AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
Hakkınızda hayırlısı cidden üzücü bir durum herkes karakter sahibi olamıyor maalesef.
Kesinlikle.
Allah razı olsun.
Allah yardimciniz olsun :(
Allah razı olsun
Ins telefon bir taraflarina kacar pisligin
Kötüye birsey olmuyor bu devirde
Evlilerde sever ama bazi seyler bitmis ise. İlgisizlik sevgisizlik insanlari bazi seylere itiyor diycek soz bulamiyorum allah sabir versin
Allah razı olsun
böylelerin ölmesi lazım
Aynı düşüncedeyim.
Nefret ediyorum sana.
hadi be yobaz
Boşanıyormusunuz ? Adam senle evliyken başkalarına seni seviyorum demiş başkalarıyla seks yapmış seni hiç sevmemiş. s
Wbence o senin zagiflaman icin oyle soylemistir
Seni aldatmamistir. erkek adam aldstmaz :)
aynı evde mi yaşıyorsunuz hala
bunları senin gözünün önünde mi yapıyor bebkle ilgileniyor mu?
Hayır canım ilgilenmiyordu
ilgilenmiyordu derken hamileliğin boyuncadamım ilgilenmedi
ananın evine git?
Ordayım.
'' Ve o gözümün önünde watsapta aldattığı eskortla yazışıyor, konuşuyor. ''
? kocanda mı orda
Aldattığı kadının tel nosunu biliyorum.
Sabaha kadar online ikisi.
Neden bakıyorsun acı cekiyorsun diyeceksin ama elimde değil.
Gece bir anda uyanıyorum onun beni aldattigini görerek, elim tele gidiyor hir korku, bir heyecanla ve bakıyorum ki ikiside online pes peşe yazıyorlar.
Seviyorum lanet olsun ama midem almıyor kaldiramiyorum o insanla artık barismayi.
whatsap tan sil onları?
Beni tehdit etmişti eşim delil niteliğinde diye silemiyorum onu.
selam duru
herşey olacağına varır
sen üzülsende üzülmesende
o yüzden bırak herşeyi kendiliğine
Allah sabır versin ablacım :(
Allah razı olsun canım
yazık ya inan üzüldüm şimdi allah yardımcın olsun
Allah razı olsun.
Cok zor bir durum allah kim senin basina vermesin.
çok sevmişin belli
Fazlasıyla.
Allah yardımcın olsun bebeğini öptüm babası gibi hain olmaz inşallah
ne alaka arkadaş ya... babası gibi hain falan.. bu nasıl bir yorum.. kadın ne halde siz ne yazıyosunuz
Sktr et gtsn serefsizi
Serefsizmiş esin diyecek baska birsey yok
git adamı öldür hala burdamısın :D
Bu kadar onemsemiyorum artık onu canım :)
Boşan
Boşa gitsin namıssızi :)
Cocugunu elini ver oyle adamdan hayir gelmez
Sende onu aldat aldatilmanin acisini tatsin
ne davası yaa anlamadım ki boşanıyor musun ?
Evet
deli misin sen yaa hiç mi vicdanın yok böyle incir çekirdeğini doldurmayacak bir sebep için boşanılır mı? o zavallı bebeğin ne suçu var ? her erkek yapar bunu her erkek evlendikten sonra kaçamak yapacağını hesp ederek evlenir zaten öyle olmasa hiç bir erkek evlenmez ki .. kendine gel bu kadar adi olmanın lüzumu yok o çocuğun bir günahı yok.. böyle bir hiç için kocasını bırakan yuvasını dağıtan bir kadın benim gözümde dünyanın en adi kadınıdır.
Bir hic he?
kafan mı güzel kadın yapsa aynısını söyler miydin?
Nasıl bir karaktere sahipsin.
Sana söylenecek söz yok.
Asıl adi senin gibiler.
Ne kadar sıradan geliyor size, ne kadar normal.
Midesizlik sizin yaptığınız.
@bazinga23 burası türkiye hadi evlenmeden önce herkes yani kadın da erkek de eşit diyelim herkes istediğini yaşasın lafım yok ama evlendikten sonra burası türkiye olduğu için kadınla erkek eşit olamaz bu konuda bunu türk erkelerinin çoğu kaldıramaz.. ama eskiden hiç bir kadın kocasının böyle ufak kaçamaklarını dert ettiğini görmedim duymadım "erkektir elinin kiridir "derdi geçerdi tabi evinin çoluk çocuğunun rızkını çarçur etmediği sürece. ama şimdi hatunlar kocam köpeğim olsun istiyor kolay kolay hiç bir erkek böyle evliliğe dayanamaz.
burası Türkiye diye bahane yok adam olmak ya da olmamak var kadının ve bebegin en çok ihtiyacı oldugu zaman aldatmak erkeklik mi?
nasıl bir karaktere sahipsin soruna cevabım standart erkek karakterine sahibim olacaktır
Ayrıca her erkek yapar bunları eğer bunu kaldıramayacaktın madem neden evlendin o zavallı bebeğin ne suçu var annesinin egoları yüzünden yuvasız ve babasız büyümek zorunda kalacak o zavallı bebek.
@redline07 Ulan aşşağılık herif. senın karın senı aldatsa aynı şekilde incir çekirdeğini doldurmayan bir sebep mi olacak? Belki her kadın kaçamak yapabileceği için evleniyordur seni yetiştirenlerin beynini s*keyim
Çok zavallısın gerçekten.
adi herif !!
babasının adiliği yüzünden o çocuk babasız büyümek zorunda yazık senin gibi zihniyetleri gördükçe evlilikten soguyorum
@turunç8 hepinizin bir gün yaşayacağı şeyler belki de yaşayıp da ruhunuzun bile duymayacağı şeyler ama doğruyu söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış neyse size diyecek bir lafım yok verin gazı verin de boşansın hatun o zavallı çocuk da yuvasız ve babasız kalsın elbet o çocuk sizden hakkını alacaktır ahirette alacaktır haklarını esas adiler sizsiniz. ortalığı yatıştırıp kadının boşanmamasını sağlayacağınız yerde tam tersi ateşe körükle gidiyorsunuz umarım hepinizin başına aynısı gelir gerçi şüphem yok hepiniz göreceksiniz o günleri.
Evlenmek haksa boşanmakta haktır beyefendi ne egosundan bahsediyorsunuz? Bunun Türkiye si kadını erkeğini var biraz vicdan biraz ahlak ya lütfen neden bu kadar empati yoksunusunuz? Kadın emziriyorum diyor acı çekiyorum diyor siz ego diyorsunuz peki adamın hatasını anlamaması gözüne sokar gibi devam etmesi o ne olacak? Annesi babası kızları acı çeksin diye mi büyüttüler evlendirdiler nasıl bir anlayış bu? Rabbim sizi gibilerden uzak etsin beni bizi!!!
ahirettten haktan hukuktan bahseden adama bak (!)
insan ol insan! aldatmak zorunluluk değil tercih, ipine göre davranmak istiyosan EVLENMEYECEKSİN! o çocuğun babası olmayı haketmiyor o ve sen de!!
@AzadDuru evlenmek haksa boşanmakta haktır ama en sevimsiz en adice haktır o çocuğun haklarını hiçe sayıp kendi haklarınızın peşine düşecek kadar bencilseniz diyecek bir lafım yok tabi alın hakkınızı cehenneme kadar yolunuz var boşanmak hakmış...
redline senin karın adamla birlikte olsa saygılaylamı karşılıcaksın l*n denyo
@turunç8 Zaten sizin bu abuk sabuk düşünceleriniz yüzünden erkekler evlilik lafını duyunca bile kaçacak delik arıyor.. zaten böyle giderse 10 seneye kadar evlenecek kadar salak erkek kalmayacak ortalıkta.
sen alışmışsın heralde aldatılmaya totoş
s*ktir git!
@bazinga23 ne varmış yalan mı o çocuğun hakkı ne olacak? her türk erkeği bunu bir hak olarak görür çok dindar ya da salak ya da tipsiz değilse fırsatını bulduğunda yapar sanki boşansa başkasıyla evlense o evlendiği adam farklı mı olacak sanıyorsunuz ?
Ya beyefendi siz neden bahsediyorsunuz dinimizce boşanmakta hak. Kendi haklarımız derken çocuk iki kişinindir babanın burada sorumlulukları nerde hani adam afedersiniz ama karı kız peşinde kadın ne yapacak hergün başkasına gittiğimi izleyecek öyle bir evlilik birliği olur mu? Erkeğin zinası sizce normal mi? Çocuğun baba üzerinde hakkı ve eşin hakkı nerde siz neden tek taraflı düşünüyorsun insan boşandıktan sonrada namusuyla yaşar bebeğinede bakar. Bu kafayla kimin cehenneme gideceğini bilemem ama Allah bizleri yolundan ayırmasın!!! İşinize gelince adice haktır cehenneme gidin diyorsunuz adamın zinasını ve eşine yaptıgı zulmü niye hoşgörüyorsunuz? Ben boşanmak iyidir hoştur demiyorum ama bazı sınırlar vardır tabi mide meselesi...
Evet..
Allah sabır versin
Amin allah razı olsun.
sende aynısını ona yapacaksın arkadasım
O kadar basit görmüyorum kendimi.
Evladım var benim.
sende bı kadınsın ama . ama boşanırsan sende biriini bul evlen hemen ama evlıysenız ve hala o senı aldatıyorsa sende aldatman lazım
Ihtiyacim yok kimseye.
Bebeğime karşı sorumlulugum var.
Kimsenin seviyesine inecek biri değilim, ya da zevkinin peşinde gezen.
yanlış anlama ama bu zevk veya sevıye degil. işin ucunda sen varsın :( ve bı kadın erkegıne bu kadar sadıksa o erkek de baska kadına gıdıyorsa gercekten mal mış
Sende onu aldat
Bilmiyorum :(
doktora git
Sakinlestirici veriyor.
Ya Bebeğimi emzirmeyi bırakacağım ya da ilaç kullanmayacagim.
Bebeğime yazık, sütten kesilmesin ama hiç iyi değilim.
bebegine de yazık ama ya :( nasıl bir vicdan bu
kıyamam ya sana
kime diyorum
Ne demem lazım?
oduna mı benzıom cevap yazmadında