Sevgiliniz sinirle kalbinizi kırsa siz de ayrılsanız sonra kız arkadaşınız defalarca özür dileyip 3 hafta boyunca beklese ne düşünürsünüz? Kavga etmeden saatler önce beni çok sevdiğini söylüyordu. Belki pişman etmek istiyordur dedim ve gerçekten çabaladım. Bir kaç kez mesaj attı ve hatta özlediğini söyledi ama devamı gelmedi. Sonun da dayanamadım geçen gün '' Her şey bitti mi? '' diye sordum '' Bilmiyorum. '' dedi.
Bugün mesaj atmış, '' Şu anda durumu düzeltemem. Şu anda sadece arkadaşın olabilirim. Bu yeterli değilse, kızarsan ya da bir daha konuşmazsan anlarım. Özür dilerim. '' Tamamen önüme mi bakayım?
Bugün mesaj atmış, '' Şu anda durumu düzeltemem. Şu anda sadece arkadaşın olabilirim. Bu yeterli değilse, kızarsan ya da bir daha konuşmazsan anlarım. Özür dilerim. '' Tamamen önüme mi bakayım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar