Bir mesajla ayrıldı benden?

Ciddi olan ilişkimiz bir mesajıyla bitirdi dün. Gayette iyiydik, kavgamız yoktu diyebilirim. İşinden dolayı benimle ilgilenmiyordu ama ben anlayışla karşılıyordum. Ayrılık sebebimiz sevmemek değilmiş, öyle söylüyor. Yüzüme bile söylemeden. Sadece bir mesajla bitti. Uzun bir ayrılık mesajıydı. Ve benim diyebildiğim tek şey "tamam" oldu. Başka hiçbir şey diyemedim ona. Üzüntümden çok sinirliyim. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ne yapmam gerekiyor?
Bir mesajla ayrıldı benden?
Cevapla