AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
Ne kadar surelik bir iliskiniz vardi merak ettim
4 ay
Devam et hayatına yapman gereken tek şey bu
Malesef ki öyle
bırak boşver döner gelir sana
Dönse bile yokum ben
bir şey yapman gerekmiyor hayatına devam edeceksin
Kolay değil
kolaylaştıracak ta zorlaştıracak ta sensin
Zor olanda benim çok değer veriyorum
o nasıl ilişkidir yaw anlamadım
Normal anlamamanız
neyse yeni yollara yol al ne diyek
sana bir mesaj yazsam iletirmisin ona
Mesajınıza bağlı
yazacaksan söyleyeyim
Söz veremem isterseniz yazın
söz ver
Boşverin o halde
yürü git
Peki
:) :)
Vaybe bir mesaj la şok oldum ben iptal
Komik
Sana tam olarak ne dedi merak etim?
Özelden atsam size olur mu?
tabik8
Onu Bilmemde Seninki Baya Öküzmüş.
Artık benimki değil.. Evimin önüne çiçekler bile bırakmıştı hiç öküz diyemezdim ona :/
Kaç ay cıktınız ayrılma mesajınıda yazsaydın
4 ay, epey uzun bir ara özelden atabilirim isterseniz
At bir bakıyım üzüldüm valla
Atıyorum
yapcak birşey yok kardo
Malesef ki öyle
Geri dönücektir. Üzülme.
Geri döndüğünde beni bulamıycak dediğim gibi
İste bu.
İki mesajla ayrılsa daha mı iyi olurdu?
Aynı mizah yapıldı
O benden çaldı
hiç bir erkek durduk yere ayrılmaz yalan konuşma
neden yalan konuşayım ki burada, bu sitede, hele ki gizliyken? içimi döküyorum ki rahatlayayım. o ayrılık mesajında işinden dolayı konuşamadığımızı, benim hayatımın kolay onunkinin zor olduğu yazıyor. Toz pembe hayatımı siyaha çevirmek istemiyormuş falan. Ben işinden dolayı hep anlayışla karşıladım onu, gece kaçlara kadar bekledim gelsinde biraz konuşalım diye. Akşam normalde çıkamıyorum dışarı ama onu görmek için çıkıyordum. Ayrılmak isteyebilir buna saygı duyuyorum. Ama hiçbir ilişki mesajla biticek kadar değersiz, kıymetsiz olamaz. Yüzüme söyleseydi öfkelenmezdim bu kadar. Sadece üzülürdüm.
Hymmm ilginç
mesajla ayrılalım diyenlerden nefret ediyorum
Bende öyle
Mesajla olur mu ya... fax cekse hadi neyse
Komik
yapman gerekeni yapmışsın zaten
Başka bir şey yapman gerekmezdi değil mi
sebebını sorabılrdn belkı cıddı bı sey var olabılır ama sonucda guclu durmak gozukmek ıster herkez
Sorasım bile gelmedi sinirden
boşveer soleseydıı
bişi yapma sktırsın gitsin ite bak. Dd:dD:DD:
Evet..
Ulan bana bike koydu bu ayrılık öç almalısın kardo
Bu tip bir insan değilim ki :/
Bana bile koydu yeminle
En kötüsü ne biliyor musunuz? Aramızı yapan arkadaş bir kaç saat önce, sana bişey diycem ama üzülme dedi bende söyle dedim. Bundan sonra iş yüzünden buluşamayabilirsiniz dedi. Bende olsun ben beklerim ilgisini eksik etmesin yeter bana kalbimle seviyorum çünkü dedim. O da ne desem bilemedim dedi. Sonra tak geldi ayrılık mesajı.
Benimde başima gelmişti vakt-i zamanında insana nasıl koyan bilirim yüz yüze ayrılmak değilde sanki değersizmişiz gibi telefondan yapıyorlar öldürüyorlar sanki
Yüzüme söyleseydi ona saygım olurdu, artık ona saygımda kalmadı
Bence artık onu unutmalısın senin yüzüne dahil söylemeyen bir insan için üzülme
bir de ortak arkadaşımız dedi ki ya yüzüne söylemeye kıyamıyosa diye, bende seven adam her türlü bitiremez dedim
Doğru söylemişsin seven bırakıp gitmez.
Kalbim kırıla kırıla bir hal oldu. Artık aşka inanmıyorum.
Aşka bende inanmıyordum bir zamanlar sonra abim ile yengemi gördüm inanmaya başladım
Bence aşk sadece bir ego tatmini
Yenimi anladın :(
Evet :/
Tek mesajlık sevmiş seni demekki.
Demekki..
Çağrıyla terkedilen var şükret haline
Yuh :D
Hahah :D
1. derece annesizlik gördüm o etekli erkekte :)
demeyin öyle :/ yaptığı şerefsizlikti cidden ama
yok ben bile okurken sinirlendim kusura bakma selam söyleyin validesine benden
Bir de benim içimden geçenleri düşünün
napcağınıda bilmiyosun o durumda sadece zamana bırakmalı insan böyle zamanda
Umarım yapabilirim
olucak olucak görürsün sadece zaman.. insanlarla falan konuş
Arkadaşlar yalnız bırakmadı sağolsunlar, whatsappe fotoğraf koydum hatta bir ışıktan dolayı bar tipi bir yerde gibi çıkmışız. Şimdi ne zaman baksam çevrimiçi.
sil bence iti görmezsen daha kolay olur
Yapamam
o zaman işin zor
Hiç sevmem ki birisini üzmeyi, silmeyi
o seni üzmüş sen de onu silceksin yani bu gayet normal ama sen bilirsin tamam
Sende bir tokatla ayrıl :D
Hahaha yok o tokat bile fazla ona
inan en geç bir kaç aya geri yazacaktır
Umurumda değil
sende o zaman cevabını verirsin
Elbette
zor bir durum bende yaşadım allah sabır versin
Amin sağolun
Rica ederim
demekki sevmiyomuş takma :D
Sağolun
üzülme başkaları çıkar karşına.
bir süre istemiyorum ya inanmıyorum aşka falan
aynen bende öyle
Kaç mesajla ayrılmasını bekliyordun ki? :D
Aynı mizah yapıldı
hadi beee :D:D yeni görmeseydim soruyu ilk ben yapmış olacaktım. neyse sağlık olsun... şimdi ikimizde üzgünüz :/
kesin çok anlayışlı olmuşsundur
Gerçekten öyle, burada gizliyken yalan konuşucak halim yok. Akşam dışarı çıkamam normalde, onu görebilmek için hep çıktım. Diyordum kendime sonuçta çocuk çalışıyor, anlayış göster diye. Ve yapıyordum bunu.
Üzücü bir durum takma kafana..
Denerim sağolun
Hangi devirdeyiz bir bak bakayim
bir kısa mesaj kadar basit işte ask
Aşk. Bu mu yani?
buymus onun için baksana bir
Bakmak bile istemiyorum
bakama dusunme ozamn
Elimde olan bişey değil
mesaj atabilrlsn dertlesmek için buralardayım daha
Sağolun
Yapacak bişey yok kanka :/
Malesef öyle
yapacak bişi yok gi bir
Öyle görünüyor
hayırlsıı olsun
hayırlısı neyse o olsun
Amin sağolun
Bir şey varmış demek ki.
Bir şey olmaması için çok şey vardı..
Baya ciddiymisiniz bir mesajlik
Kendimi kandırmışım
Oyle gozukuyo onune bak derim
bir süre böyle olmaktan başka çare yok
Ölmüşle olmuşa çare yok
Malesef ki böyle
ayıp etmiş.. en az 2 mesaj olması gerekirmiş..
haha
ben küfür etmeni bekliodum ama ters psikoloji uyguluyosun sanırım.
yok hayır dünden beri sinirden titriyorum gülüyorum zaten pek etkilemedi
geçecek geçecek merak etme. bu aralar yüz yüze konuşarak ayrılan bir çift bulmak çok zor gerçekten.. hepsi mesajla ayrılıyo. bende yaşadım, biliyorum.
Zor bir durum. Atıcam içime her zamanki gibi.
Geçmiş olsun.
Sağolun
erkek değil mi hepsi aynı anacım
Hayat. :)
...
Üzüldüm :(
Bende :(
Aynı şeyi 2ay önce bende yaşamıştım anılarım şeytti :((
Olur gider
Keşke
Koy götüne
Başka çarem yok galiba
Geçer
keşke
Annen mi öldü? Baban mı Öldü? Yo Hayır... Üzülme... Üzülecek DAha çok şeylerimiz var
allah korusun, hep yanımdalar sağolsunlar. sadece koydu bu.
Zamanla Geçer dostumm
sağolun
Yapacak bir şey yok.
Malesef ki
Bu çok Üzücü :/
Fazlasıyla :/
Attigi mesaj neydi?
baya uzun bir şey, isterseniz özelden atabilirim
tamam olur canm atabilirsin
Geçmiş olsun sana
Sağolun
Elden ne gelir ki?
Hiçbir şey..
Olur takma kafana :/
Denerim ama olur mu bilmem :/
Doğrusunu yapmışsın
Sağolun
Çok kötü
Evet :/
Alışın bunlara artık
Doğru bişey değil bu
benc iyi yapmış :D
Sebep
Normal gibi: /
Bunu ondan hiç ama hiç beklemezdim, şoktayım 2 gündür
Hiçbir şey yapma...
Elimde bu plandan başka bişey yok
Planın bile olmasın...
hiçbişey
teşekkürler
olan olmuş
aynen öyle :/
gerekçesi ne peki.
İşinden dolayı pek konuşamıyorduk, bende sesimi çıkarmıyordum anlayışla karşıladım hep. Her gün bekledim geç saate kadar gelsinde konuşalım diye. Gerekçesi şuymuş ki onun hayatı zormuş benimkisi kolaymış toz pembe hayatımı siyaha çevirmek istemiyormuş falan.
ne iş yapıyo du ki.