deme yine de büyük konuşmak gibi olmasında..
03 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah öyle olur o boşluk duygusunu bende yaşatıcam ona
Soran+1 yılEn doğrusunu yapıyorsunuz helal olsun
ya mesajla ayrılmak çok kötü bir durum ama üzülme diyemem üzülceksın :/
01 Yorumla
Soran+1 yılKeşke üzülme deyince üzülmesem
- Devamını Gör (131)
Devamını Gör(176)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar