O kadar emek verdim karşılığı bu mu ben mutsuzken o nasıl hiç bişey olmamış gibi o kızla mutlu olur?

Ailemin karşısına çıkardım inandırdı kendine sevdiğinden emindim ailesiyle geldiler herşey olumluydu olucaktı son zamanlarda tartışmaya başladık aldattığından şüphe ediyodum ki doğruymuş aldatıyomuş ayrıldım pişman oldum dönmedi şimdi o kızla mutlu ben dayanamıyorum hazmedemiyorum neler yaptım onun için o hiç bişey olmamış gibi devam ediyo hayatına aşık olmuş o kıza bir zamanlar bana söylediklerini ona söylüyo bana yaptıklarını ona yapıyo nasıl bir insan bu onunlada mutlu olmasın istiyorum Allahın yarattığıyla dalga geçilmez onun yarattığı herşey güzeldir ama benim tırnağım olamaz o kız çirkin huylarıda benden iyi değil ben anlamıyorum
O kadar emek verdim karşılığı bu mu ben mutsuzken o nasıl hiç bişey olmamış gibi o kızla mutlu olur?
Cevapla