Erkekler, Eski sevgilim hayırlı olsun diye mesaj attı sizce neden atmış olabilir?

Bana hayırlı olsun mesajı attı bende yazdım ne hayırlı olsunu felan dedi manita yapmışsın dedi dedim yoo dedim dedim sana kim dedi Dedim bilmiyorum dedi ondan sonra ben yazdım dedim yok öyle bişiy felan kimden duymuşsan yalan dedim oda dedi sen konuştuklarından birisini ayarlarsın dedi sonra dedi ders çalışcam görüşürzz bizim arkadaşa mesaj attım dedim senmi dedin eski sevgilim sormuş manitası var mı diye bizim arkadaşta konuştuğu var demiş demiş ama onu duyduktan sonra hala yüzüme bakıyodu ama normal bakma değil öyle bir bakıyo ki ama. Ben bakmadım akşama işte hayırlı olsun yazdı sizce beni iyice silmişmidir hayatından 20 gün felan oldu ayrılalı ama beni seviyor hala bakışlarından anlıyorum ne yapa bilirim söylermisiniz
Erkekler, Eski sevgilim hayırlı olsun diye mesaj attı sizce neden atmış olabilir?
Cevapla